Αρχική » ΕΟΡΤΕΣ » Ημέρα της Γυναίκας (2009)

Ημέρα της Γυναίκας (2009)

Τη σημερινή μέρα άλλοι τη λένε γιορτή ,εγω τη λέω   ημέρα   της γυναίκας , μια απο τις μέρες που η ανδροκρατούμενη  κοινωνία  της χρωστάει ! Και  αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι όχι μόνο τη σημερινή.

Μέρα της   θηλυκιάς  ανθρώπινης ύπαρξης  που παλεύει για  μια ζωή γεμάτη και σωστή,

της Γυναίκας που διεκδικεί όσα η ζωή της στέρησε ως τώρα ,

της Γυναίκας που ονειρεύεται, ελπίζει κι ερωτεύεται,

της Γυναίκας μητέρας.

Ναι, και αυτής της Gυναίκας , αυτοπροσώπως !

Στην υγεία,  και τη ψυχική δύναμη της  Γυναίκας  λοιπόν!  (και όχι μόνο ; αλλά και  του άντρα που στέκεται  αληθινά δίπλα της , γιατί αυτοί οι δυο είναι αλληλένδετες υπάρξεις  που συμπληρώνουν η μια τα κενά της άλλης   )


τη  Γυναίκα που απασφαλίζει ενεστώτες ,

…  που χλευάζει τις Δευτέρες,  εκείνη που σέρνεται από κούραση και νεύρα  τα δύσκολα  απόβραδα , που χαίρεται σαν παιδί τα Σαββατοκύριακα, τη 8άλασσα , την άμμο,  τον ήλιο   και τις διακοπές !

τη σύγχρονη γυναίκα- άνθρωπο που ζει μέσα σε μια κοινωνία ζούγκλα και δίνει τη δική της μάχη για επιβίωση

αναγνώριση και επαγγελματική και κοινωνική καταξίωση

τη  μάνα που δίνει στο παιδί της ένα χάδι αντί για ένα όνομα
τη  ποιήτρια που ζει τα ποιήματά της
την  ποιήτρια κραυγή, εκείνη που χώνει στα ρήματα ξυράφια

τη γυναίκα εκείνη που δεν έχει ψωμί να χορτάσει την οργή της

ούτε έχει ανάγκη από  κρασί για  να ξεδιψάσει τη μέθη της ζωής της!

Από  εκείνη που έμπλεξε με  έναν  αγνωστο  σε ένα χορό  (που μια μοιάζει με τανγκο και μια με  οδομαχία! )

ως εκείνη που πολεμάει με το παιδί απο το ένα χέρι  και το όπλο απο το άλλο,

την άνεργη, την φοιτήτρια,  ως την προσφυγοπούλα.

Εκείνη που αγαπάει χωρίς να κοιτάζει πάνω από τον ώμο της

Εκείνη που η αδυναμία της είναι η δύναμη της που δεν γνωρίζει .

 

kokkina-gobakia

 

Την ανάρτηση αυτή την αφιερώνω  σε κάποιον άντρα που τρέχει με ιλιγγιώδεις ταχύτητες, στον ανθρωπο  που δεν με διορθώνει  δημόσια για τα ορθογραφικά μου λάθη  ( κατά βάθος είμαι φύση ορθογράφος!)      .. μη γελάς , σε βλέπω!

 

 

 

 

1.ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
2. Γυναίκα.. ένα μπουμπούκι έτοιμο να αν8ίσει …
3. Είσαι ανώτερη? Όχι ! Είσαι κατώτερη? Όχι! Είσαι διαφορετική!
4.
Η Ημέρα της Γυναίκας ( το 2010)

26 Responses leave one →

  1. 2009 Μαρτίου 8

    Να σας χαιρόμαστε όπως είστε – με τα καλά και τα λιγότερα καλά σας!

  2. 2009 Μαρτίου 8

    Να χαιρεσαι τις γυναίκες που έχεις γύρω σου αγαπητέ μου ,Κιτσο Μήτσο. Είτε αυτή είναι η μάνα σου, είτε η αδελφή, είτε η φίλη, είτε η αγαπημένη σου, είτε η συνάδελφος. Να είσαι πάντα δίκαιος μαζί τους , να τις καταλαβαίνεις , να τις εκτιμάς για ότι η καθε μια τους σου δίνει , να τις αγαπάς και να τις δέχεσαι με τα καλά και τα λιγότερα καλά του φύλου τους, γιατί κι αυτές έχουν από τη φύση τους και προταιρήματα και μειονεκτήματα, όπως έχετε αμφότερα κι εσείς οι αντρες από τη φύση σας!

  3. 2009 Μαρτίου 8

    Πολύ σωστά κι απλά το λες ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ!!!
    Μια μέρα που θα πρέπει να μας θυμίζει πως πολλά θα χρειαστούν να γίνουν ακόμη για να ξεπεραστούν οι προκαταλήψεις σε βάρος της αλλά και να γίνουν σεβαστά τα διακιώματά της έτσι ώστε να αποκτήσει νόημα η ισοτιμία των δύο φύλων…

  4. 2009 Μαρτίου 8

    Σήμερα απλά η μέρα της γυναίκας! Γιορτη θα είμαστε ευτυχισμενες αν μπορούσε την καθε μέρα οι αντρες γύρω μας να μας έβλεπαν όπως σήμερα . Να μας έδιναν τις ίδιες ευκαιρίες, προνόμια, κανακέματα , ελευθερίες και λουλούδια! Οπως κι εσείς οι αντρες έτσι κι εμείς οι γυναίκες, νιώ8ουμε, αντιδρούμε, εκφραζόμαστε κι αξίζουμε σαν γυναίκες κάθε μέρα κι όχι σήμερα μόνο !
    Να χαίρεσαι τις γυναίκες που έχεις γύρω σου με την όποια τους ιδιότητα και να τις αγαπάς και εκτιμάς ανάλογα.
    την καλημέρα μου :-)

  5. 2009 Μαρτίου 8

    αχ φιλενάδα, τι μακροσκελές σχόλιο θες, αυτό είναι μοναδικό το ποστ. με έχεις αφήσει άλαλη!

    χρόνια μας πολλά!

    • 2009 Μαρτίου 8

      Ετσι για ποικιλία 8α8ελα μια φορα να διαφωνήσουμε !
      Καληνύχτα φιλενάδα.
      Χρονια μας πολλά? χμμ

  6. 2009 Μαρτίου 8

    Η αδυναμια ”δυναμη που δεν γνωριζει πολυ φιλοσοφιμενο.Νασαι καλα και να κανεις παντα τετοιες αναρτησεις.

  7. 2009 Μαρτίου 8

    Καλως την στη γωνίτσα μου! Σ ευχαριστώ Ελευθερία μου!
    Οσο ο για την αναρτηση .. απλά προσπάθησα να αποτυπώσω σε αυτήν οτι αληθινα νιώθω μέσα μου … Το Blog για μένα είναι απλά ένα μέσο εκφρασης
    Φιλιά και να ξέρεις οτι εισαι καλοδεχούμενη .

  8. 2009 Μαρτίου 8

    Συμφωνώ με όσα γράφεις Λιακάδα και περισσότερο με <>. Σε μια τέτοια ζούγκλα παλεύουμε όλοι μας, αλλά ο αγώνας είναι πολύ πιο δύσκολος για σας τις γυναίκες. Να είσαι πάντα καλά να μας εκπλήσσεις ευχάριστα. Σε παρακολουθώ ανελλιπώς. Χάρης

    • 2009 Μαρτίου 8

      Είναι πραγματικά πολύ πιο δύσκολος ο αγώνας μας , ειδικά όταν υπάρχει στη μέση παραράγοντας παιδί και η έννοιες σωβινισμός και διάκριση! ( δεν είναι κανόνας βέβαια αλλά ειδικά τα δυο τελευταία υπάρχουν άδηλα σε μεγάλο ποσοστό πιστεύω. Δεν θα ξεχάσω ποτέ μου πόσο πληγώθηκα όταν σε κάποια φάση της καριέρας μου είχα δουλέψει ξεπερνώντας τα όρια μου και υφιστάμενη όλες τις σχετικές συνέπειες στην προσωπική και οικογενειακή μου ζωή (για πέντε συνεχή) χρόνια, κυνηγώντας μια συγκεκριμένη προαγωγή.Οταν τελικά με κάλεσαν στη διευθυνση και μου ανακοίνωσαν ότι αναγνωρίζουν την επιτυχημένη προσπάθεια μου ανταμοίβοντας με με μια σχετική μισθολογική αύξηση κι ότι προαγάγουν στην θέση που στόχευα τον διπλανό μου, όχι γιατί ήταν ικανότερος από μένα αλλά γιατί ήταν αντρας και η ειδικότητα προσφερόταν καλύτερα για αρσενικό, Ενιωσα σαν δαρμένο σκυλί! Μεριτ συστεμ μαι αςς !!
      Μετά από αυτό αποφάσισα να μη μισήσω τον συνάδελφο, αλλά τον Γενικό μας διευθυντή! Εσείς χάνεται , του πέταξα χολωμένη. Οσο για την επίδοση μου από κείνη τη στιγμή και μετά την περιόρισα στα τυπικά και όσον αφορούσε το ωράριο μου και όσον αφορούσε το ζήλο μου.Από την άλλη μέρα ξεκίνησα να κινούμαι για “μεταγραφή” :-)
      Bλέπεις οι διακρίσεις λόγω φύλου συνοδεύονται πάντα από αδικία . Κι εγώ δεν το άντεχα ποτέ μου. Την αποχώρηση μου από κει δεν την είδα σαν λύση φευγιό αλλά σαν επαγγελματικό ελιγμό! Βγήκα κερδισμένη τελικά!

      Δεν ήξερα ότι με παρακολουθείς ενελειπώς . Ομορφη έκπληξη!
      Θα μου άρεσε να μου αφήνεις ελευθερα τα σχόλια σου όποτε με διαβάζεις . Είναι καλοδεχούμενα*, είτε συμφωνείς , είτε διαφωνείς μαζί μου. Και τα δυο είναι χαρά για μένα γιατί έτσι μου δίνεται η ευκαιρία να αναλύσω και άλλες πτυχές των απόψεων μου, να μοιραστώ πράγματα με τον αναγνώστη μου !
      Τα περιμένω λοιπόν με χαρά.
      Καληνύχτα αγαπητε μου Χάρη

      * πως θα μπορούσε να μην είναι από κάποιον που φέρει το όνομα Χάρης Καλλέργης :-)

  9. 2009 Μαρτίου 8

    Πλήρες …
    Μπράβο !

  10. 2009 Μαρτίου 8

    καλημέρα και καλή εβδομάδα.
    πολύ καλά τα λές.
    Να είσαι καλά

    • 2009 Μαρτίου 8

      Καλή σου μέρα Αλεξάκο μου. Καλή βδομάδα να έχουμε όλοι μας :-)
      Διάβασα το κειμενό σου το βραδάκι. Προτίμησα να φύγω χωρίς να σχολιάσω. Δεν μ αρέσει να αφήνω ένα τυπικό σχόλιο. Αλλωστε με χαρά θα το ξαναδιαβάσω με όλη μου την άνεση αύριο και θα σου σχολιάσω εκτενώς!
      Φιλακια καληνυχτας

  11. 2009 Μαρτίου 8

    Μόλις διάβασα την ανάρτηση σου γλυκειά μου Σίλια. Τι να απαντήσω στο μπράβο σου έτσι που με έπνιξες στη συγκίνηση με την ιστορία της Παναγιώς?

    Χαίρομαι που σε βλέπω εδώ και θα χαρώ ακόμα περισότερο να σε βλέπω τακτικά.
    Καλή σου νύχτα , εύχομαι.

  12. 2009 Μαρτίου 9

    Καλημέρα…
    Το κόκκινο πάντα θα είναι συναρπαστικό χρώμα…
    Και σε ψηλοτάκουνα γοβάκια, ακόμα κι αν είναι παλιά.
    Όμορφο κείμενο.
    (Το mp3 player δεν κατάφερες να τον εμφανίσεις ακόμα στο ποστ. Δοκίμασε και το fileden)

    • 2009 Μαρτίου 9

      Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα ΑΦΜ ! Τι εκπληξη είναι αυτή?
      Δεν σε περίμενα απο δω και χαρηκα που σε βλέπω ξαφνικά. Είσαι ευπρόσδεκτος.

      Μα τα παλιά κόκκινα γοβάκια έχουν άλλη αξία ! Σκόπιμα φόρεσα τα παλιά! Στην σόλα τους απο κάτω έχεις γραμμένα όλα όσα δεν σε ενδιαφέρουν , όλα όσα έχεις κάνει Deleted από τη ζωή σου!
      Δοκίμασα δίνοντας την εντολή

      και το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπεις … θα το δω σε λίγο , πάλι …, γιατί κι εμενα δεν μ αρέσει έτσι που δείχνει ΄-(

  13. 2009 Μαρτίου 9

    ‘οπως και να το πεις, χωρίς ΕΣΑΣ δεν θα υπήρχαμε ή θα υπάρχουμε. Να είστε καλά και σας χρωστάμε, σ’ αυτή την ανδροκρατούμενη κοινωνία όπως λες

  14. 2009 Μαρτίου 9

    Eτσι είναι Φλου φλις …
    ¨Εχεις αναλογιστεί πόσο ασπρόμαυρη θα ήταν η ζωή σας, χωρίς τις γυναίκες ?
    Οσο και η δικιά μας χωρίς την ύπαρξή σας!
    Πανάθεμά σας! ΄-)
    Δεν μπορώ να καταλάβω , γιατί τα σχόλια σου μου τα εμφανίζει σαν spam …
    Periergo!!

  15. 2009 Μαρτίου 9

    με τέτοια εμφάνιση(ότι βλέπω λέω)
    δεν είσαι και για οίκτο

  16. 2009 Μαρτίου 9

    Κοιτάζω γύρω με τα όμορφα αμυγδαλωτά μου μάτια να δω ποιός μίλησε για οίκτο!
    Πάντως όχι εγώ.
    Θα σου πω δυο παλιές ελληνικές παροιμίες
    Μην κοιτάς τα στραβά ( ? ) πόδια , την ψυχή και το μυαλό μου κοίτα! και
    “Καλύτερα να σε ζηλεύουν παρά να σε λυπούνται”!
    Μισό να παρκάρω το όχημα( καλάμι) λολ
    Πως σου ήρθε η λέξη οίκτος?
    Εγώ μίλησα για τη Λιακάδα
    την κάθε μέρα Γυναίκα
    τον έρωτα
    τη ζωή
    τη σχέση άντρα και γυναίκας..
    Ευχαριστώ για το τριανταφυλάκι πάντως :-)

  17. 2009 Μαρτίου 10

    Καλημέρα! Δεχθείτε τις κάπως μεταχρονολογημένες ευχές μου, κι εσείς και ο Ζητάς σας Σ;ο)))))))))

  18. 2009 Μαρτίου 10

    Δεκτές οι ευχές ΜαυροΓατο! αν και “μπαγιάτικες”
    Zητάς? :-) ppp

  19. 2009 Μαρτίου 10

    Ε, κάποιος που “τρέχει με ιλιγγιώδεις ταχύτητες μέρα- νύχτα κυνηγώντας τους κακούς προστατεύοντας το σωστό , το δίκιο και το έννομο”….

    Σ:ο)))))))))))))))

  20. 2009 Μαρτίου 11

    Α, “Οι ουρανοί είναι δικοί μας”

    Σ;ο))))

  21. 2009 Μαρτίου 11

    Κάτι τέτοιο! :-)

One thought on “Ημέρα της Γυναίκας (2009)

  1. Παράθεμα: Ημέρα της Γυναίκας (2012) | Χειμωνιάτικη Λιακάδα

Δακτυλικά αποτυπώματα...

