Αρχική » ΣΧΕΣΕΙΣ » … σε Παραλίες Ονειρικές

… σε Παραλίες Ονειρικές


–   Ταξίδι στην Κρήτη  δεν σημαίνει μονάχα σεργιάνι στα πλακόστρωτα σοκάκια της παλιάς πόλης των Χανίων , στην αγορά και το βράδι ποτάκια και τζαζεμένες νότες στο Φαγκότο εκει καπου στο ενετικό λιμάνι! Σημαίνει και πέρασμα από ορεινούς παραδοσιακούς οικισμούς …

Σημαίνει φαράγγια κατάφυτα, με άρωμα θυμαριού και άγριας μέντας, αλλά και παιχνίδια με το νερό σε παραλίες ονειρικές!

Δεν προλαβαίνω τούτη τη φορά, μωρό μου να τα δούμε Ολα! Ας αφήσουμε τους παραδοσιακούς οικισμούς για άλλη φορά! Και το Φαράγγι της Σαμαριάς! Σήμερα που ο αέρας κόπασε, θέλω να πάμε για ένα μπανάκι μαγικό!  Άλλωστε  δεν είμαι εδώ για πολλές μέρες ακόμα!

–  Ανατολικά γουστάρει η ψυχή σου η δυτικά?

Σήμερα , Δυτικά! Ανατολικά θα το συνδυάσουμε στο επόμενο ταξίδι μου με μια Κνωσό!

–  Που ?  Στη σιμιγδαλένια άμμο?

Όχι ! Όχι στη Χρυσή ακτή! Ούτε στον Πλατανιά! ( εκεί είχαμε πάει τo πρώτo μας μπάνιο στην Κρήτη! , θυμάσαι? )

Ούτε στην Παλιόχωρα ούτε στη Σούγια που πας ΄συχνά με την παρέα σου,ούτε  και στα  Φαλάσαρνα!


Οδηγείς εσύ , κι εγώ νυσταγμένα , χαζεύω το τοπίο και φωτογραφίζω ότι πέσει στο μάτι μου όπως μου λες πειραχτικά!

Η μουσική στο διαπασόν!
– Με ζάλισες (γκρινιάζω αλλά χαμογελώ) και σιγομουρμουρίζω το ρυ8μό του τραγουδιού !

– Δεν αντέχεις το ξενύχτι ! μου πετάς!

– Σουςςςς ! Απολαμβάνω! ( σου απαντώ αφηρημένα )

– Τι?

– Εσένα, την παρέα μας, το Καλοκαίρι, τη φύση, τη θάλασσα!

– 8α ψηφίσεις Οικολόγους πράσινους?

– Ψηφίζω Καλοκαιρινές διακοπές , για πάντα ( εμεις οι δυο) ! 😉

Κοιτάζω έξω από το παράθυρο! Αφήσαμε πίσω μας την άγρια ομορφιά, και στο βάθος του ορίζοντα αρχίζει να διαγράφετε η θάλασσα! Ο δρόμος χάσκει μπροστά μας σα φίδι έτοιμο να μας καταπιεί!

– Σου είπα το τελευταίο ανέκδοτο?

– ?

– Σειρά σου να οδηγήσεις λιγάκι! Μιλάς συνέχεια από την ώρα που μπήκαμε μέσα στο αυτοκίνητο!

– Οκ! Σκάω!

– Δεν ενοούσα αυτό!

– Σκάω ! ( και   από τη ζέστη)!

– Δυναμώνω τον κλιματισμό!

– Κράτα τα χέρια σταθερά στο τιμόνι! Θα τον ανεβάσω εγώ! Πατάω λάθος κουμπί! Αντί για τον κλιματισμό δυναμώνω την ένταση της μουσικής!icon_walkman

d-savopoulos-kalokairi


«Καλοκαίρι
με μισόκλειστες τις γρίλιες μεσημέρι
καλοκαίρι
καθρεφτάκια και μια θάλασσα που τρέμει
στο ταβάνι και τους γύψους μεσημέρι
καλοκαίρι
με τον κούκο μέσ’ τα πεύκα και στ’ αμπέλι
καλοκαίρι
στόμα υγρό, μικροί λαγώνες,

καλοκαίρι
με τη φέτα το καρπούζι στο ‘να χέρι
με φιλιά μισολιωμένα,

καλοκαίρι
καλοκαίρι
λίγες φλούδες στης κουζίνας το μαχαίρι» !!!

-Πείνασα! Διψάω!

-Yπομονή ! Φτάσαμε !


στο Ελαφονήσι!

από τους τελευταίους  παράδεισους που  υπάρχουν δίπλα μας

the-underdog-project-summer-jam

Η φύση τον έκανε δώρο  στην Κρήτη σε αντάλλαγμα του γύρω άγριου τοπίου !  Του έδωσε παραλία δαντελωτή με κάτασπρη ψιλή άμμο (φτιαγμένη από κελύφη κοχυλιών!) κι απέραντες ρηχοπατιές με καταγάλανα νερά. Τον γέμισε αμμοθίνες και κρινάκια ( από αυτά που με τρελαίνει η μυρωδιά τους) και τριγύρω σκορπισμένες μια χούφτα βραχονησίδες με ρηχό βυθό γεμάτο βούλες από άμμο που ταλανίζει!!!

Εβδομήντα κάτι τα χιλιόμετρα της διαδρομής … με μπόλικη ζέστη. Στα Φαλάσαρνα , μια στάση για βουτιά και icon_bierνα δροσιστούμε! Μετά τρια τεταρτάκια ακόμα οδήγημα και μετά ο παράδεισός μας!

Καμωμένος από κοχύλια κι άμμο λαμπερή στον ήλιο σαν χρυσόσκονη!  Διασχίσαμε με τα πόδια το ρηχό κομμάτι θάλασσας-με το νερό να μας έφτανε  το πολύ ως τα γόνατα- και να ΄μαστε στο νησάκι με τη θεϊκή αμμουδιά.

elafonisi3600

Φτάσαμε σχετικά νωρίς!

Πήραμε παραμάσχαλα τα υπάρχοντα μας και αφήσαμε πίσω μας την οργανωμένη παραλία. Πίσω από το βράχο ακολουθήσαμε γνώριμο μονοπάτι και να ‘μαστε! Αμμούδι όλο δικό μας! Πρώτη μου δουλειά ήταν να «φυτέψω» στην άμμο ακριβώς εκεί που έσκαγε το κύμα, κι έριχνε τη σκιά του από το πλάι ο βράχος, το μπουκάλι με το εμφιαλωμένο νερό που τόση ώρα κουβάλαγα παραμάσχαλα! Τι τραβάω για χάρη σου! Χεχεχ

Περπατήσαμε ξυπο(Α)λητάκια και νιώσαμε στο κορμί μας τα σπασμένα κοχύλια που δίνουν στην άμμο μία ροδαλή απόχρωση!Χαρήκαμε με τις ώρες τον ήλιο, και τη θάλασσα ! Μόνο κάστρα στην άμμο που δεν χτίσαμε! Αυτά είναι παιχνίδια για άλλους ! Εμάς μας δένουν   Δεσμοί  αίματος μωρό μου! Και η επικοινωνία  κι  η σχέση που έχουμε  έχει βαθειά θεμέλια .. .παρά τους κλειδωνισμούς και τα καυγαδάκια μας!  … τώρα πια μπορείς και με καταλαβαίνεις .

icon_cool
Άπλωσα την πετσέτα μου βιαστικά στην άμμο , φόρεσα αντηλιακή, και … πάω να βουτήξω στα βαθιά! Κολυμπάω με απλωτές , συνεχόμενα ρυθμικά strokes…

Σύντομα απομακρύνομαι αισθητά από την παραλία!
Εδώ η θάλασσα δεν σε αφήνει να βγείς από την αγκαλιά της!

. Ωρες μετά ….
… εκεί που καθόμουν στην άμμο και αγνάντευα το πέλαγο να ΄σου  ήρθες κοντά, τύλιξες σφιχτά με τα χέρια σου τους ηλιοκαμένους ώμους  μου και μου ψιθύρισες ;

– Ολοένα σμίγουν …

και μακραίνουν τα βήματά μας…,

και πάλι ξανασμίγουν συντροφικά- με τη νοσταλγία της θάλασσας !

Μείναμε έτσι εκεί συζητώντας περί ανέμων και υδάτων ( είχαμε καιρό να μιλήσουμε τόσο  κοντά τόσο ουσιαστικά … να ρθούμε τόσο κοντά! )

Ως την ώρα που αποσύρονταν οι ξαπλώστρες και το ονειρικό ακρογιάλι επέστρεφε  στην παρθένα, εξωτική του ομορφιά.

Λιόγερμα στο Λαφονήσι;

Αν δεν είστε ρομαντικοί, θα γίνετε!

P5065979

.

Κι όταν η νύχτα  μας  πήρε για τα καλά, βρεθήκαμε για λίγο  στο κοντινό ταβερνάκι να απολαμβάνουμε λιτό (;) δείπνο  και κρασάκι με θέα το   φεγγάρι να αντιφεγγίζει στη θάλασσα .

Όχι άλλο φαγητό, λέμε ! Θα σκάσω !

…  Μετά , πίσω στην αμμουδιά ξυπο(α)λητάκια πάλι, κατάχαμα στο στρώμα με τα κράσπεδα του αντίσκηνου
ανοιχτά να ανεμίζουν στο δροσιό και να γεμίζουν τα jeans μας άμμο, ‘επαέ’ !

Και.. «κουβεντούλα»  ατέλειωτη! Οι δυο μας! και γελάκια.. κι  αστεία .. και σοβαρά! Το ευχαριστήθηκα δεν λέω αλλά, ακόμα  νιώθω πως δεν μου έχεις αποκαλύψει όλα τα  φύλλα σου … Αυτά που,  το νιώθω εγώ, ταλανίζουν τη ψυχή σου. Μου κρατάς κάποια στεγανά,  κλειστά  σαν βαλβίδες  ασφαλείας…

Παρ όλα αυτά , μια υπέροχη βραδιά κάτω από τα αστέρια και δίπλα στο κύμα να μας νανουρίζει μουσικά, ήρθαμε σημαντικά κοντά! Δεν είχαμε ανάγκη από άλλη μουσική και  κρυστάλλινα πολυτελή σερβίτσια για να μας φτιάξουν την ατμόσφαιρα!

love-is-you    

ΜΟΝΑΔΙΚΗ & ΑΝΑΝΤΙΚΑΣΤΑΤΟ .. Τσιμπούρι της ζωής μου!  χιχιιχι 

Σε έχω γεννησει εγώ  ξέρω καλά τα γούστα αλλά και τις επιθυμίες σου.

 

 

… Πέρνουμε μαζί μας  ότι  μας χάρισε  το τελευταίο εικοσιτετράωρο ετούτη η παραλία ,

το   πρωί  μια βουτιά στη θάλασσα να έχουμε τη δροσιά της στη διαδρομή και  τσιφ Χανιά.

Πάλι δεν προλάβαμε να δούμε τη Μονή  της Χρυσοσκαλίτισας! Είναι πολύ εντυπωσιακή, έτσι όπως στέκει κατάλευκη πάνω σε αυτόν τον ερημικό βράχο στην άκρη της Κρήτης. Κάποτε είχε και ένα χρυσό σκαλοπάτι, αλλά μάλλον δεν θα το βρίσκαμε! Το έχουν κουρσέψει άλλοι πριν από σας μας είπε αργότερα ο Μανωλιός !

Φεύγοντας όμως πρόλαβα η άτιμη στα πεταχτά και «πήρα » από την ταβερνιάρισσα τη συνταγή για σαρικόπιτες που σου αρέσουν!

Σαρικόπιτες

Ετοιμάζουμε το ζυμάρι με αλεύρι, νερό, αλάτι, λίγο λάδι και λίγη τσικουδιά (ρακί). Ανοίγουμε λεπτό φύλλο και το κόβουμε σε στενόμακρες λουρίδες πλάτους 8-10 εκ. και μήκους 25-30 εκ. Απλώνουμε σ’ όλο το μήκος την ξινή μυζήθρα και κλείνουμε το φύλλο. Αρχίζοντας από τη μια άκρη περιστρέφουμε το κορδόνι, τυλίγοντας το ελικοειδώς. Το σχήμα θυμίζει σαρίκι (παλιό κρητικό κεφαλο-μάντηλο) και απ’ αυτό πήραν το όνομα τους και οι πίτες. Τις τηγανίζουμε σε αρκετό καυτό ελαιόλαδο και τις σερβίρουμε με μέλι, πετιμέζι ή ζάχαρη.

Εγώ λέω όμως να πειράξω λίγο τη συνταγή και να τα σερβίρω με σιρόπι βύσσινο  made by Liakada!icon_confused

icon_confused

Μeantime, σας στέλνω την αγάπη μου και σας αφήνω να δείτε και να απολαύσετε τα βιντεάκια από το Νότο!

21 thoughts on “… σε Παραλίες Ονειρικές

  1. ακόμα μια τέτοια ανάρτηση κι έχω φύγει
    ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!
    δεν έχω πάει Κρήτη και όπως καταλαβαίνεις μου έχουν βγεί τα μάτια!!!!
    Τρείς αναρτήσεις τώρα τα έχω μάθει όλα για τα Χανιά,μάλλον είναι ο επόμενος
    τόπος των διακοπών μου.
    κοίτα να το χαρείς όσο μπορείς!

    • Οχι χωρίς μάτια! Να μην κατέβεις τυφλός γιατί πως θα απολαύσεις τέτοια ομορφια? χεεχχε
      Χαίρομαι που μπόρεσα κι απέδωσα την εικόνα του τόπου τούτου κατά πως του αξίζει! Τόσο που σκέφτομαι αν αποτύχω σαν blogger να αρχίσω να γράφω ταξιδιωτικούς οδηγούς! ( γιατί σαν ταξιδιώτισα βλέπω κάθε φορά τα μέρη που επισκέπτομαι κι όχι σαν τουρίστρια! Κι αυτό είναι που ζωντανευει την εικόνα του κάθε μέρους…
      Καλή μέρα να έχεις !

  2. Μ’ εστειλες αδιάβαστο…

    Αμαν βρε καλη μου οχι τοσο απότομα και μαζεμένα ολα τα ομορφα της ζωης τα μέρη… Με ρέγουλο…Μεγάλος ανθρωπος θα πάθω κατι…

    Ειχες δεν ειχες μ εκανες να σκασω απο την ζήλεια μου…

    Επαθα την πλάκα μου γιατι δεν ειχα παρει ειδηση ουτε τις προηγούμενες αναρτησεις σου αφου ελειπα στο καταφύγιό μου ( που οντως οχριά μπροστα σ οτι αποψε μου εδειξες εδω με τα τοσα slide που εβλεπα αχόρταγα )και τις ειδα τωρα ολες μαζεμενες….

    Αντε τωρα εγω να παω για υπνο…

    Αμ για υπνο θα παω ….ΓΙΑ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΤΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΚΕΙ….

    Αντε ονειρα μου ….ΚΡΗΤΙΚΑ ! ! !

    Αρης

    • Αρη μου, κανένας δεν παθαίνει κακό απο την αναπάντεχη ομρφιά ενός τόπου! Ισα ίσα την απολαμβάνει!
      Ελπίζω να ονειρεύτηκες έγχρωμα όνειρα κρητικά και να μπορέσεις να μην τ αφήσεις μόνο στο όνειρο αλλά οι καλοκαιρνές διακοπές να σε πάνε στα μέρη τούτα ή σε παρόμοια..! 🙂
      Προς το παρόν να είσαι καλά και να απολαμβάνεις ισάξια το γαλάζιο καταφύγιο σου, σε κάθε ευκαιρία, και να μας ταξιδευεις με τη σειρά σου εκει!
      Καλή σου μέρα!

  3. Λιακάδα μου με έστειλες αδιάβαστη!

    Ο Οργανισμός Τουρισμού σε γνωρίζει? Αν όχι καλά θα κάνει να σε γνωρίσει. Με αυτά που διάβασα και τις φωτογραφίες που είδα με έχεις κάνει να θέλω να πάω Κρήτη αυτό το καλοκαίρι!

    Το ξανθό κορίτσι στη φωτογραφία σου μοιάζει ή μου φαίνεται?

    Να έχεις μα «αλμυρή» Κυριακή! Πολλά φιλιά!

  4. Lοuloudi μου, έχω ποσοστά από τους ξενοδόχους στην Κρήτη, στις Σπέτσες και αλλού! Τι να παω στο υπ.Τουρισμού με πενταροδεκάρες? λολ
    Να πας είναι πανέμορφο μέρος!
    Το ξανθό κορίτσι στη φωτογραφία είναι … Μου είναι ‘αγνωστο! Ναι εγώ είμαι! Δεν ξέρω! Δεν θυμάμαι!

  5. Πρώτα από όλα θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για το πέρασμα σου από το παλιό μου σπιτικό και για το σχολιο σου εκεί.
    Υστερα να σε προσκαλέσω στο καινούργιο μου
    http://nostou-algos.blogspot.com
    Και στο τέλος να ξαναπώ ένα ευχαριστώ για το ταξιδάκι σου. Τι υπέροχο. Μα αισθάνομαι σαν να γύρισα μόλις και να θέλω να ξαναπάω. Υπέροχ. Ιδίως για μένα που δεν έχω πάει ποτέ σε αυτά τα μέρη, τώρα είναι σαν να έχω πάει και τα έχω χαρεί!!!
    Καλή Κυριακή!

    • Nα μην μ ευχαριστείς. Η επίσκεψη εκεί ήταν ευχαρίστηση μου! Θα διορθώσω το link ούτως ώστε την επόμενη φορά να με οδηγήσει στο νέο σου σπιτικό!
      Χαίρομαι που με την περιγραφή μου μπόρεσα και σας ταξίδεψα τόσο ζωντανά σε μέρη που δεν έχετε πάει και τα ζήσατε μέσα από το κείμενό μου, ‘ετσι που να θέλετε να ξαναπάτε σε real!
      Να έχεις μια όμορφη Κυριακή Δημητρό, κι εσύ!
      Μ αρέσει ο τρόπος που αποτυπώνεις τους στοχασμούς σου 😉 Στο έχω πει?

  6. Μην τις κόψεις πριν πας Γλαύκη νταρλινγκ! Πως θα κυκλοφορήσεις ωρέ κοπέλι με κομμένες φλέβες? χιχιχιχ
    Να πας και όταν βρεθείς εκεί let me know pls για να ζητήσω κι εγώ το ποσοστούλι μου από τα ξενοδοχεία και τα μαγαζιά! Εμ τι τζάμπα τους κάνω τόση διαφήμηση? λολ
    Εχει απίθανες ομορφιές. Μόνο να προσέχεις τους μαυροπουκαμισάδες! Ακουσα ότι τις όμορφες, ψηλές και ξανθιές δεν τις αφήνουν να φύγουν από το νησί τους! Τις παντρεύονται!

  7. ΒΡΕ ΠΑΙΔΊ….μερσί..για το κοπλιμέν…αλλά ψηλή δεν έιμαι… κανονική θα με έλεγα…όμορφη θα το κρίνουν οι άλλοι….
    από εκεί και ύστερα…θα πω πως…καλό είναι να μην αφήνουμε να φεύγει από δίπλα μας..ό,τι αξίζει!
    τα φιλιά μου!

  8. Δεν κάνει τίποτις Γλαύκη μου! Το ψηλή και όμορφη για τα κοπέλια είναι σχετικό και εντελώς υποκειμενικό! Anyway
    εσύ καλού κακού να τόχεις κατά νου, γιατί έχω την αισθηση ( απο το στυλ σου) ότι θα αρέσεις! Οπότε κινδινευεις να σε… παντρευτούν ! ΄) χεχεεχ
    Σε ένα πάντως συμφωνούμε!
    Καλό είναι να μην αφήνουμε να φευγει από δίπλα μας ότι αξίζει… Να παλεύουμε γι αυτό ακόμα κι αν είναι να ματώσουμε στην προσπάθεια μας αυτή..
    Κissez darling

  9. Εγώ τώρα τί να κάνω η έρμη, που αργούν οι διακοπές μας;….

    Πολύ το χάρηκα τούτο το ταξίδι. ‘ Εχω πάει Κρήτη αλλά όχι σ’ αυτά τα μέρη που γαργαλιστικά περιγράφεις.
    Και τί μεζέδες Λιακαδίτσα μου είναι τούτοι;
    Αύριο ξαπολυέμαι για ξυνομυζήθρα
    🙂
    Καλή σου εβδομάδα,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • Tίποτα δεν μπορείς να κάνεις Γλαρένια μου! Οπως κι εγώ που μόλις τέλειωσαν οι ολιγοήμερες διακοπούλες μου κι επέστρεψα στο κλινόν άστυ! Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε προς το παρόν ,είναι κάποιες στιγμές χαλάρωσης να ταξιδέψουμε νοητά στα μέρη αυτά πάλι! Και σήμερα πηγαίνοντας στην αγορά να προμηθευτούμε ντάκος όριμες τοματούλες και ξυνομυζήθρα για τη βραδινή μας σαλάτα-δείπνο ! Αλλωστε η κρητική κουζίνα φημίζεται για το πόσο υγειηνή είναι, και είναι ότι πρέπει για την εποχή! Καλοκαιριάζει διότι και τα μαγιώ δεν κρύβουν τπτ! 😉
      εεε και να μετράμε μέρες ως τις επόμενες διακοπές μας, που άλλωστε δεν είναι πολύ μακρυά!( Πλησιάζει του Αγ. Πνεύματος!)
      Φιλάκια και καλή βδομάδα να έχουμε !

  10. Καλημέρα Αλεξάκο . Χαίρομαι που κατάφερα και σε έκανα να ταξιδέψεις έστω με την περιγραφή ! Υπομονή αγαπητέ μου φίλε! Σύντομα έρχεται τριήμερο και υπάρχουν κι άλλες γωνιές στην Ελλαδίτσα μας εξ ίσου όμορφες αρκεί να έχει διάθεση κανείς να τις ανακαλύψει και να τις εξερευνήσει! Ακόμα και μέσα
    -Θησείο μεριά ή κοντινές παραλίες- , ή δίπλα στην Αθήνα! ( βλ. Αγκίστρι, Τζια κτλ)
    Σου έβαλα ιδέες?

  11. τι μας εχεις κανειιιιιιιι!!!!
    Απο χθες ειμαι τεζα με 39 παρα κατι…..αλλα εδω μεσα μου φαινεται
    οτι μου κανει καλο το δροσερο αερακι…..
    θα μεινω λιγο…..για να μην σας κολλησω !!!!!
    βαλθηκες να μας …..σαλλωσεις !!!!

  12. 😉 Πολλά περαστικά και σύντομη ανάρωση εύχομαι , για να μπορέσεις κι εσύ να απολαύσεις τις κοντινές σου παραλίες που σίγουρα δεν απέχουν πολύ σε ομορφιά από τούτη δω , που σας ταξίδεψα( Μόνο βιάσου γιατί καλοκαιρεύει και αν πέσει κόσμος θα είσαστε πατείς με πατώσε εκεί! )
    Μη φοβάσαι δεν κολλάω.. έχω αναπτύξει αντισώματα! χεχε
    Σε θυμήθηκα χτες βράδυ σαν βιάβαζα ένα άρθρο στην Καθημερινή για τον πλανήτη Νουμπίρια.. Μόλις βρω ευκαιρία λέω να το σκανάρω και να στο στείλω! Εκτός κι αν έχει ήδη πέσει στην αντίληψή σου, οπότε πες μου να μην μπω στον κόπο γιατί ειναι ενα δισέλιδο ολόκληρο!
    Καλή βδομάδα να έχουμε!

    • Glafkidarling να έρχεσαι και να κάθεσαι να το απολαμβάνεις .. Είναι ενας από τους τελευταίους παράδεισους …
      Bonjour bebe

  13. Παράθεμα: Μάθημα Ζωής | Χειμωνιάτικη Λιακάδα

Δακτυλικά αποτυπώματα...

