Αρχική » BLOG 0 HISTOIRES » Δεκα αγαπες

Δεκα αγαπες

Πανε μερες τωρα που ελαβα προσκληση  απο τη Ρια και τη Ginger να σας μιλησω για δεκα πραγματα που  αγαπω …  Σκεφτομουν να μην ξαναπαιξω αλλα τελευταια μου το ζητησε με τετοιο τροπο που μ αφοπλισε και… δεν μπορεσα να της το αρνηθω .. .     Πηρα στα σοβαρα την επιθυμια τους κι ετσι αντιστιχα  σοβαρα και οχι επιφανειακα περιμενω και τα σχολια ολων σας .

Δεκα αγαπες, αλλες παθιασμενες- διαχρονικες και αλλες προσκαιρες,  ανακατες θα σας αναφερω εδω και θα σας αφησω  να  μαντεψετε μονοι σας σε ποια κατηγορια απο τις δυο  ανηκει η καθε μια και ποσο  ψηλα την εχω στη λιστα των προτεραιοτητων μου. Παμε λοιπον :

  • Μια ποδηλάτρια! Αυτή που σκαρφάλωσε πρόσφατα στο Σταλό σέρνωντας το ποδήλατο στην ανηφόρα!

– Που τον γνωρίζεις τον μεσήλικα που μόλις μας καλησπέρισε τη ρώτησα προχτές γεμάτη περιέργεια.

– Από τους ποδηλάτες ρε Μάνα!

– Μη μου πεις πως έβγαλε ο ..παπούλης όλη αυτή την ανηφόρα…

– Ασε ρε μάνα και .. μου Γ@μ&σ3 την ψυχολογία! Εγώ το έσπρωχνα στην ανηφόρα  -πα ολίγον να το πάρω παραμάσχαλα κι αυτός .. χτύπαγε ορθοπεταλιά!

Παγωτό εγώ! Τι θα κάνω Θεε μου μ αυτό το παιδί ;;; Και να πω ότι όταν το ..έπιανα ευχόμουν να είναι αγόρι; Mάρτυρας μου ο Θεός εγώ πάντα κοριτσάκι ονειρευόμουν!  Άλλος ήθελε αγόραρο κι έβαφε δωμάτια μπλε!  Του έμειναν τα μπλε! Πάλι του την  έσκασα!

  • Η φυση. Τα χρωματα, οι μυρωδιες  της…  η ειδικα η  θαλασσα !    Οταν καποτε μου ελειψε για εννια ολοκληρους μηνες  … πονεσε σαν γεννα! Δεν μπορω με τιποτα  να αντισταθω στη γοητεια της…  Δεν ξερω αν οφειλεται στο γεγονος οτι  μεγαλωσα με τον παφλασμο  των κυματων της, δεν ξερω αν οφειλεται στο οτι τη νιωθω … ειναι κομματι του εαυτου μου  ή στο οτι  κοντα της  «ξε-ανταριαζω» ,   σιγουρα  ομως  αν καποτε  τη στερηθω για καιρο θα  … Σκασω !

  • Τα πειραματα .. μαγειρικης !  Οι  γευστικες νοστιμιες ακομα κι αυτες για τις οποιες   ο   «κτηνιατρος»  ευχαριστως θα με εστηνε στον τοιχο!    ( γι αυτες τις… αγαπες μου , συχνα θα με βρειτε να σας μιλω εδω).                                                                                                        Λενε οτι στη ζωη οτι  ειναι γευστικο ή παχαινει ή ειναι απαγορευμενο  ή θεωρειται αμαρτια ! Επειδη ομως εγω δεν πιστευω  σε τετοια  ρητα,  επιδιδομαι  μετα  μανιας στην παρασκευη τους!  Ναι, σωστα μαντεψες… σπανια αποτυγχανουν … Τι στο καλο δυο στομαχια χαλασα οσπου να μαθω, τωρα που εμαθα να μην το απολαμβανω;;;

  • Τα  κατοικιδια που κατα   καιρους  συμβιωσαν μαζι  μου παρα τις αντιρρησεις  καποιου/ων. Πρωτος σε αρχαιοτητα τον  Roxie  καννισακι γεννημενο στην αλλη πλευρα του Ατλαντικου, ανεραστος , με αδυναμια στο ham   αλλα,  φυλακας περιοπης κατα το βιβλιαριο  υγειας του! Ακομα εχω στον αντιχειρα το  σημαδι  που μου χαρισαν τα δοντια του σε καποιο εγχειρημα μου να τον κουρεψω!  

Ως και μετακομιση εκανα καποτε για χαρη του γιατι ο ιδιοκτητης του σπιτιου μου δηλωσε οτι η ο σκυλος θα μετακομισει ή κι εσεις μαζι! Οταν μας…  «αφησε χρονους»     ειπα δεν θα ξαναπαρω κατοικιδιο! Χρονια αργοτερα, η κορη μου  υιοθετησε εναν ασυδοτο γατη που κουρνιασε στην πορτα μας με το ετσι θελω! Και το ονομα αυτου Οδυσσεας  (ο γυρολογος)  αργοτερα τον Boybie (ονομα και πραγμα) και μετεπειτα μια μαυρη  αγριογατα με ασπρο περιλαιμιο -τη Βlackie .  Τελευταιος προκαθημενος ο γνωστος σας Pepper  και η αυτου εξοχοτης του ο απεικονιζομενος  Μadcat.  Εκτοτε … δηλωνω γατοφιλη γιατι συνειδητοποιησα  οτι  » καλη η αγαπη ενος σκυλου αλλα….  ξενερουα μωρο μου… «!    Με το αιλουροειδες ειναι αλλοιως κι ας λενε οτι ειναι αστατα , οτι δεν δενονται … κλτ

Ειναι πανεξυπνα ζωντανα , τρυφερα και ιδιαιτερα  χαδιαρικα. Μπορουν αλλοτε να γουργουριζουν σαν τριβονται στα ποδια σου  κι αλλοτε οντας αυτονομα  να   επιβαλλουν ανευ  ορων και οριων  την ανεξαρτησια τους!  Μονο οποιος ειχε  κανει με γατες μπορει να καταλαβει ενα τετοιο ερωτα…

  • τα βιβλια . Η φωτογραφια μιλαει απο μονη της …

Η  μανωλια  που φυτεψα σαν γεννηθηκε η κορη μου – γιατι η υφη και το χρωμα των  λουλουδιων  της ,  μου  θυμιζε τη μωρουδιλα της! Το δεντρακι θεριεψε πια .. . 


 

  • Οι φωτογραφικες αποπειρες και τα παιχνιδια με το «φωτοσοπ» που αλλοτε καταληγουν σε μικρα θαυματα κι αλλοτε σε μικρες αποπειρες αυτοκτονιας …

  • Τους ανθρωπους που εχουν ή βρισκουν την  ψυχη… και το σθενος να σε δεχονται γι αυτο που εισαι. Που σε αγαπανε οπως εισαι. Με τα ελαττωματα και τα προτερηματα σου. Που αδολα   στεκονται διπλα σου  και σου δινουν  απο τα αποθεματα της ψυχης τους  χωρις να το κανουν γιατι αποβλεπουν σε οτιδηποτε ή περιμενουν να το ανταποδωσεις καπως ή καποτε. Που σε γνωριζουν σε εκτιμουν  και σε θυμουνται παντα κι οχι μονο οταν θελουν κατι απο σενα.
  • Το χιουμορ και το γελιο .Και τα δυο μαλακωνουν και τις πιο θυμωμενες καρδιες. Επισης οπως ξερουν ακομα  και οι γατες , αυτα τα δυο  απαλυνουν  τις ρυτιδες    και μας βοηθανε να βλεπουμε τη ζωη πιο….αναλαφρα!  Κατι σαν μικρη δοση απο αντιδοτο … στα προβληματα μας.

  • Οι φιλοι . Ειπαμε , αυτοι ειναι πιο ακριβοι κι απο μια Πορσε

Οι αληθινοί φίλοι είναι πάντα  ….     «αληθινοί»


Οι φίλοι, ακόμα κι αν δεν μπορούν να σε  …  «σηκώσουν», δεν σε αφήσουν να  ….   «πέσεις».

και …  τελευταια  αλλα οχι  λιγοτερο   απο αυτες που ανεφερα  πιο πανω,

  • Αγαπω τη ζωη μου…   την κινηση , τις εναλλαγες, τα ταξιδια , τη μουσικη, την υγεια μου (οση εχω ακομα) , τα χαμογελατα αρωματα , τα χρωματα, το  χορο , τις αποδρασεις και εννοειται κι εσας (οχι ολους το ιδιο αλλα λεμε τωρα… :)p !

Ελπιζω να ειναι δεκα! Αρκετα… σας «ανοιχτηκα»!  Φτανει!

Και….   για να ανταποδωσω   αντιστρεφω την ερωτηση  σε

«10 πραγματα  που μισεις στη ζωη σου» ,

δινω κλωτσο να γυρισει …. αλλο   παιχνιδακι να αρχισει!

και ….

πεταω πισω το μπαλακι στη RIA  , τo alter ego  της    GINGER , τον Ηφαιστιωνα, τον Φαρο, τον Μυθημναιο, τη Γιωτα,   τον Χαρη Καλλεργη, το Μουργο ,  τη Λυγερη ,τον Ζειδωρον,   τη Νανα Τσουμα , τον Στεριανη Ζαλη , την Αστοριανη, τη Ρενατα , τον  drmakspy και οποιον αλλον θελει αυτοβουλα να παιξει !

17 thoughts on “Δεκα αγαπες

  1. εν ολίγοις μαντάμ, μας λετε να παίξουμε παίγνιον που αναφερουμε τι μισούμε;;;

    αν ναι, σφύρα το να ξέρω να ετοιμάσω ανάρτηση!

    φιλούδια φιλενας. ακόμα περιμένω να ερθεις στο γέρακα!!!

    • Αυτο ακριβως εννοω Ρια μου. Ακονισε την πεννα σου!
      Φιλενας.. . τη βολτα απο το Γερακα την εφαγε η πολλη δουλεια! Αλλα ειναι στα υποψη.. γι αυτο ετοιμασε καφεδακι. Σε εχω χασει κι απο διπλα!
      και..περιμενω και σχολιασμο επι των ως ανω γραφομενων…

  2. Σ’ ευχαριστώ πολύ, Λιακάδα μου, με τιμά η πρόσκλησή σου, μα είναι τόσα πολλά αυτά που αγαπώ, που αν διαλέξω μόνο δέκα θα αδικήσω τα άλλα.

    Οπότε σε κάποιο άλλο θα ακολουθήσω.
    Και πάλι ευχαριστώ!!!

  3. Ζεστή μου λιακάδα, καλή ιδέα. Κι έχω μερικές μισητές αγάπες που θα ήθελα να τις αναφέρω. Δεν υπόσχομαι αυτή τη βδομάδα γιατί είμαι υπ’ατμόν καθώς και την επόμενη. Αλλά από τις 18 τους Οκτώβρη που θα έχω μοναξιές και ερημιές θα τιμήσω την πρόσκληση.

    Υπομονή….. φιλάκια πολλά!

  4. Ξερω… Καταλαβαινω ..Ευχομαι απο καρδιας ολα να πανε καλα.. Stay cool …Οσο μπορεις …
    Εδω θα ειμαστε..
    Θα τα πουμε σημερα ελπιζω..
    Φιλακια Πολλα

  5. Στέκομαι στους ανθρώπους με ψυχή και στην άδολη αγάπη τους. Γιατί η πραγματική αγάπη δεν είναι συναλλαγή.

    Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση. Την αποδέχομαι με μεγάλη μου χαρά!

    Λύσε μου μια απορία. Ο συμπαθής τύπος με το κίτρινο καπελάκι , τι γεύση έχει;

  6. α. Οχι μονο σταθηκες στη σωστη θεση αλλα τοποθετηθηκες και περιεκτικα! Ουτε η αγαπη ουτε η φιλια ειναι συναλλαγη και χαμενος σε τελικη αναλυση ειναι οποιος το βλεπει απο τετοια οπτικη γωνια!

    β. Θα περιμενω λοιπον να δω αποψεις …

    γ. Τωρα.. για τον συμπαθη τον κυριο … με το κιτρινο καπελακι… ειναι σορμπε λεμονι και η απορια σου 8α λυθει αν πας στην αλλη μου σελιδα με τιτλο Ι SHOT THE Cook και πατησεις

  7. Ε Δ Ω για τη συγκεκριμενη συνταγουλα !
  8. Αγαπητή Λιακάδα σ’ ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση.
    Μου βάζεις δύσκολα για ανάρτηση αλλά δεν θα σε αφήσω με την απορία:από μικρό παιδί δεν μισώ τίποτα και κανέναν.Αντιθέτως αγαπάω τη ζωή (απ’ όπου και το Ζείδωρον) και θεωρώ σπουδαιότερο αγαθό την υγεία,τόσο για μένα όσο και για την οικογένειά μου κι όλους τους ανθρώπους.Ολα τα υπόλοιπα πιστεύω πως είναι μικροχαρές και μικροαπολαύσεις της καθημερινότητας που και χωρίς αυτά μπορούμε να ζήσουμε.Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να προσβάλω κανένα που κινείται στα όρια της λογικής και μη μου πεις τώρα η αγάπη δεν έχει λογική!!!
    Να είσαι καλά και μ’ αρέσει που αγαπάς τη φύση,τα βιβλία και τα ζώα!

  9. Αγαπητε μου Ζειδωρον,
    αμα δεν αγαπαμε τη ζωη τοτε γιατι να ζουμε? Ισα για να αναπνεουμε? Και τα …ζωα και τα φυτα αναπνεουν 😉
    Οταν αναφερθηκα στα δεκα πραγματα που ..»μισεις» στη ζωη σου δεν κυριολεκτουσα!

    Συμφωνω απολυτα μαζι σου οτι το σπουδαιοτερο αγαθο στη ζωη μας ειναι η υγεια! Μπορουμε να ζησουμε και χωρις τις μικροχαρες και τις απολαυσεις της ζωης αλλα η ζωη μας ετσι δεν ειναι μιζερη και μονοτονη?

    Η δε αγαπη πρεπει να εχει λογικη.. οση τρελλα και αν κουβαλαει μεσα της… οσο παθος ..

    Οσο για την αγαπη μας στη φυση και στα ζωα ( στα εμψυχα γενικα) αυτη μας ανταποδιδεται με δικη μας αναζωγονηση! Μας ζεσταινει την ψυχη ..μας προσφερει πολλες κι ανομολογητες χαρες και δυναμεις !
    Τα δε βιβλια.. μπορεις να φανταστεις πως θα ηταν η ζωη μας χωρις πνευματικη τροφη? Η θα αποβλακωνομαστε ή θα δηλητηριαζομαστε πνευματικα και ψυχικα αν δεν υπηρχαν κι αυτα και στη ζωη μας υπηρχε μονο η τιβι που καθημερινα μας «ταιζει» σκουπιδια συνηθως!
    Σου στελνω την καλημερα μου , φθινοπωρινη!

  10. Ολα όσα ανέφερες, γιά να τα πετύχεις χρειάζεται αγάπη…. Είτε μιλάς γιά τα ζώα, είτε γιά την φύση (παρεπιπτόντως ειμαι τρελός γιά την θάλασσα… εχω και πτυχείο καταδύσεων), είτε για μαγείρεμα….

    Εγώ όμως θα σταθώ σε 2 από αυτά… ίσως τα πιό δύσκολα…

    «Τους ανθρωπους που εχουν ή βρισκουν την ψυχη… και το σθενος να σε δεχονται γι αυτο που εισαι. Που σε αγαπανε οπως εισαι.» και..
    «Οι φίλοι, ακόμα κι αν δεν μπορούν να σε … «σηκώσουν», δεν σε αφήσουν να … «πέσεις».

    Για αυτά τα δύο δεν χρειάζεται απλή αγάπη….. Χρειάζεται ΑΓΑΠΗ (με κεφαλαία)… και για να καταλάβεις πως το εννοώ, διάβασε το συνημμένο….

    Φιλιά

  11. Το να αγαπαμε αληθινα τους ανθρωπους, τους φιλους μας, και τη.. Zωη μας ειναι τα πιο δυσκολα απο ολα , πιστευω Σκουντουφλακο. Γιατι για να το καταφερουμε να τους δεχτουμε οπως ειναι πρεπει πρωτα απο ολα να εχουμε αναγνωρισει και αποδεχτει τον ιδιο τον εαυτο μας…
    και η Αγαπη με αλφα κεφαλαιο ειναι ακριβη ……πανακριβη κι ευαισθητη σαν της μανωλιας τον ανθο …
    γι αυτο και δυσευρετη..

Δακτυλικά αποτυπώματα...

