Αρχική » ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ » Το ποδηλατο ειναι σαν το σεξ

Το ποδηλατο ειναι σαν το σεξ

podhlato

Το ποδήλατο λέει η λαϊκή σοφία –ή έστω  κάποιο κλισέ-  ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΣΕΞ!   Ή ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ. … ΤΟ ΣΕΞ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ  ΠΟΔΗΛΑΤΟ!   ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ …. ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ ΠΟΤΕ!

Ξεκίνησα  τούτη την ανάρτηση στοχεύοντας να σας μιλήσω για το πρώτο. Είναι εύκολα να το λες πως δεν το ξεχνάς ποτέ. Είχα να ανέβω σχεδόν τέσσερα  χρόνια σε ποδήλατο. Από εκείνο το  ανεπανάληπτο Καλοκαίρι που έβαζα στη σχάρα πίσω μου τη μικρή ανιψιά μου και πηγαίναμε στο Αλίκη beach  για …μπανάκι,  μανάκι!

Είναι καιρός τώρα που τα πρωινά παρκάροντας όπου έβρισκα κοντά στο γραφείο μου,  κοντοστεκόμουν σε μια  βιτρίνα  και φλερτάριζα με ένα καινούριο πτυσσόμενο ποδηλατάκι ! Και  μετά, την περασμένη βδομάδα όταν πέρασα το κατώφλι  εκείνου του καταστήματος πώλησης ποδηλάτων κάπου κοντοστάθηκα κι είπα να κάνω πίσω

–   Να το ξανασκεφτώ …μήπως καλύτερα να πάρω ένα παπάκι ;   δευτερολόγησα  με το alter  ego μου

–   Η αλήθεια είναι πως στην ηλικία σου «τι το θέλεις  τώρα το ποδήλατο;;  Θα φας τα μούτρα σου το  βλέπω γώ !  Εγώ πάντως αν  βρεθείς τραυματισμένη σε κάποιο κρεβάτι νοσοκομείου  δεν θα τρέξω να σε περιμαζέψω ( ήταν η πρώτη  αντίδραση του άντρα μου )

–   Το πολύ- πολύ είπα  θα το .. χαρίσουμε  στην ανιψιά  μας το  Καλοκαίρι να το έχει όταν έρχεται στη γιαγιά να     κάνει  ποδηλατάδα …. μεγάλωσε πια, έγινε ολόκληρη«σουσουράδα » ….μπορούμε να την  εμπιστευόμαστε     να   βγαίνει  μόνη της για κάτι τέτοιο.

Την ίδια μέρα, αργά το απόγευμα επέστρεψα  από την πρώτη απόπειρα στο σπίτι  λαχανιασμένη  καταϊδρωμένη , με τους μυς στα πόδια μου να πονάνε, κι ένιωθα ότι έχω γλυτώσει από του χάρου τα δόντια έχοντας απειλήσει να πάρω κι άλλους στο λαιμό μου. Αλλά  ήθελα να  ξανα-ανέβω στο ποδήλατο! Κάνουν από νεαρές ώς και ηλικιωμενοι ώς και …  οι καλόγριες  …Εγώ …δηλαδη , γιατί όχι … ;;; Θα ξεπιαστώ πόσο θα παρει ;;;

( ξαφνικά αυτό…  που λέγαμε στην αρχή , ότι είναι σαν  το  σεξ ,  πως δεν το ξεχνάς ποτέ ,,, μου  καρφώθηκε στο μυαλό    ακόμα πιο  έντονα.  Το κλισέ  λέμε έτσι ;;;  )

Το σεξ   είναι το τελευταίο πράγμα, φαντάζομαι, που περνά από το μυαλό την  ώρα που χτυπάς ορθοπεταλιά για να βγάλεις την παραμικρή ανηφόρα και να φτάσεις πχ στον κοντινότερο φούρνο να αγοράσεις το ψωμί της μέρας ενώ ταυτόχρονα κάνεις τη γυμναστική σου  και οι άλλοι σου κορνάρουν ανυπόμονα από δίπλα, να μεριάσεις και να φυλαχτείς.  Αν χαλαρώσεις την προσοχή σου έστω και για ένα λεπτό την έβαψες.. .. Ανά πάσα εσύ πρέπει να είσαι σε εγρήγορση  για  οτι πιθανά μπορεί να προκύψει και παράλληλα  κάποιος πρέπει να προσεύχεται για την ακεραιότητά σου! ( αυτο το ανέθεσα στη «γιαγιά»  που από τη πρώτη στιγμή που τ άκουσε σταυροκοπήθηκε!

– Μουρλάθηκες κόρη μου ;;;   (με ρώτησε)

– Μου το σύστησε ο γιατρός πρωτον για το μηνίσκο και μετά για το κυκλοφοριακό , μάνα αποκρίθηκα ( ποιο κυκλοφοριακό δεν της διευκρίνισα! )

Δεν είναι εύκολο να κυκλοφορείς με ποδήλατο σε μια πόλη γεμάτη κακούς δρόμους κρυφές γωνιές , αλλόκοτη  ή ανύπαρκτη  σήμανση,   απρόβλεπτους, απρόσεκτους και κακούς οδηγούς –και το λέω όντας μια από αυτούς- και τη νοοτροπία του «πάτα τον»  τον ηλίθιο.

Στην Ελλάδα του Cayenne  και του « η πρώτη δόση μετά από ένα χρόνο», ποιος θα το περίμενε ποτέ ότι το ποδήλατο θα γινόταν ξαφνικά ,  έμβλημα ενός  πιο υγιεινού τρόπου μετακίνησης , πιο φιλικού προς το περιβάλλον, πιο οικονομικού και  λιγότερο επιθετικού , κι οτι  θα κυκλοφορούσα ως κι εγω πάλι με ποδηλατάκι ;;;

Έπρεπε να έρθει η  «Κρίση» για να ανακαλύψω  ότι το ποδήλατο είναι οικονομικό , γρήγορο και διασκεδαστικό  ειδικά για τις μικρές κοντινές καθημερινές μετακινήσεις ;;;  Ισως …

Δεν ξέρω … ίσως με τον καιρό  όταν ξεθαρρέψω .. αγοράσω και κράνος και  κάνω και μεγαλύτερες αποστάσεις  αψηφώντας  την κίνηση του προαστίου στο οποίο ζω  και επιβιώνω αλλά σκέφτομαι  ότι θα μου πατικώνει το μαλλί!

Τούτη  την ώρα, που σας γράφω  κάποιος μόλις γύρισε από τη βόλτα του με την ποδηλατούμπα μου! Όχι δεν …θα το έπαιρνα!

24 thoughts on “Το ποδηλατο ειναι σαν το σεξ

    • Λες ε! Καλα θα το σκεφτω!
      Αλλα μεταξυ μας , με ρωτησε λες? Το βρηκε ξεκλειδωτο και το πηρε!
      Και θα κανεις εκει στα χιονια καλε? Σαν την καλογρια? χαχαχ

  1. Καταπληκτική ανάρτηση και θα γίνει … καταπληκτικότερη , έτσι και την κάνεις … compose με την επόμενη σου , που θα έχει τίτλο «Το σεξ είναι σαν το ποδήλατο» tagget on «ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΕΞ» …
    Όχι τίποτα άλλο δηλαδή , αλλά τώρα τελευταία μια άσπονδη φίλη αποτόλμησε να μου πει το περίφημο » Η αλήθεια είναι πως στην ηλικία σου τι το θέλεις τώρα το … σεξ ;;; Θα φας τα μούτρα σου το βλέπω γώ !» , φράση , που περίπου έτσι ,κάπου την άρπαξε το μάτι μου σ’ αυτό το ποστ σου .
    Φιλιά .

    • Μα εντελως ασπονδη η φιλη σου, Σιλια μου .. Ασπόνδυλο μάλλον! Φιδι η γλωσσα της! Ακου στην ηλικια σου τι το θες καημενη το ποδηλατο!
      Αλλα γιατι να τη στενοχωρησεις ? Ετσι ειναι αν ..
      » Eτσι νομιζει!» , πες της!

  2. ….. ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ ΠΟΤΕ! όμως η χρονική απόσταση σε κάνει αδέξιο στην επανάληψη.
    Το θυμάσαι, αλλά πως? Σαν μιά γλυκειά, θαμπή ανάμνηση ίσως!
    Γι’αυτό το δικό μου ποδήλατο μόλις 2-3 ετών ασορτί με αυτό του καλού μου αλλά κατά τι μικρότερο στέκει λυπημένο και σκονισμένο στο γκαράζ. Οι παλιές πτώσεις άφηναν επιφανειακά τραύματα, τώρα όμως το αποτέλεσμα θα ήταν πιό σοβαρό.
    Οσο γιά το παρόμοιο του ποδήλατου, δεν σχολιάζω καν.
    Καλώς όρισα, μην ανησυχείς είμαι καλά. Απλά καθοδηγούσα την …»κόρη» στο νέο της blog!
    http://foliebambi.blogspot.com/
    Φιλιά πολλά.

    • Δεν θελει πολυ να το θυμηθεις.. Βεβεαια περνει λιγο περισσοτερο απο παλια, να ξεσκουριασεις ..
      Αλλα αν επιμεινεις ξαναγινεσαι fit ( τρπος του λεγειν!) Απλα το αντεχεις μαλλον κι αυτο ειναι που μετραει! Δεν παμε και για πρωταθλητισμο! Λιγη γυμναστικουλα φτανει .. Ασε που χαλαρωνεις κιολα…
      Προσοχη μονο στις πτωσεις! Μη μας θυμησω τι λενε γι αυτες οι ασπονδες φιλες και φιλοι!

      Χαιρομαι που εισαι καλα Μαρακι μου. Θα παω να δω τι καταφερε η κορη !
      Φιλακια

    • Τωρα το ειδα! Ηθελα να σ ακουσω να το διαβαζεις και να σχολιαζεις προφορικα! Εχασα! Αλλη φορά!
      Καλημερουδια φατσουλινι!

  3. Δεν ξέρω ποδήλατο γι αυτό δεν μπορώ να συμφωνήσω ή να διαφωνήσω ότι μοιάζει με το sex.
    Ξέρω όμως πως είναι να σου γίνεται η ζωή σου ποδήλατο.
    Έλα τώρα μη τα βάζουμε όλα στο ίδιο καζάνι…

    Για πρόσεχε γλυκιά μου ,άτακτη,αιώνια έφηβη λιακάδα ,που ούτε τα συννεφα του Νοέμβρη δεν μπορούν να σου κρύψουν την λάμψη ,την γλύκα και την τσαχπινιά σου.

    Καλή νύχτα νάχεις.
    φιλιά

    • Λυγεριτσα μου , καποιος που δεν σε ξερει αν διαβαζε τις φρασεις σου μια μια θα μπορουσε να λεει πως με στολισες κι αυτη τη φορα με λογια κολακευτικα.Εγω διαβαζοντας το σχολιο σου ηταν σαν αν σε ειχα εδω μπροστα και να σε ακουγανα με μαλλωνεις τρυφερα!
      Σαν παλια ποδηλατρια και λογω ηλικιας μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι το κλισε δεν ειναι τυχαιο Λυγερη μου…
      Θα προσεχω οσο μπορω εκει στους δρομους που κυκλοφορω καλη μου, στιο υπόσχομαι. Αλλωστε γι αυτο δεν σκεφτηκα ουτε στιγμη τη λυση «παπακι» που καποτε μου ελυνε το προβλημα..
      Και μη με λες ατακτη γιατι δεν ειμαι…Ισα ισα το κανω για γυμναστικη και..οικονομια χρηματος και χρονου …
      Ασε που οποτε βγαινω με το ποδηλατο γλυτωνουν οσοι αλλοι κυκλοφορουν με ποδηλατο απο μια αφηρημενη και συνηθως βιαστικουλα οδηγο αυτοκινητου που μιλαει και στο hands free! Αυτο που το βαζεις ε?
      Ειμαι προσεχτικη ποδηλατ(ρ)ισα μη νομιζεις οτι βγαινω σε λεωφορους…Και να ηθελα δεν μπορω …
      Φοβαμαι τους απροσεκτους ή και κακουςς οδηγους.Στην περιοχη μας δεν υπαρχει καλη σημανση των δρομων και ακομα χειροτερα εκει που χτυπας αμεριμνη τα πεταλια σου μου πεταγεται απο τη γωνια και κοντρα σε κοντρα κατευθυνση ενα νεοελληναρας λεβεντης με ενα τζιπ σαν το θεριο!
      Μαλλον ειναι καιρος να να θυμηθουμε ολοι πιο θετικα τα ποδηλατακια μας και για κοντινες αποστασεις κι ηπιες διαδρομες να αφηνουμε τα αυτοκινητα..ακινητα..!

      Καλο υπολοιπο Κυριακης σου ευχομαι Λυγερη μου …
      Φιλακια

  4. Διαβάζωντας την ανάρτησή σου, ταξιδεύω σε ενα σκηνικό: εσύ να οδηγάς την ποδηλατούμπα σου και εγώ να περνάω σφαίρα διπλα σου με την τζιπάρα μου και να σου φωνάζω «κάνε στην ακρη μωρή που θέλεις και ποδήλατο. Αντε σπίτι να πλέξεις καμιά κάλτσα «…. χαχαχαχαχα…. Φανταστική σκηνή εεεεε;;;
    Αλλά προσγειώνωμαι στην πραγματικότητα μιας και δεν εχω τζίπ….. Ρε που θα πάει…. Θα πάρω και τοτε θα πατάω όλους τους ποδηλάτες σαν φρουτάκια… (γιά εξτρα μπόνους) που λένε… χαχα!

    Και τωρα στα ποιό σοβαρά, σαν παλιός ποδηλάτης (με αρκετές εκατοντάδες χιλιομέτρων στην πλάτη) σου δίνω μιά συμβουλή. Πάρε το κράνος όσο πιό γρήγορα μπορείς για δική σου ασφάλεια (εγώ θα σου πρότεινα και επιγονατίδες/επιαγκωνίδες)!!! Καλύτερα κεφάλι ολόκληρο με πατικωμένα μαλλιά, παρά τεμάχια κεφαλιού με αέρινα μαλλιά!!!!!!
    Γιατί οπως ειπες και εσύ, δεν φτάνει μόνο η δική σου προσοχή…. πρέπει να πείσεις και τν διερχόμενο ΕΛΛΗΝΑΡΑ να σε προσέχει….πράγμα χλωμό δηλαδή….

    Τωρα οσον αφορά την ομοιότητα μεταξύ σεξ και ποδηλάτου (οτι δηλαδή δεν τα ξεχνάς ποτέ) ειναι αλήθεια. Μας κρύβουν όμως κάτι πολύ βασικό. Το οτι οι νέοι/νέες εχουν αντοχές για πολύ σεξ/ποδήλατο, ενώ εμείς ναι μεν δεν τα εχουμε ξεχάσει αλλά, από την υπερβολή, κινδυνευουμε να πάθουμε εμφραγμα λόγω ηλικίας….. (φυσικά πάντα μιλάω γιά μενα μιάς και εσύ εισαι παιδούλα ακόμη)… χαχαχαχα!!!

    Πολλά φιλιά και καλή βδομάδα να εχεις…

    • Καλτσες;;; Σκοπευεις να πας φανταρος;;; χιχι Ουτε καλτσες ουτε φανελα ξερω να πλεκω! Μονο να ραβω γνωριζω! θες να σου ραψω ενα φαρδυ ασπρο φορεματακι με μακρυααααα μανικακια που να κουμπωνει πισω;;; ;)pppp
      κι εγω θαθελα να ειχα ενα τζιπ .. η μαλλον ενα Honda Suv… Αλλα οπως παμε απο τον Γεναρη του 2011 με βλεπω να μοιραζομαι και το υπαρχον αυτοκινητακι μου! Γι αυτο και κανω προπονηση με το ποδηλατο! cross yr fingers λοιπον να μην προσγειωθω σε κανα πεζοδρομιο!
      Θα μου πρότεινες κρανος /επιγονατίδες & επιαγκωνίδες ε;;!
      Μηπως κατι σε τσιγκινο;; Oλοσωμο;;
      Aν φωναζω ακρη σκοτωνει δε θα με βλεπουν;; ;)p
      Λοιπον στα σοβαρα : Λεω να ακουσω την συμβουλη σου .
      Καλύτερα κεφάλι ολόκληρο με πατικωμένα μαλλιά, παρά τεμάχια κεφαλιού με αέρινα μαλλιά!!!!!! Πολυ βασικο! Εσυ;; Κανεις ακομα,ποδηλατο;;;
      Να προσεχεις τις υπερ-βολες! Tο εμφραγμα καραδοκει στην ηλικια σας!

      • Ρώτα μήπως εννοούσε ΚΑΛΠΕΣ. Το’χει πάθει κι άλλος, ήθελε να πει όλοι στις Κάλπες και είπε όλοι στις Κάλτσες. Που ξέρεις εδώ μπορεί να παίζω ανάποδα χιχιχιχι

      • Αν πρόσεξες, το «επιγονατίδες & επιαγκωνίδες» το εχω γράψει στα σοβαρά και οχι στα αστεία….
        Καταρχήν, δεν ειναι κάτι χοντροκομένο, οπότε αν φοράς φόρμα, μπορείς καλλιστα να τα φοράς από μέσα.
        Δευτερον, εχεις ιδέα που συνήθως χτυπάει ο ανθρωπος οταν πέσει;;; Σε γόνατα και αγκώνες. Στα υπόλοιπα θα εχει εκδορές, εκτός και αν συρθεί σε κάνα ξύλο ή σιδερο και εχει σκισίματα. Οπότε πρεπει να προφυλάξεις αυτά τα μέρη που ειναι πιό ευάλωτα. Και να εισαι σίγουρη οτι κανείς δεν θα σε πει ηλίθια για την προστασία αυτή….

        Αλλά εγώ φταιω που σου δίνω συμβουλές…. εεεε… τα πήρα στο κρανίο τωρα…… αααααα όχι… ειναι το βάρος από το κράνος της μηχανής…. χαχα!!!

        Φιλιά… αααααα… και καλό μήνα….. ξεχαστήκαμε…

        • Αν εχω λεει ιδεα που χτυπαει ο ανθρωπος οταν πεφτει! Ελα μπαρμπα να σου δειξω τ αμπελια σου!
          Κι επειδη οι αγκωνες και τα γονατακια μου ειναι ευαλωτα , αγορασα ηδη ενα ζευγαρι «κομψες» επιγονατιδες και τις φορω μεσα απο τη φορμιτσα!
          Φτυσε με μη με μαθιασεις! Ξερεις τι κουσουρι μπορει να σου μεινει αμα πεσεις απο ποδηλατο? Δεν ειδες ο αλλος τι επαθε ο ανθρωπος? Ασχετα αν λενε πως το ΄χει απο γεννησιμιου του! ¨)

          και ..ΚΑΛΟ μΗΝΑ αναδρομικα!

  5. …μας έχουν κάνει τη ζωή ποδήλατο….και δεν υπάρχουν φράγκα ούτε για ποδήλατο…αλλά όπως διαπιστώνω στον περίγυρο μου ούτε όρεξη για sex…
    Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    • Καλησπερα Χαρουλη! Πες το παλι!
      Λογικο δεν ειναι;;
      «Γκουγκλισα» τη διαπιστωση σου τα λογια σου ετσι απο περιεργεια και δειτε τι βρηκα http://www.healthview.gr/node/22943
      Προσοχη λοιπον, τωραου λογω της οικονομικης κρισης, οι πιέσεις προς τα ζευγάρια εντείνονται και πολλαπλασιάζονται!
      Σκουντουφλη εσυ δεν κινδινευεις!Εισαι ποδηλατρης, ειπες! χαχαχ

      • Οταν, μετά από πολύ ποδήλατο, θα εχεις φτιάξει κορμί θανατηφόρο, θα σου πώ εγώ αν δεν θα εχεις ορεξη για σεξ με τοσα τεκνά που θα σε περιτριγυρίζουν!!!!! Εκτός και αν απο το πολύ ποδήλατο….. εχεις κάψει πλέον τις φλάτζες…..οπότε… καλά σαράντα+…. χαχαχα!!!

        Ηθελα να ήξερα… ο Κώστας Κωνσταντινίδης πως εκανε την ερευνα;;; Μα ρωτανε ποτέ τους αντρες για τετοια θεματα, ενδιάμεσα της εβδομάδος;;;; Σαββατο βραδυ πρέπει να τους ρωτήσεις που ειναι «εξοδούχοι»…

        Εγω δεν κινδυνευω γιατί δεν αποφευγω το σεξ:P Ειναι το μονο για το οποίο, ακόμα τουλάχιστον, δεν πληρώνεις φόρο. Αρα πρέπει να το απολαυσουμε οσο ειναι καιρός ακόμα….. 🙂

        • χμ λες ε? Υπαρχουν μερες? Δεν το ξεραμε!
          Εγω ξερω οτι αυτα ειναι παντως καιρου και ημερων!
          Το μονο που δεν βαλανε φορο! Καλε μην το λες και το δουν..Δεν τους κραταει και πολυ!
          Απολαυσε το οσο μπορεις!
          Εγω επειδη δεν ειμαι free luncher σαν κι εσενα, προς το παρον κανω…ποδηλατο για λογους οικονομιας ( μου ηρθε το εκκαθαριστικο) και επισης και στοχευοντας σε αυτο το θανατηφορο ..(ελπιζω οχι ατυχημα)! ΄-)

  6. το σεξ είναι το τελευταίο πράγμα που σκέφτεται κανείς όταν κάνει ορθοπεταλιά στην ανηφόρα….
    …εκτός κι αν προπορεύεται γυναικα ποδηλατισα !

  7. Εύγε! Ρίξε ορθοπεταλιές να το ευχαριστηθείς! Και μην ξαναδώ τίποτα υπόνοιες περί ηλικίας κλπ γιατί όλα στο μυαλό μας είναι! Οταν ο νους είναι ακμαίος και η καρδιά ζωντανή ποιος νοιάζεται για τους αριθμούς?

    http://newagemama.com

  8. Newagemama μου, ο νους ειναι ακμαίος, η καρδια είναι ζωντανη αλλα τα ποδια δεν ακολουθουν αναλογα! Ποιος μετραει τους αριθμους? Οι αριθμοι ειναι για να μετρανε αλλα πραγματα κι οχι εμεις, οι ηλικιωμενοι! Εμεις ειμαστε στην πιο ομορφη ηλικια της ζωης μας! Ετσι πιστευουμε ετσι λεμε, τουλαχιστον.

Δακτυλικά αποτυπώματα...

