Αρχική » ΘΡΗΣΚΕΙΑ » Συμβαίνει στην Τουρκία..

Συμβαίνει στην Τουρκία..

Ντριν, ντριιιν
– Ναι ;;;
Άγνωστος : -Ναι γειά , έχεις αγόρι ;;
– Ναι έχω ποιος είναι ;;;
Ποιος είναι ;; ο πατέρας σου !!! Τώρα θα έρθω σπίτι να τα πούμε !!! …
– Όχι μπαμπά ψέμματα είπα για να μην με ενοχλούν … !!

Ντριν, ντριιινννν
Ναι ; ;
– Γεια σου έχεις αγόρι ;;;
– Όχι δεν έχω!!
– Τι ;;;; Χωρίζουμε γιατί ντρέπεσαι για εμένα !!!
– Όχι ρε μωρό μου σόρρυ νόμιζα πως ήτανε ο πατέρας μου και είπα ψέματα για να μην με πρήζει !!!
– Ο πατέρας σου είμαι πάλι !!! Κάτσε να έρθω σπίτι και τα λέμε μωρή !!!!!

Οχι δεν ανακάλυψα πως η κόρη μου έχει δεσμό! Άλλωστε είναι ενήλικη και ελεύθερη να επιλέξει το ταίρι της κατά την προσωπική της κρίση ( γνωρίζω τι παιδί έχω μεγαλώσει ) !

Χτες εκει που οδηγούσα άκουσα στο ραδιόφωνο ότι πλέον στην Τουρκία οι μικροβιολόγοι τις απαντήσεις από τα τεστ εγκυμοσύνης τις στέλνουν με sms στον πατέρα !

Πρόοδος θα μου πείς!  Μη βιάζεσαι .. ακου και τη συνέχεια ..

..  Στον πατέρα -όχι του παιδιού!Στον πατέρα της κοπελιάς για να λάβει γνώση!

Είπες τίποτα?

One thought on “Συμβαίνει στην Τουρκία..

Δακτυλικά αποτυπώματα...

