Αρχική » ΒΟΤΣΑΛΑΚΙΑ » Βοτσαλάκι , βοτσαλάκι ….

Βοτσαλάκι , βοτσαλάκι ….

 

ζωγραφίτσες ..μικρά αφηρημένα κυκλάκια .. σαν αυτά που φτιάχναμε παιδιά στο πίσω εξώφυλλο του τετραδίου μας.

Τα ποιο όμορφα τα έφτιαχνε ο Τάκης ! Χρησιμοποιούσε εκείνη την πέννα Parker με το μαύρο μελάνι που εγώ ζήλευα και πάντα ήθελα να του κλέψω ..

Τα θυμάσαι όλα αυτα τα βότσαλα- κροκάλες μου τα είχες αποκαλέσει όταν τα είδες μαζεμένα στο καλαθάκι  μου εκει στο πλάι της βεραντας στα Χανιά …

Γέμισε η πέτρινη άμορφη επιφάνεια τους από δαύτα.  ΤΑ μικρά έγιναν στολίδια για τις γλάστρες μου και κανα δυο μεγαλύτερα  press papier για τα χαρτιά που ανεμίζουν με το λίβα στο γραφείο μου DSC_0166

Η μορφή θυμωμένη .. Ηταν που έφευγα αύριο  .. Την ώρα που σκιτσάριζα τον νου ξεχείλιζε η αναχώρηση

Χαρισμά σου ..

Δακτυλικά αποτυπώματα...

