Αρχική » ΓΥΝΑΙΚΕΣ » Στον αστερισμό του Τοξότη με ωροσκόπο Λέοντα

Στον αστερισμό του Τοξότη με ωροσκόπο Λέοντα

Πριν από  πολλά χρόνια μια μέρα σαν και σήμερα , παραμονές Χριστουγέννων γεννήθηκε ένα καστανόξανθο κοριτσάκι  με κόκκινα μαγουλάκια και  σγουρά μαλλιά. Οι γονεις του το  είδαν σαν δώρο Χριστουγεννιάτικο! Μετά αρχισαν τα βάσανα ( γι αυτούς)   αλλά και για το κοριτσάκι …

Και  από τότε πέρασαν μέρεεςςςς….. μήνες . .. χρόνια … Και το  κοριτσάκι μεγάλωσε …

Χρόνια Πολλά!

– Γιορτάζεις?

– Ναι, τι  γιορτή δηλαδή ..  δεν τρελλαίνομαι κι από την χαρά μου που φορτώθηκα άλλο ένα χρόνο στην πλάτη μου αλλά ευχές  για υγεία ευημερία και ευτυχία είναι σαφώς ευπρόδεκτες και επιθυμητές!

Παράδοξη γιορτή τα γενέθλια, τελικά! Πρέπει οπωσδήποτε να χαιρόμαστε? Γιατί;;  Επειδή μεγαλώνουμε έναν ολόκληρο χρόνο μέσα σε μια μέρα, κάνοντας έτσι ακόμα ένα βήμα προς τον αναπόφευκτο τερματισμό;;  Σε αυτήν την ιδιόμορφη κούρσα αντοχής, κανένας δε θέλει να τερματίσει πρώτος! Κι όμως, όταν κάποιος συμπληρώνει ακόμα ένα χιλιόμετρο, νιώθουμε την ανάγκη να του θυμίσουμε πόσο πιο κοντά στο τέλος βρίσκεται. Κι αυτό λέγεται «γενέθλια»  – “γιορτή”. Οταν δεν το κάνουμε το παίρνει κατάκαρδα. Μεταξύ μας κι εμένα μου κακοφαίνεται. Με ξέχασες,  γκρινιάζω  Είναι άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου τελικα , έτσι;

–  Ελα βρε ,  τι απαισιοδοξία είναι αυτή;;

– Oφού είναι κι αυτός ο Χειμώνας! Κάτι οι βροχές , οι υγρασίες,  κάτι  ένας  τραυματισμένος  μηνίσκος,  κάτικάτι  το alter ego μου … Με κάνατε  και με εχει πιάσει, το υπαρξιακό μου!

Από πού έρχομαι;Που θα καταλήξω άμα γεράσω ; Σε ποιο γηροκομείο  θα μας πάνε ;

– Τι να σου πω εγώ  δεν έχω υπόψη μου! Λες να μας κλείσουν στο ίδιο, τα παιδιά μας; Πλάκα θα έχουμε!

– Να σου κάνω μια ερωτηση;

– Ότι θες , πες μου ..

– Θα μου λύσεις μια απορία ( εσυ που τα ξέρεις όλα); Ποιος έφτιαξε το σύμπαν;

– Και που θες να ξέρω εγω ποιο έφτιαξε το σύμπαν ! Εγώ πάντως όχι, μη και μη με  αγριοκοιτάς!

– Ποιός μας έφερε σε τούτη τη γη;

– Ο πελαργός! Ααα δεν θα με τρελάνεις εσύ σήμερα!

– Τι γινόμαστε μετά το θάνατο;

– Χμ δεν ξέρω τι γινόμαστε μετά το θάνατο βρε κορίτσι μου, σε καλό σου σήμερα!

– Γιατί, γιατί να γίνονται οι Πόλεμοι ..

Γιατί να ξεκληρίζεται το ανθρώπινο γένος!

– Να σου πω κάτι; Να σου φτιάξω ένα τσάι του βουνού με μέντα και μελάκι να σε …γλυκάνω?

– Όχι!  Κυδώνι ή κάστανο  γλυκό έχεις;

–  Βύσσινο και νεράντζι έχω! Γλυκό του κουταλιού…

– Οκ βάλε μου ένα πιατάκι ! Ελα μην κανεις τσιγγουνιές !

– Φτάνει καλέ! Θα σκάσεις!

– …. Πως πέρασαν τόσα χρόνια!

– Πότε ήμουνα μικρή . ..πότε μεγάλωσα!

–  Βρε λύσσα κακιά  με τις ερωτήσεις σήμερα! Πάνε πέρασαν βρε κούκλα, τι να κάνουμε τώρα;

–  Κι όμως , το ξέρες ότι η διάρκεια που ζει ένας ανθρωπος μέσα στην αιωνιότητα
είναι το  1/10 του δευτερολέπτου; Το ‘ξερες;

–  Όχι!

– Μάθε το!

– Τώρα που το ‘μαθα ησύχασες;

– Όχι! Φέρε εδώ το γλυκό! Ολο το βαζάκι ! Βύσσινο και νεράντζι !

Γλυκό του κουταλιού… που λεει το τραγουδάκι της Αλεξίου

27 thoughts on “Στον αστερισμό του Τοξότη με ωροσκόπο Λέοντα

  1. και τι συνδυασμός………..ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΑΤΟΣ..ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΣ!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ
    μανάρι μου γλυκό!
    Να είσαι καλά!
    με τρελή ορεξη όχι μόνο για να γραφεις αλλά και για τη ζωή!

    • @ Glaykidarling,

      αυτη ειναι ευχη ,
      δεν είναι σαν τις άλλες,
      δίνει ελπίδα εις εμέ,
      σαν έρχονται ψιχάλες!
      Γλαυκη μου σε διαβεβαιω ότι τον συνδιασμο δεν τον διαλεξα εγω! ;)ppp Αυτος με .. εντοπισε και επεβληθη επανω μου! Ευχαριστω για τις ευχες σου γλυκεια μου !Κρατω αυτη τη τελαυταια φραση σου!

    • Ενα γενικο σχολιο για ολους σας; Λογω προσωπικων υποχρεωσεων δεν μπορεσα να τις δω και να σας απαντησω σε εναν ενα χωριστα.. Αποψε ομως θα το κανω … ! Τμηματικα μεν όποτε βρω χρονο, αλλα θα γινει !

  2. Ευχές πολλές από καρδιάς θα ’θελα να σου δώσω
    για χρόνια όμορφα, γλυκά κι ευτυχισμένα τόσο…

    Τότε τα κεράσματα είναι δύο… σημείωστο.

    Τοξότης ε!

    • Καλε μου Μυθημναιε, σε ευχαριστώ για την ομορφη μαντιναδα 🙂
      Tο σημειωσα.. . 🙂
      Τοξοτακι με εντονες επιρροες απο αιγοκαιρο οπως καταλαβαινεις…

    • Τοξοτης με οροσκοπο Λεωντα….. χμ…. κι εγω Λεoντας με οροσκοπο Κριο……. πωωωωω πωωωω φωτια της φωτιας ω φωτια!!!! Το βλεπω για ψησταρια σημερα….το πραγμα !!!!!
      παει η διαιτα φτου…..χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!

    • Αχ πως να τα βγαλω περα εγω το τοξοτακι με σας τα λιονταρια! Κι εχω πολλα στο σπιτι μου και στον κυκλο μου. Βασανα! Δεν ξερω πολλα απο ωροσκοπια καλε μου Ισσαλλε! Αλλα νομιζω πως ο τοξοτης εχω διαβασει πως ειναι ζωδιο της φωτιας και του αερα!Πια ψησταρια? με σουβλακια … ενεκα δικης μου υποχρεωσης και ολοημερης απουσιας! Γλυκα ομως υπηρχαν! Παντα!
      Χαιρομαι που σε βλεπω ! Δεν σου ευχομαι ακομα Καλα Χριστουγεννα!
      Θα τα πούμε!
      Φιλια κι ευχαριστω για τις ευχες, το πανεμορφο τραγουδι ( ξερεις ποσο μ αρεσει ο Παπακωνσταντινου και το συγκεκριμενο τραγουδι) και για το τριανταφυλλο και το γλυκακι!

      Υγ, Να δεις τι τραγουδακι σου φυλαω για χριστουγενιατικες ευχες!

    • Eυχαριστω για την ομορφη ευχη που μ αφησες και μαλιστα σε μαντιναδα! Να είσαι καλα να μας γραφεις παντα έτσι. Σου ευχομαι Καλα Χριστουγεννα κοντα στους ανθρωπους που αγαπας! Κι εσενα οτιποθει η ψυχη σου!

  3. Έχει και ο ουρανός βυθό σου λέω…
    Σαν την θάλασσα αγκαλιάζει και ένα γίνουν.

    Έχει και ο βυθός αστέρια σου λέω…
    Μα όταν τα ηφαίστεια θυμώσουν, τότε τα σβήνουν…

    Οι ευχές δεν είναι παρά σκέψεις…
    …που χνωτίζουν το μυαλό…
    Θαμπωμένο όπως είναι, κάποιος, κάτι, γράφει…
    Χρόνια πολλά… ή ότι άλλο θέλεις….

    ______________________________________________________
    Κάθε χρόνος που περνά… να σε βρίσκει νεότερη και σοφότερη…
    Χρόνια πολλά… (για την πρωτοχρονιά λέμε…)

    Δημήτρης Ζ.

    • Ευχαριστω πολύυυυυ για τα Χρονια Πολλα ( για την Πρωτοχρονια!) Χαχα αυτό θα πει προληψη! Σ ευχαριστω και για την προηγουμενη ευχη ! Νεοτερη δεν γινεται να με βρισκει αλλα το σοφοτερη ειναι μια καλη ευχη δεν λεω!
      Ομορφο το ανεκδοτο ποιημα που μ αφησες! Σκεφτομαι ομως πως με μελωδια θα ηταν πολυ καλυτερο! Δεν το κοιτάς?
      Να εισαι καλα και να εχεις παντα κοντα σου το ι-φον σου! χεεχχ
      Καλημερα!

  4. Χρόνια σου πολλά, ό,τι επιθυμείς, να σε χαιρόμαστε…
    Επίσης να έχεις καλές Γιορτές, να περάσεις τέλεια…
    Φιλιά πολλά από ΝΖ…

    • Αρτανις μου γλυκεια, καλα Χριστουγεννα σου ευχομαι! Να εισαι καλα κι εσυ και ελπιζω καποια μερα οταν με το καλο ελθεις να σε δουμε κι απο κοντα!
      Πολλα φιλακια απο μια Αθηνα με κυκλοφοριακο κομφουζιο και ελαφρως χειμωνιατικη ατμοσφαιρα σημερα.

    • Γλαρενια μου, οντως σχολη ηταν ! ( που το ξερεις?) χαχα Ευχαριστω πολυ για τις απο ψυχης ευχες σου! Αν θες στειλε μου σε μειλ πιο ειναι ακριβως το gif που εχεις επισυναψει στο σχολιο σου να το ανεβασω εδω εγω γιατι οπως βλεπεις δεν εμφανιζεται ! Πιο απο ολα ειχες διαλεξει?
      Φιλακιααααα

  5. Χρόνια Πολλλλά με ευχάριστες εκπλήξεις !

    Μας κακομαθαίνεις με τα σοκολατάκια.

    • Στεριανη Ζαλη,
      να εισαι καλα και να μας κακομαθαινεις με τις ομορφες αναρτησεις σου! Ευχαριστω για την ευχη! Κρταω απο την τελευταια φραση το «χρονια ουσιαστικα» και ηλιολουστα !

  6. χρονια πολλά, χρόνια πολλά χρόνια πολλά
    όχι φιλιά γιατί πάλι κρυωμένη είμαι και δε θέλω χρονιάρες μέρες να σε κολλήσω και να κυκλοφορείς με κόκκινη μύτη σα μελιτζάνα.

    πολλές ευχές για τα γενέθλιά σου και ότι επιθυμείς φιλενάδα μου!!!

    • Ρια, παλι κρυωμενη εισαι βρε? Αχ Οχι μη με φιλησεις χρονιαρες μερες ! Δεν θελω να κυκλοφορω με μυτη σαν μελιντζανα απο το σιναχι και χαρτομαντηλα στο χερι! Ποτε δεν ειχα και δεν θελω τωρα! Δεν ειναι καθολου … γοητευτικο και γυναικειο ( ας το πουμε ετσι … )
      Με φανταζεσαι με γοβα , φουλαρι και χαρτομαντηλα νοτισμενα?
      Ευχαριστω πολυ πολυ για τις ευχες σου για οτι επιθυμω! Απο το στομα σου και στου θεου τ αυτι!

    • Φλουφλις!Πανερμορφο το τραγουδακι που μ αφιερωσες .. . Παλιο αλλα διαχρονικο! Που το θυμηθηκες? 🙂 Να εισαι καλα σου ευχομαι !

  7. Τις ευχες σας φιλοι μου βρηκα εδω γραμμενες
    μια και μια ξεχωριστες και οχι μαραμενες !

    Σας ευχαριστω ολους απο καρδιας .
    Σας ευχομαι να είστε καλα , αναμεσα στους ανθρωπους που αγαπατε και να εχετε παντα διαθεση και ωρα να μοιραζομαστε διαδικτιακα τους προβληματισμους και τις ανησυχιες μας , τις σκεψεις , τον πονο τη λυπη, τις χαρες μας!
    Σας φιλω .

    Υγ Η Μους μανταρινι ολη δικη σας .. ! Για μεθαυριο δεν θα εχει γλυκα.
    Μην ξερογλυφεστε! ¨D

  8. Ετούτο ήτανε το gif καλή μου φιλενάδα.
    Χριστούγεννα θα κάνουμε, λέει, μεσ’ στη λιακάδα

    Βγάλε μαgιώ και μπουρνούζια για τις παραλίες

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  9. Κατά τη γνώμη μου γιορτάζουμε το γεγονός πως καταφέραμε και βγάλαμε ένα ακόμη χρόνο!
    Και αυτό από μόνο του αξίζει μεγάλο νταβαντούρι και πανηγύρι!!!
    :-)))
    Χρόνια καλά!
    Έρωσθε και ευδαιμονείτε!!!
    :-)))

Δακτυλικά αποτυπώματα...

