Αρχική » ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗ » Φταίει η ζωή που είναι μικρή! :D

Φταίει η ζωή που είναι μικρή! :D

Δε φταίω εγώ που μεγαλώνω… χτυπάει πισώπλατα ο χρόνος!

Δε φταίω εγώ που μεγαλώνω…  Φταίει η ζωή που είναι μικρή! 😀

Με άλλα λόγια, δικά μου :  » νιώθω ότι ..τελευταία μεγαλώνω σχετικά ανώδυνα… » !

Μεθερμνηνευόμενο σε
– μεγαλώνω χωρίς να με στενοχωρεί ιδιαίτερα πια  το γεγονός, (λες να το…  πήρα απόφαση ;;;)

– ωριμάζω ,

– γλυκαίνω  (ώρες ώρες με τσακώνω να είμαι πολύ επιεικής με τους άλλους) ,

– αγαπάω περισσότερο τους ανθρώπους μου,

– προσπαθώ όλο και περισσότερο να βλέπω την ουσία και στη ζωή και στους  ανθρώπους,

– χαίρομαι  καθημερινά το σήμερα,

– είμαι εδώ αλλά  και ταξιδεύω κάπου κάπου…

Μα πιο πολύ, ειλικρινά  χαίρομαι που  μπορώ και  γεύομαι στάλα-στάλα τα παραπάνω.

Τη γλύκα σου λέω, την έχει η διαδικασία σε όλα  αυτά και όχι η ίδια η τούρτα!

Τόσα ..λέμε τώρα ,  plus … καλοκαίρια και χειμώνες, τις άγριες,    σου φέρνουν ανεμώνες…    😀
Και κοίτα ένα μυστήριο ….μοιάζουμε λέει σε αυτό, όλοι οι άνθρωποι μεταξύ μας, σαν  δυο σταγόνες:

«Ως τώρα έψαχνες τις άκρες σου  να βρεις,  το υπόλοιπο της ζωής σου πως θα  ζήσεις! Τώρα αρχίζεις να απορείς πώς θα πεθάνεις!»

.

.

-Πόσα χρόνια ζει η καστανιά;

– Μη με ρωτάς σου λέω … που να το   ξέρω!

– Πόσα χρονάκια ζει ένα δελφίνι; Η χελιδόνα;

– Με τσάκωσες αδιάβαστη! Ούτε κι αυτά γνωρίζω!

Ξέρω όμως   πόσο  ζει ο άνθρωπος.

Λ  ί   γ   ο  !

Γι αυτό στην Υγειά μας !.

Ανασφάλειες; Mπορεί …

Προβληματισμοί;;; Iσως…

Aλλά ας  πουμε κατι πιο …γλυκό!

Σκεφτόμουν  πως οι  γευστικές προτιμήσεις του ανθρώπου,  δύσκολα αλλάζουν όσα ΔΝΤ και να του ρυθμίζουν τη ζωή …

Γι αυτό  κι εγώ  σήμερα επέλεξα μια  τούρτα-κεικ σαμπάνια    και μαζί και  τη συνταγή  ( γιατί ψυχανεμίζομαι πως ολο και κάποιος θα θελήσει να τη φτιάξει  μέρες γιορτιάρες που έρχονται )

Ελπίζω να μην  υπάρχει παράπονο! Μέσα στην κρίση τούρτα σαμπάνια δεν ματαγίνηκε!

Αφημένη ανέμελα εδω μαζί με ένα χαμόγελο πλατύυυυυ και μια αγουροξυπνημένη ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

13 thoughts on “Φταίει η ζωή που είναι μικρή! :D

  1. Χρόνια καλά, ευτυχισμένα και χαρούμενα!!! Χρόνια πολλά εύχομαι 🙂
    Η ηλικία είναι πραγματικά ένας αριθμός και μόνο. Στα 17 μου θυμάμαι αισθανόμουν γρια και τώρα στα 35 πολύ πιο νέα.
    Και δυο στιχάκια απ’τον Αγγελάκα για να θυμόμαστε… «Η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή.. Η ζωή είναι μεγάλη μην την κάνεις καρναβάλι» 😉
    Καλά Χριστούγεννα Λιακάδα!

    • Ευχαριστω DC ! Λεω να την κρατησω δανεικη την ατακα σου » Η ηλικία είναι πραγματικά ένας αριθμός και μόνο»!

      Καλα εκανες και μας θυμησες το στιχο τουΑγγέλακα.
      Το βιντεακι χαρισμα σου ..

      Καλα Χριστουγεννα να έχεις κι εσυ!

  2. χρόνια πολλά, ευτυχισμένα, με υγεία φιλεναδίτσα μου!

    η αξία των ανθρώπων δε μετριέται με αριθμους!

    • Eυχαριστω Ρια μου. Οχι τους ανθρωπους δεν τους μετραμε με αριθμους και χρονια αλλα με αποθεμα ψυχης, ζωντανια, και το τι μας εμπνεουν…
      Ευχαριστω για τις ευχες αλλα δεν τα επιθυμω τοσο πολλα, οσο καλα! Οσα κι αν ειναι αυτα που υπολοιπονται και που μεταξυ μας κανενας δεν ξερει πως να τα υπολογισει και να τα διευθετησει!

    • Ευχαριστω αγαπητε φιλε Στ.Ζαλη! Πραγματικα γεματη θαυματα κι εκπληξεις…Αλλοτε ευχαριστες κι αλλοτε δυσαρεστες…Ας ειναι ομως .. Αν ηταν ενετελως επίπεδη θα ηταν σαν … παντοφλα!
      Οι ευχες για μέρες ηλιόλουστες ευπροσδεκτες και με χαρα, αλλα και νυχτες ηλιολουστες? Εδω δεν ειναι Νορβηγία…και ειμαστε ασυνηθιστοι σε τετοια … Ασε που δεν αντεχω τα blinds στον υπνο! 😀

  3. Γιόρταζες; Κρίμα να μην περάσω την ίδια μέρα! Εύχομαι χρόνια πολλά και καλά! Καλές γιορτές να έχουμε και με υγεία το νέο έτος!!

    • Ευχαριστω Ηφαιστιωνακο! Δεν φταιω εγω… αν σερβιριστηκες μπαγιατικη τουρτα .. Δοκιμασε τη συνταγη! Ειναι σουπερ λεμε! Στο παραρτημα (Ι shot the chef) εχει πολλα χριστουγεννιατικα καλουδια 🙂

  4. Καλησπέρα….

    Χρόνια πολλά αν γιορτάζεις….ότι και να γιορτάζεις….

    Δεν ξέρω αν είναι ότι είμαστε συνομίληκοι, και είναι τα ερωτήματα ίδια….άλλη μια απόδειξη ότι όλοι είμαστε σαν ανόμοιες σταγόνες νερό…ίδιοι στην ουσία…

    Εγώ ούτως ή άλλως γιορτάζω ανήμερα μεθαύριο λόγω ονόματος…..τα γενέθλια (46) τα έκανα μεσ’στον Νοέμβριο….(λέμε τώρα…η μάνα μου μόνο με θυμήθηκε , ούτε καν εγώ εμένα)….

    Αν σας έβαλα σε προβληματισμό με τις δικές μου ανασφάλειες να με συγχωρείτε…

    Και πάλι χρόνια σας πολλά…

  5. Γιορτασα «γενεθλιον» ! Μη φανταστειτε οτι στηθηκαμε καποιοι ανθρωποι μιας καποιαας ηλικιας γυρω απο μια τουρτα με πολλα κερακια στη μεση ( αλλωστε που να χωρεσουν πανω απο εικοσι κερακια σε μια τοση δα τουρτιτσα!) και τραγουδησαν φαλτσα το …»μεγαλη να γινεις με ασπρα μαλλια»! ( θεε μου τι εμπνευση κι αυτη του ποιητη! )

    Βασικα νομιζω πρεπει να γιορταζουμε την καθε μερα που ειμαστε σε θεση να σηκωνομαστε απο το κρεβατι μας , να κυκλοφορουμε εξω και να απολαμβανουμε καποια πραγματα που συνηθως θεωρουμε δεδομενα! Ωρες-ωρες σκεφτομαι ποσο κοντοφθαλμα βλεπουμε…
    Γι αυτο και προσπαθω να τα γιορταζω καθημερινα, πλεον ή τουλαχιστον όποτε μα όποτε μου δινεται η ευκαιρια!
    Ετσι προχτες που η ιδια μου η μανα (αποροφημενη απο τις εννοιες της) δεν ενεθυμηθη το γενέθλιον μου ( αλλωστε δεν ειμαι το αγορι της- για τα το θυμαται καθε χρονο) δεν εσκασα και πολύ! Η μαλλον ξεφυσηξα, είπα σκασίλα μου κι εμένα, ντύθηκα-στολίστηκα και …ξεπόρτισα. Χάρηκα δεόντως τη βραδινή εξοδου παρακολουθωντας μια απιθανη παρασταση με τιτλο “Φθορά φθορά φθορά”, στο Jk . Τη συνιστω ανεπιφυλακτα …
    Ειναι σχετικη με τις.. ανασφαλειες και τους προβληματισμους μας… 😀
    Η συναναστροφη με ατομα που μας καλουν τιουτοτροπως να φιλοσοφησουμε τη ζωη μας,το γελιο, η ομορφη ατμοσφαιρα , η απόλαυση της παραστασης, το περιβαλλον , και δυο καλά ποτήρια κρασί βοηθούν πιστευω κατα τι, στην…καθυστερηση της φθοράς!

  6. Γυρίζω πίσω στο χρόνο και σου εύχομαι χρόνια πολλά !! Τώρα το ΄λεμαθα, τώρα με έστειλες εδώ να διαβάσω, τώρα στα λέω.
    Και σε λίγους μήνες να θυμηθώ να στα ξαναπώ !!

    Όσο για την ηλικία… άκου και ένα δεινόσαυρο που δεν μεγάλωσε ποτέ : Όσο νοιώθουμε και μαγγιά μας !!!

Δακτυλικά αποτυπώματα...

