Αρχική » ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ » Γοργόνες και μάγκες

Γοργόνες και μάγκες

Σήμερα το πρωί πριν πάρω το κουλουράκι μου ,  εκεί κοντά στο ΟΑΚΚΑ   είδα  φοβερη αφίσα!  Από κάτω η  λεζάντα:

«ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΟΡΓΟΝΑ Ή ΟΡΚΑ ;;;;»

Από κει που ήμουν στριμωγμένη στο κάθισμα του αυτοκινήτου, τα είδα όλα  και τι κάνουμε  εμείς, σκέφτηκα…  Ο τύπος της φωτογραφίας με τους γραμμωμένους  κοιλιακούς  μου έκλεισε πονηρά το μάτι και μου είπε τρυφερά . Πιάσε μωρό μου ..κοίτα..πέτρα …  Αυτοθαυμάστηκε για μια στιγμή , έπιασε με το δεξί τον τελευταίο γραμμωτό  μου τον  πέταξε  στο ύψους  του προσώπου μου και με κοίταξε  κατάματα. Του έκλεισα κι εγώ το μάτι τότε,  με νόημα! Είπα να του αντιτάξω  το μπουστο της Αφροδίτης ή μετά σκέφτηκα να  βγάλω πάλι  τη γλώσσα μου και να τον κοροιδέψω  μα  ήταν  αργά  ! Φόρεσε το ριγωτό ασπροκόκκινο πουκάμισο, γύρισε το κλειδί στη μηχανή και αποχώρησε ευπρεπώς αφού με έσκασε,  ένα φιλί στα χείλια. Σιγά καλέ θα μας πάρει κανα μάτι, είπα κι έφυγα βιαστική  !

Α πα πα Θα πάθω καμμιά  πλάκα με την καρδιά σαν τη Τζεην Φόντα στα γυμναστήρια! Είμαστε μωρό μου  για τέτοια στην ηλικία μας;;; Φτάνουν οι ταχυκαρδίες και οι… αρρυθμίες!

Και σαν επέστρεψα πια  στο σπίτι με τα πόδια  και διάβασα αραχτή στον καναπέ μου και την Ωδή στις Παχουλές   (   έφερα  βόλτα στο μυαλό μου  το πρωινό επισόδειο) και κάθομαι και γράφω :

Οι Φάλαινες περιτριγυρίζονται από φίλους (δελφίνια, ιππόκαμπους, θαλάσσιους ελέφαντες   και περίεργους άνθρωπους). Έχουν ενεργή σεξουαλική ζωή, μένουν έγκυες και γεννάνε αξιολάτρευτα φαλαινάκια. Περνάνε ωραία παρέα με τα δελφίνια τρώγοντας σαρδέλες και γαρίδες και παίζοντας στις θάλασσες, ταξιδεύοντας σε εξωτικά μέρη όπως την Παταγονία, τα στενά του Bering και τους κοραλλιογενείς υφάλους της Πολυνησίας. Οι Φάλαινες τραγουδούν θαυμάσια, όλη μέρα, και έχουν ηχογραφήσει και CD. Τους σέρει γενικά να ηχογραφούν αλλα και να ακούνε ηχους.  Ζούνε ελεύθερα, χωρίς ουσιαστικούς εχθρούς εκτός από ελάχιστους ανάμεσα  στους  άνθρωπους  και είναι αγαπητές, σεβαστές και υπό την προστασία πολλών οργανώσεων.

Πραγματικες  Γοργόνες δεν υπάρχουν! Και εάν υπήρχαν θα κάνανε ουρές έξω από τα γραφεία των ψυχαναλυτών πάσχοντας από κρίση ταυτότητας!  Κριση ταυτότητας το λέμε αυτό στη ψυχολογία.  Τι είμαι Ψάρι ή Άνθρωπος;

Αμ το άλλο;;; «Οι γοργόνες δεν μπορούν να κάνουν σεξ διότι όπως υποστηρίζει η μυθολογία. Πεθαίνει όποιος άνδρας τις πλησιάσει και κυρίως μάλλον τους λείπει ο κατάλληλος «εξοπλισμός» για σεξ (με ουρά ψαριού που διαθέτουν κάτω από την μέση). Χωρίς σεξ … ούτε παιδιά μπορούν να κάνουν και αλλωστε ποιος θα ήθελε να κάνει παρέα με μια κοπέλα που θα βρώμαγε ψαρίλα; 

Αν ήμουν λοιπόν γοργόνα  θα με ήθελες σα γυναίκα?  Ποιός μου  είπε ότι οι άνδρες ηδονίζονται να μετράνε γυναικεία παϊδάκια κάτω απ’ το ζωντανό δέρμα;

Με βάση τα παραπάνω βεβαίως – βεβαίως η επιλογή μου  όπως έχεις καταλάβει είναι ξεκάθαρη!!!!

ΝΑΙ !!!!!!!!! δεν θελω να ειμαι γοργόνα … !!!  Ούτε όμως και  η κόρη της φάλαινας.

Θέλω να απολαμβάνω παγωτό  με τις φίλες μου στη Κηφισούμπα  γρανίτα στα θερινα τα σινεμά ,  ένα καλό δείπνο με τον σύντροφό μου και καφέ με  βάφλα στο Εντεν.

Όπως περνούν τα χρόνια  και με τις ορμόνες που μας ταίζουν ειδικά εμάς τις γυναίκες, κερδίζουμε αργά, αργά  και κάποια επιπλέον κιλά  διότι μαζεύουμε επιπλέον και τόσες πληροφορίες και γεμίζει το κεφάλι μας σοφία!  Όταν δεν χωράει άλλη σοφία το κεφάλι μας, διανέμεται φαίνεται η αποθηκευμένη γνώση στο υπόλοιπο σώμα μας!   Εχουμε καθαρά γυναικείο σκελετό και … πιασίματα!  Ετσι  φτάνουμε στο σήμερα που είμαστε  υπερβολικά καλλιεργημένες, μορφωμένες, χαριτωμένες  αλλά και χαρούμενες!

Από σήμερα, όταν θα βλέπω τον (_(_)   μου στον καθρέφτη, θα σκέφτομαι: «Πω, Πω τι έξυπνη που είμαι!!!  Τα βράδια   όμως κομμένο το φαγητό , περιορισμός σε γιαουρτάκι,  καρπούζι  ή πεπόνι μερίδα , φέτα και κατά τη μέρα πολύ νεράκι!  Αν προλάβω και δε με  κόψει φέτες  … αλλος! ΄)p

Συμφιλίωση με το σώμα μας ή δίαιτα αλλοιώς!   😀

Tώρα πια ξέρω   »  Όλοι οι άντρες λένε πως θα θέλανε να κυκλοφορήσουν τη Naomi Campbell, όμως  η μαύρη ελαφίνα ουδέποτε πρωταγωνίστησε στις βρώμικες φαντασιώσεις τους κάτω από τα σεντόνια τους ή πίσω από τα μαύρα γυαλιά τους στην παραλία. Πάντα  εγω  είχα  εκεί τον πρώτο ρόλο, μόνο που δεν το  ήξερα! »

Οπότε τέρμα οι ανασφάλειες  .

Όσο για το πιπίνι της φωτογραφίας χμμμ καλός μου φαίνεται, πολύ καλός  μου φαίνεται,    για την ηλικία του!

ΚΑΛΟ  ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ  να έχουμε !!!

: ) ***

4 thoughts on “Γοργόνες και μάγκες

  1. γοργόνα είμαι, φάλαινα είμαι, τι να το κάνω το πιπίνι με τους κοιλιακούς; να το χαρτζηλικώνω; άλλωστε έχω έναν παίδαρο που μου τα τρώει και το ευχαριστιέμαι κιόλας. σήμερα μάλιστα γιορτάζει!!!

  2. Γι αυτο σε χαίρομαι Γοργονιτσα! χιχιχιι Να σου ζήσει ο Παιδαρος και Χρονια του Πολλα! Να το χαιρεσαι οπως και οποτε μπορείτε!
    κερδίζουμε αργά, αργά και κάποια επιπλέον κιλά διότι μαζεύουμε επιπλέον και τόσες πληροφορίες και γεμίζει το κεφάλι μας σοφία! Όταν δεν χωράει άλλη σοφία το κεφάλι μας, διανέμεται φαίνεται η αποθηκευμένη γνώση στο υπόλοιπο σώμα μας! Εχουμε καθαρά γυναικείο σκελετό και … πιασίματα! Ετσι φτάνουμε στο σήμερα που είμαστε υπερβολικά καλλιεργημένες, μορφωμένες, χαριτωμένες αλλά και χαρούμενες!
    Αλλωστε είπαμε , οι.. γοργονες είναι αχρηστο πραμα! Ουτε για τηγάινι κάνει ούτε να το … γκ@μ&σι! λολ Μη θυμωνεις! Μ αρεσει να σε πειραζω …
    Οσο για τους κοιλιακους μας .. οσπου να στάσουμε στο Αρήτη …έχουμε καιρό! Μπορει να το έοχυμε πάρει σε ύψος! Αλλωστε έτσι δεν συμβαίνει με τις έφηβες?

  3. χαχαχα καλά τα λες! Αυτό το καιρό είναι που γεμίζουν τα γυμναστήρια.. όποιος πρόλαβε πρόλαβε!!!

Δακτυλικά αποτυπώματα...

