Αρχική » BLOG 0 HISTOIRES » ΕΤΣΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟΥΤΟ ΔΩ ΤΟ BLOG

ΕΤΣΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟΥΤΟ ΔΩ ΤΟ BLOG

Απρόσμενα όπως έρχονται όλα τα πράγματα στη ζωή μας!

Από μιά αφόρητη εσωτερική ανάγκη επικοινωνίας, επαφής κι έκφρασης.

Οι λέξεις και οι φράσεις έχουν στήσει τρελλό χορό… σαν μελισσσόπουλα.

Κι εγώ εδώ , να προσπα8ώ να τις βάλω σε μια τάξη!

Για όσα κομμάτια της ψυχής μου δεν χωράνε στο κορμί μου … και για όσα δεν πρέπει η δεν μπορεί να είναι εκεί.
Aποδράσεις ψυχής … ταξίδια ονειρικά … με μοναδικό προορισμό το φτάσιμο σε μια … «Ι8άκη» …

Έτσι ξεκίνησε τουτο εδώ το blog!

 

 

και.. σαν βγήκα πια στον πηγαιμό γα την Ι8άκη εύχομαι νάναι μακρύς ο δρόμος … χαρές νάναι γεμάτος

4 thoughts on “ΕΤΣΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟΥΤΟ ΔΩ ΤΟ BLOG

      • Δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται …
        Μηπως επειδη τακτοποιώ λιγο τις κατηγορίες και τις ετικέτες ? Εχω ξεκιήσει απο τις πρώτες μου αναρτήσεις!
        Τεσπά! Ελπίζω να σου άρεσαν! Για το backround ..δεν μου σχολιάσατε..! Σας αρέσει ο Φθινοπωρινός διάκοσμος? ?

Δακτυλικά αποτυπώματα...

