Αν

Αν σωπαίνεις,
Να σωπαίνεις  από αγάπη.

Αν μιλάς,
Να μιλάς από αγάπη.

Αν διορθώνεις κάποιον,
Να τον διορθώνεις από αγάπη

και τότε σίγουρα  σε κατανοούν…

αυτοί που νοιάζονται, δεν κρατάνε λογαριασμούς και τευτέρια

Αν συγχωρείς,
Να συγχωρείς από αγάπη.

Αγάπα τον Ανθρωπο,,την ψυχή, τη συνείδηση και όχι τη θωριά του.

τα μυαλά του και όχι   τα μαλλιά του!

Τότε  μπορείτε μαζί να μοιραστείτε όσα η ζωή

χρωστάει στον καθένα σας χωριστά

ή και μαζί  … αθροιστικά στους δυο σας  😀

 

14 thoughts on “Αν

  1. Ό,τι κάνουμε από αγάπη έχει άλλη χροιά και προσλαμβάνεται απ’τον άλλο με διαφορετικό τρόπο.
    Φτάνει να μη χρησιμοποιείται η αγάπη ως πρόσχημα για καταπίεση, επιβολή κτλ. Γιατί υπάρχουν κάποιοι που κάνουν κατάχρηση της ‘αγάπης’ τους για να επιβληθούν.

    Πολύ όμορφα τα είπε η Αλίκη!

    • Ετσι ακριβως Νταίζη μου…
      οτι κανουμε με αγαπη εχει αλλη χροια..Καμμια φορά ομως αυθορμητα φερομενοι μπορει να ειμαστε απροσεχτοι στην εκφραση μας και να προσληφθει απο τον αποδεκτη με τετοιο τροπο που μπορει να του δειξει οτι ειναι προσχημα .. γι αυτο πρεπει να ειμαστε πολυ προσεχτικοι…
      Ευτυχως που υπαρχει και το Αλικακι και η φωνη της αφυπνιζει …

    • Δεν ξερω τι ειπε ο Χριστός, Σιλια μου …
      ( ως γνωστον με τις γραφες και το Χριστό ποτε δεν τα πηγα καλα γιατι με απετρεψαν η λογικη μου και οι εκπροσωποι του!Στον ανθρωπο πιστευω, ναι στα πνευματα τα αγια.. μου ερχεται κομματακι δυσκολο…!
      Εγω οτι μου…»επιφοιτησε» η Αλικη σας εγραψα! 😀
      Oτι συζητησαμε οι δυο μας τετ α τετ και σε οτι καταληξαμε…σχετικα με την αγαπη κτλ κτλ …
      Οχι δεν μας ηρθε λογω Χριστουγεννων… Αλλωστε πως να ερθει επικαιρο ενα θεμα που παντα μας απασχολει?
      Την καλημερα μου απο..νοτια … (οπως καποτε εσυ ειχες παει στη Συρο, ετσι κι εγω αυτες τις μερες!)

  2. Σε μια έκρηξη συναισθήματος…..κατά την γνώμη μου είναι σωστότερο….η λογική δεν ανακατώνεται με την αγάπη…κρατάνε χωριστούς λογαριασμούς….

    την καλησπέρα μου….

    • Σε ευχαριστω που με διορθωσες ( κατ ενα ποσοστο ) Χρη!
      Η λογικη ναι, δεν ανακατωνεται με την αγαπη…κρατανε χωριστους λογαριασμους …
      αλλά αν ακριβως υπαρχει αγαπη καμμια φορα πρεπει να την αφηνει να μας φρεναρει λιγουλακι για να κανουμε βηματακια αργα και προσεκτικα …

    • Μεσοβεζικη απαντηση Ρια μου …
      Δε γινεται να ειναι και ναι και οχι…
      Οταν δεν υπαρχει σταλα συμφεροντος , οταν αγαπας πραγματικα , οταν νιωθεις τον αλλον τα βλεπεις καπως διαφορετικα …

  3. Mια βιαστικη καλησπερα μεσα απο συνδεση κλεμενη για να σας πω μια καλησπερα ή μαλλον καλυτερα μια καληνυχτα γιατι τα ποδαρακια μου με τσακισαν ολη μερα μεσα στις γοβες σημερα (παρόλη τη χαρα μου για το οτι παρεστην σε μια εκδηλωση που περιμενα καιρο τωρα) και οτι θα σας απαντησω στα σχολια σας με το που θα εχω λιγη ανεση χρονου και μια συνδεση που να μη σερνεται!
    Χαμόγελο!

Δακτυλικά αποτυπώματα...

