Αρχική » ΔΙΑΦΟΡΑ » Παγκοσμια μερα των ζωων

Παγκοσμια μερα των ζωων

… Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων …

Χτές το πρωί συναντήθηκα,στο παζάρι,με την κυρα-Μάρω,την αλεπού.

Ήθελε να αγοράσει μια εξάδα ρηχά πιάτα για δώρο….

στο φίλο της τον πελαργό ( η αδιόρθωτη…).

Στις 4 Οκτωβρίου γιορτάζουμε,μου είπε. Γάτες,σκύλοι,ελέφαντες,δεινόσαυροι…

όλοι γιορτάζουμε, είναι η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων!!

Απο πάρτυ σε πάρτυ θα γυρνάμε!!

Ε,και ξέρεις τώρα, θα ανταλλάξουμε δώρα,γλυκά ,λουλούδια,

λίγο ξενύχτι (τι λίγο..?),

λίγο ποτό (τί λίγο…? τα πόδια μας θα πιούμε..), θα το γλεντήσουμε και πάλι!!

Εκεί λοιπόν που η κυρα Μάρω μου εξηγούσε, μια με ξυρισμένο κεφάλι μαϊμού ,

που μοίραζε κάτι φυλλάδια,μας πλησίασε δειλά και μας έδωσε απο ένα.

Έλεγε το φυλλάδιο :

4 Οκτωβρίου για άλλη μια φορά…

Αγαπημένα των παραμυθιών μας ζωα, τελικά τη μέρα αυτή θα τη γιορτάσετε και

πάλι μόνον εσείς…..

Εμείς δυστυχώς δε θα μπορέσουμε… έχουμε και πάλι δουλειά….

Υπογραφή εμείς που για χόμπυ , μας κυνηγούν…

εμείς που ζούμε σε ζωολογικούς κήπους και τσίρκο (περήφανα λιοντάρια

που γονατίζουν μπροστά στο μαστίγιο, τεράστιοι ελέφαντες τρελαμένοι πια ,

που ανεβοκατεβάζουν για ώρες

το κεφάλι τους και σπρώχνουν την πόρτα της φυλακής τους)..

εμείς τα πειραματόζωα (μαϊμούδες,δεμένες ανάσκελα με χέρια και πόδια ανοιγμένα ,

με καλώδια στο κεφάλι,τρομαγμένα μάτια … που στριγκλίζουν απο φόβο και πόνο)

εμείς που γινόμαστε γούνες (γδαρμένα ζωντανά για να μη χαλάσει η ποιότητα της τρίχας…)

εμείς τα αδέσποτα που με μια ένεση ευθανασίας εξαφανιζόμαστε για να μη προσβάλλουμε…

…. την αισθητική των πόλεων…!

…Και μια και έρχονται και οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Πεκίνο,μάθετε και κάτι ακόμα…

στους ζωολογικούς κήπους της Κίνας,για να μη χάνουν την αγριάδα τους τα αιχμάλωτα ζώα,

τα ταίζουν πετώντας τους στα κλουβιά άλλα μικρά τετράποδα και πουλερικά Ολοζώντανα…

. Η κυρα Μάρω έσφιξε το φυλλάδιο στο χέρι της κι έτρεξε να ειδοποιήσει την παρέα της…

τα πάρτυ θα ακυρωθούν!! … μου φώναζε ενώ έφευγε ….

…Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων…

 

………………………………………..

O Mahadma Ghandi   ειχε πει  πως ενας λαος κρινεται απο το  φερεται στα ζωα του.

και  για τους μας  τους Ελληνες εχουν ερθει στο φως, παλιοτερα  αλλα και προσφατα ,πολλα και ασχημα περιστατικα κακοποιησης ζωων…

Οι περισσσοτεροι απο μας ( ελπιζω) ντρεπομαστε γι αυτο το χαλι μας .

Σε πολλα μερη του κοσμου  ανθρωπομορφα «κτηνη»

που αυτοαποκαλουνται ανθρωποι βασανιζουν τα ζωα

Με ποιο δικαιωμα αραγε?

Μηπως με  αυτο που τους δινουμε αθελα μας εμεις με την ανοχη μας?

Θαυμαστε! (?)  λοιπον!  εικονες του κοσμου που ζουμε ,

απο  διεθνη  τσιρκα

απο   ..» ζωολογικους κηπους ανηλιαγες φυλακες αγριων και μη  ζωων »


…  απο την Κινα που φιλοξενησε τους προσφατους Ολυμπικους αγωνες

….  απο  τα  επιστημονικα εργαστηρια πολιτισμενων(?)  χωρων


( στο y tube 8α δειτε απειρες τετοιες σκηνες φρικης που για να μην ξερασω  δεν παραθετω εδω)

……απο  ανηλεη εκτροφια και πρωτογωνα σφαγεια

………………………………………………………..

Κι επειδη η βια ειναι οτι μισω περισσοτερο  στη ζωη μου,

Εγω το μικρο  «ζωακι»    αυτης της blogo γειτονιας  ευχομαι ( απο τα βαθη της ψυχης μου) ,

σε σενα ρε ανθρωπομορφο τερας που φορας την ασπρη ποδια του ερευνητη επιστημονα και  πειραματιζεσαι στα οποια εργαστηρια της βιομηχανιας καλλυντικων ή φαρμακων ,

σε σενα  μωρη   βρωμα που φορας τη γουνα απο τα ματωμενα μινκ, ή την αλεπου στην πλατη σου

σε σενα αλητηριε ιδιοκτητη τσιρκου ,

σε σενα  κιτρινιαρικο  Κινεζακι

σε σενα σιχαμερε εκδοροσφαγεα

τα παρα κατω


Δεν ξερω εσεις αλλα εγω θα γιορτασω τη μερα των ζωων οταν εκπληρωθει η ευχη μου …

Αμην!

………………………………………………………………………………………………..

UPDATE

Τα οσα μου εχωσε ενα αγαπημενο μου προσωπο ( που εκτιμω βαθεια) μεσα απο το  e mail μου,

για τις αποψεις που  εξεφρασα σε τουτο δω το  ποστ  σχετικα με τα επιστημονικα πειραματα με κανουν  στο συγκεριμενο σημειο  να ξανασκεφτω τα λογια μου … και να αναθεωρησω…

Δεν θα ευχη8ω τπτ  … γιατι με τις ευχες δεν αλλαζει  η ζωη μας..

8α συνεχισω ομως να λυπαμαι τα ζωα που αδικα βασανιζονται  και δεν προκειται  να φορεσω γουνα στη ζωη μου, να παω σε τσιρκο , σε ταυρομαχια , ή σε ζωολογικο κήπο, να χτυπησω  ή να βασανισω ποτε μου ζωο. Αντιθετα οποτε μπορω να τα βοηθησω θα το κανω με ολη την ψυχη .

Η ζωη μας ειναι ζουγκλα  και το μεγαλο ψαρι  τρωει το μικρο… ( αυτο ειναι νομος της φυσης)

Εχει δικιοοο .. (παλι)..

…  Τον ευχαριστω που  μου το θυμιζει …

…τον ευχαριστω που μου μιλησε τοσο αληθινα και ανοιχτα για μια ακομη φορα..

αυτα… ειχα να συμπληρωσω.

26 thoughts on “Παγκοσμια μερα των ζωων

  1. έχουμε καταντήσει οι άνθρωποι χειρότεροι και από ζώα!
    αυτά τουλάχιστον δε σκοτώνουν ζώα του είδους τους!

  2. Ρια , Οχι ολοι κοπελα μου !! Ευτυχως! Ειναι αρκετοι ομως και δυνατοι αυτοι που τα εκμεταλλευονται και ποιος θα τους εξοντωσει με τετοια συμφεροντα που παιζουν? Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι οι υπολοιποι σηκωνουμε τα χερια ψηλα και δηλωσουμε απλοι παρατηρητες .. Υπαρχουν 1002 τροποι να αντιδρασουμε … ( απο την επιλογη των καλλυντικων που χρησιμοποιουμε, ως και την υιοθεσια καποιων κατοικιδιων … ως την αρνηση μας να παμε το ανηψακι μας σε τσιρκο ή ζωολογικο κηπο ,να μην παμε να δουμε ταυρομαχια σαν βρεθουμε στη Μαδριτη, να μη φοραμε γουνα κτλ τκλ )
    Φιλια γεματα αγανακτηση ..

  3. όλα αυτά τα κάνω εκτός από το τελευταίο
    φοράω γούνα λιακάδα μου και την ευχαριστιέμαι
    δεν στερώ από τη φύση άγρια ζώα, είναι σαν τα δερμάτινα παπούτσια
    σκοτώνουν τις αγελαδες για φαγητό και το δέρμα το εκμεταλεύοντια. έτσι και με τη γούνα. όλα τα ρενάρ και τσιντσιλά, τα εκτρε΄φουν και το δέρμα γίνεται γούνα και το κρέας σκυλο- γατοτροφή. και μην μου πεις όχι γιατί έχω φίλο που είναι κτηνίατρος και ελέγχει εταιρία που φτιάχνει κονσέρβες για ζώα.

  4. Riaκι μου λυπαμαι που 8α σε στενοχωρησω και πιθανα θα σε κανω να πεταξεις τη γουνα σου και να βλαστημισεις τον εαυτο σου οπως εκανα κι εγω εδω και χρονια,

    αλλα κοιτα εδω και εδω :-(((

    Δεν ξερω τι σου εχει πει ο φιλος σου ο κτηνιατρος … ( αμα ψαξεις στο You tube τον ορο make a fur coat και δεις βιντεακια θα φριξεις!!

  5. Συμφωνώ σε όλα, αλλά…

    ..αλλά μιας και αναφέρθηκες σε έναν Ινδό (στον Γκάντι) και τα ζώα, θα επισημάνω δύο πράγματα:
    1. Οι Βραχμάνοι δεν δίνουν καν το χέρι τους σε κάποιον που επεξεργάζεται δέρματα (το θεωρούν μια από τις πιο σιχαμερές δουλειές) και οι ίδιοι δεν φορούν (τουλαχιστον οι «σκληροπυρηνικοί») δερμάτινα. Το θεωρούν μιαρή συνήθεια.
    2. Ο Γκάντι ήταν φυτοφάγος. Μπορεί να δηλώνει ένας κρεοφάγος ζωόφιλος; Προσωοπικά τον θεωρώ υποκριτή!

  6. Πολυ πολυ ωραιο ποστ Λιακαδα μου.
    Και λιγα ειπες κοριτσι μου.
    Το μεγαλυτερο κτηνος πανω στη γη ειναι ο ανθρωπος.Εγω τυλαχιστον το πιστευω ακραδαντα και ντρεπομαι.
    Θα μου πεις που θα βρω τις μουσικες που μου ελεγες?

    καλημερουδια

  7. Καλημερα! Μεγαλη συζητηση ανοιγουμε αγαπητε μου Ζalamoxis . συμφωνω με την αντιδραση των Βραχμανων. Ναι το ξερω οτι ο Γκαντι ηταν φυτοφαγος. Το ιδιο 8α8ελα κι εγω.. αλλα δεν ειναι εφικτο στο βαθμο που θαθελα.. Απλα αποφευγω συστηματικα τα κοκκινα κρεατα.

  8. γλυκεια μου Φαραωνα! καλημερα..Τις μουσικες τις εχω στον υπολογιστη μου .. Μαζεμενες κοματι κοματι απο τα μερη που εχω περασει .. , γεμισαν πια ενα σκληρο 500αρι! PPPpp Aν σου αρεσουν πολυ μπορω να ξεδιαλεξω και να σου δωσω μερικα αλλα θα πρεπει να κανεις υπομονη .. 3-4 μερες ..
    ( στη περιπτωση αυτη συννεοουμαστε μεσω μειλ)
    φιλια

  9. Καλημέρα Λιακαδα.
    Μαζί με τον ήλιο, το post σου αυτό ήταν πολύ όμορφο και ζεστό. Ταυτόχρονα ποναει η ψυχή μου όταμ βλέπω τα ζωάκια αυτά να ταλαιπωρούνται αππο τα μεγάλα ζώα…τα δίποδα

  10. καλως ορισες στη γωνια μου, Independent! Tα μεγαλα διποδα δεν ειναι ζωα! Ειναι ανθρωπομορφα τερατα της φυσης, λεω εγω. .
    Γι αυτο και πιστευω οτι η ευχη που εκανα κλεινοντας την αναρτηση μου ειναι ακριβως αυτη που τους αξιζει…
    Να εχεις μια ομορφη Κυριακη… και ευχαριστω που περασες απο δω…

  11. «Η αληθινή καλοσύνη του ανθρώπου δεν μπορεί να φανερωθεί με απόλυτη καθαρότητα και απόλυτη ελευθερία παρά μόνον απέναντι σ’ αυτούς που δεν εκφράζουν καμιά δύναμη.
    Η πραγματική ηθική δοκιμασία όμως της ανθρωπότητας είναι οι σχέσεις μας με αυτούς που είναι στο έλεος μας: τα ζώα.» οπως λεει και ο Μιλαν Κούντερα. Μου είναι αδύνατο να φανταστώ άνθρωπο που κακομεταχειρίζεται τα ζώα και να μην είναι απάνθρωπος και αποκρουστικός στην συμπεριφορά του με τους ανθρώπους.
    Καλό Κυριακάτικο απόγευμα…

  12. πέρασα για μια βιαστική και τυπική ανταπόδοση της επίσκεψης,
    αλλά δεν μπορώ να φύγω πριν ευχηθώ κι εγώ τις ίδιες ευχές.
    αμήν!

    θα σε ψάξω αργότερα … ωραία η γωνίτσα (όχι γουνίτσα) σου

  13. Γειά σου λιακάδα. Συμφωνώ σχεδόν με τα πάντα στο ποστ σου. Μόνο για ένα δεν είμαι σίγουρη. Για τα πειράματα. Να ξεκαθαρίσω πως δεν μιλάω για πειράματα σε ζώα για να φτιαχτεί η καλύτερη αντιρυτιδική κρέμα ή καλλυντικά. Για φάρμακα και εμβόλια όμως; Κάπου πρέπει να δοκιμαστούν για να είναι σίγουρο πως θα σώσουν ζωές και δεν θα στείλουν κόσμο στον τάφο. Πως θα γίνει αυτό; Αν όχι σε ζώα θα πρέπει σε ανθρώπους. Το προτιμάμε; Εγώ ομολογώ πως όχι.

  14. γλυκεια μου Daria, νομιζω πως ακομα και τα πειραματα για τα φαρμακα και τα εμβολια θα πρεπει να εχουν καποια ορια και να διεπονται απο καποιυς κανονες.. Οχι ανεξελεγκτα!

  15. Αμην! Αν ευχηθουμε ολοι το ιδιο μπορει και να γινει κατι.
    Ευxαριστω για την ανταποδοση της επισκεψης.
    χαιρομαι που σου αρεσε η γωνια μου.
    Η Λιακαδα δεν φοραει γουνες. Ειναι οικολογος.
    Την καλησπερα μου .
    ..
    Yg Αληθεια τι ακριβως σημαινει το cropper? παρ ολο που τα αγγλικα μου ειναι καλα ( λεω)
    δεν μπορω να το μεταφρασω ..

  16. Μαζί σου και εγώ Χειμωνιάτικη λιακάδα μου!
    Με μεγάλη ευχαρίστηση θα τους έγδερνα ζωντανούς όλους αυτούς!!
    Δεν την αντέχω τη φρίκη, αλλά γι’ αυτούς θα είναι χαρά μου!!

    Και εγώ κάτι τέτοιες μέρες παγκόσμιας υποκρισίας, δεν γιορτάζω @φίλη μου! ΠΕΝΘΩ!!!!
    Καλή εβδομάδα και καλό ξημέρωμα!

  17. Το ηξερα eφιλη μου Marianna οτι μαζι μου θα ΄σουν ! Εχω την αισθηση οτι μοιαζουμε σε πολλες αντιδρασεις μας εμεις οι δυο. Αλλα βρε φιλεναδα οχι να τος γδαρουμε εμεις! Απαπα ανατριχιαζω στην ιδεα και μονο! Δεν θελω να γινω ιδια μ αυτους! Ασε τα ζωα να αποδωσουν δικαιωσυνη! Τη δικαιωσυνη που τους αξιζει!! Κι εμεις απλως θα κοιταμε αμετοχες και θα γελαμε σαρκαστικα! χχεεχ μ επιασε η κακια μου τωρα!οκ σταματαω.
    Καλη βδομαδα να εχουμε!
    φιλακια 😀

  18. cropper, πολλές ερμηνείες

    η επικρατέστερη: κορφολόγος, ήγουν συλλέκτης

    η προτιμητέα (μου)
    reaper, κάπου στην αγγλική ποίσηση

    τα λέμε

  19. Ε τώρα μαλιστα…μα ειχα σκασει βρε Λιακαδίτσα …να μη μπορώ ν`αφήσω σχολιο…έλεγα πως εκανα εγω κατι λαθος…αλλα διαπίστωσα χτες πως και άλλοι δε μπορούσαν…
    Ωραια τώρα ειμαστε μια χαρα.
    Με γεια λοιπον….
    Δε μου λες γιατι ήρθες εδω;;;ειναι καλύτερα;;;;Και η Δεσποινούλα μετακόμισε πριν λίγο καιρο….για πες….μηπως την κανω κι εγώ
    Μμμμμμμμάκια σου

  20. και τα εμβόλια τελικά πάνω στον άνθρωπο δοκιμάζονται…
    Πρώτα πειραματίζονται πάνω στα ζώα φυσικά αλλά για να κριθούν ασφαλή για τον άνθρωπο πρέπει πρώτα να κυκλοφορήσουν στην αγορά (να τα πάρουμε δηλαδή εμείς για να γίνουμε καλά….) Αν μετά από 10 περίπου χρόνια δεν πάθουμε τίποτα, τότε πια θεωρείται ασφαλές.
    Άρα προς τι τα πειράματα στα ζώα???
    χαίρομαι που θυμήθηκες τη μέρα αυτή!!
    ;0)))

  21. Nana,
    καλωστην ! Χαιρομαι που σε βλεπω και παλι απο τα μερη μου!
    Καποια μικρη ρυθμιση ηθελε! Τωρα πιστευω πως ολα καλα…
    Ημουν παλιοτερα εδω…. πηγα στο μπλογκσποτ .. αλλα τελικα κατεληξα..πως απο δω
    ειναι καλυτερα, και ναμαι!
    Μετακομισα εδω και μερες!) . Γι αυτο μη περιμενεις κερασμα, τα γλυκακια
    τελειωσαν!
    Να το τολμησεις ασυζητητι και να μεταφερθεις κι εσυ. Ειναι απλο, απλουστατο !
    Το γιατι, αν θες μπορω να στο αναλυσω απο κει που μιλησαμε και
    πριν ΄-)
    ΜΑαααααααακια σου

  22. @Maika
    Σε ευχαριστω για το πανεμορφο κειμενο που μας χαρισες !
    Δυστυχως καλη μου ετσι ακριβως γινεται .. Και με τα φαρμακα και με τα εμβολια..
    θυμασαι την ιστορια με τη θαλοδομιδη? την πιο προσφατη με τα εμβολια κατα του ιου των κονδυλωματων? και πολλες αλλες ..
    Τι να απαντησω στην ερωτηση σου! Οτι το κανουν για το οικονομικο κερδος και μονο? οτι ειναι διεστραμενοι? οτι.. οτι ΄_(
    Καποιοι απο αυτους κανουν οντως ερευνα μεσα στα πλαισια της επιστημης τους … καποιοι κανουν ερευνα ξεφευγοντας απο καθε ηθικο και ανθρωπινο οριο ..
    και καποιοι απλα τα βασανιζουν στα τσιρκα τα εκμεταλευονται.. τα πουλανε ζωντανα η σαν δερματα …ή σαν τροφη αλλων ζωων .. Η Φρικη σε ολο της το μεγαλειο !

  23. Λιακάδα μου, για όλα πρέπει να υπάρχουν κανόνες. Αυτό το θεώρησα αυτονόητο. Όσο για το αν δοκιμάζονται και σε ανθρώπους τα εμβόλια και τα φάρμακα που είπε η maika, λογικό μου φαίνεται. Όσο κοντά κι αν είμαστε στα ποντίκια και τους χιμπατζήδες έχουμε διαφορές. Όμως μέχρι να φτάσουν στους ανθρώπους έχουν διασφαλίσει οι ερευνητές με τα πειράματα -κατά το δυνατόν- πως θα κάνουν καλό και όχι κακό. Εγωιστικό μεν αλλά πιστεύω πως για να βρεθεί το εμβόλιο της πολυομελίτιδας για παράδειγμα ή της ελονοσίας, που έσωσαν και σώζουν εκατομμύρια ανθρώπους, άξιζε η θυσία των ποντικιών. Μιλάω πάντα για φάρμακα και εμβόλια, όχι το καλλυντικό που υπόσχεται πως από 40άρα θα με κάνει 20άρα.

  24. Καλησπερα σας.
    Ωραιο σχεδον το update.
    Εσωσε την αναρτηση.
    Αλλα σας συνιστω,σαν ζωον που ειμαι…
    να συνεχισετε να πατε σε τσιρκο
    και σε ζωολογικους κηπους.
    Διοτι,χωρις τον οβολον σας,θα πεθανουν της πεινας τα κακομοιρα τα ζωακια οι φιλοι μου.
    Και ..με χωρις τσιρκος,μπορουμε να πορευθωμεν.
    Αλλα χωρις ζωολογικας αυλας,οι περισσοτεροι των σχολιαστων σας,θα νομιζαν πως το παντα ειναι,μοντελο ..της FIAT.
    Τα σεβη μου.

  25. personlinch Μοντελο της Φιατ! :-D*
    ee οχι ! Αν ειναι να MHn πεινασουν οι φιλοι μας τα ζωακια ως και σε zoo 8α δεχτω να παω..
    μονο μη μoυ φανε κανα χερι!

  26. Παράθεμα: Παγκόσμια ημέρα των ζώων | Χειμωνιάτικη Λιακάδα

Δακτυλικά αποτυπώματα...

