Αρχική » ΓΥΝΑΙΚΕΣ » Eννέα θανατηφόρες γυναικείες φράσεις

Eννέα θανατηφόρες γυναικείες φράσεις

.
.
1. Καλά

Αυτή είναι η λέξη που χρησιμοποιούν οι γυναίκες για να τελειώσουν μια διαφωνία, όταν έχουν δίκιο και πρέπει να το βουλώσεις.

2. Πέντε λεπτά

Αν ντύνεται, τα 5 λεπτα  σημαίνουν  μισή ώρα. Αν βάφεται, άλλη μισή ώρα. Αν σου ζητήσει  όμως σε πέντε λεπτά να πας να τη βοηθήσεις σε κάτι, ε κάνε το  μέσα σε πέντε λεπτά! Το περιμένει !

3. Τίποτα

Το τίποτα είναι η ηρεμία πριν την καταιγίδα. Αυτό σημαίνει κάτι  το οποίο θα πρέπει να εντοπίσεις καινα είσαι σε επαγρύπνηση. Οι διαφωνίες που ξεκινάνε με το «Τίποτα» συνήθως τελειώνουν με το «Καλά».

4. Για δοκίμασε

Το για δοκίμασε, είναι μια πρόκληση, όχι άδεια. Μην το κάνεις!

5. Δυνατός αναστεναγμός

Ο  δυνατός αναστεναγμός είναι στην πραγματικότητα μια λέξη. Είναι μια πρόταση χωρίς λέξεις που συχνά παρεξηγείται από τους άντρες. Ένας δυνατός αναστεναγμός σημαίνει ότι αναρωτιέται γιατί χαραμίζει τον χρόνο της με το να κάθεται και να συζητάει μαζί σου για το τίποτα. (Ανέτρεξε πίσω στο #3 για την έννοια του τίποτα)

6. Δεν πειράζει

Το Δεν πειράζει  είναι μια από τις πιο επικίνδυνες δηλώσεις που μια γυναίκα μπορεί να κάνει σε έναν άνδρα. Σημαίνει θα σκεφτεί πολύ ώρα και αρκετά σκληρά πριν αποφασίσει πως και πότε θα πληρώσεις το λάθος σου.

7. Ευχαριστώ

Αν μια γυναίκα σε ευχαριστήσει  μην το αμφισβητήσεις ή λιποθυμήσεις!  Απλά πες παρακαλώ… χαρά μου, είναι…. Αν πάλι  πει «Ευχαριστώ πολύ» – αυτό είναι καθαρός σαρκασμός και δεν σε ευχαριστεί καθόλου. ΜΗΝ πεις «παρακαλώ», γιατί αυτό θα φέρει ένα «ότι πεις»!

8. Ότι πεις

Είναι κι αυτός ένας τρόπος που μια γυναίκα λέει «Άντε γ…σου»!

9. Μην ανησυχείς για αυτό, το έχω

Άλλη μια επικίνδυνη πρόταση, που σημαίνει ότι αυτό είναι κάτι που η γυναίκα έχει πει επανειλημμένα στον άντρα να το κάνει, αλλά τελικά το κάνει μόνη της. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα αργότερα ο άντρας να ρωτάει «Τι τρέχει;». Για την απάντηση της γυναίκας ανέτρεξε πίσω στο #3)

22 thoughts on “Eννέα θανατηφόρες γυναικείες φράσεις

  1. Ginger μου, Ευχαριστω για το reblog!

    Κάτι τέτοια μου κάνεις και χάνω τα λόγια μου…
    Με εχει λολάνει η ζέστη, ΄έρωτας για τη θάλασσα κι αντε εγω τώρα να βρω λογακια να σε ευχαριστήσω !

  2. Σιγά κορίτσια, .. μια μια.. δεν προλαβαινω! Εχω και τις αφίξεις μη ξεχνάμε! χιχιχι
    Σιλια απο σένα περιμένω και σχολιακι δυνατο.. Δεν μπορεί να μην αντιδράσεις σε αυτό το ποστ! 😀

  3. Πολύ έξυπνο ! Και αληθινό !! Και η γελοιογραφία με τα πουλιά που είδα εδώ !! Μου αρέσει το μπλογκ σου !! Θα ξανάρθω !

    • Χριστοφορος ( Αγνωστη διάσταση)
      Μα… τα έχω μελετήσει λέμε.. σαν γυναίκα κι εγω!
      Μια μια οι εκφρασεις ειναι φρασεις της καθημερινη ςμας ζωής και των προσωπικών μας σχεσεων αν το καλοσκεφτεις !
      Ευχαριστω για τα καλα σου λόγια Χριστόφορε! Καλως ήρθες στη γωνιά μου. Οι φίλοι της βαφτισιμιάς μου είναι παντα καλοδεχουμενοι .Τραταρισμα στο http://meetthechef.wordpress.com/ χιχιιχ
      Βασικά όπου και αν πατήσεις δεξιά κάπου σε βγάζει .. Οσο για το δεξιά μη σε τρομάζει .. μάλλον θέμα του πρωτύπου που χρησιμοποιώ είναι! Θα μπορουσε κάλλιστα να είναι και Αριστερά ή και ανένταχτα ή και αναρχοαυτόνομα!

  4. Καλά εσείς οι γυναίκες είστε σαν τους πόντιους…..
    όλα τα ανέκδοτα τα γράφετε μόνες σας ….
    και μη μου απαντήσεις τώρα «:Καλά…ότι πεις….»
    Γιατί θα σου πω κι εγώ ένα «Ευχαριστώ πολύ»….

    Θέλω να πω…ακόμη κι αν είμαστε το χαζό φύλο, δεν αφορά αυτό όλον τον πληθυσμό των αντρών….γιατί όλες -μα όλες – τις εκφράσεις τις χρησιμοποιούν αμφότερα τα φύλα με τις ίδιες έννοιες….
    Είναι νομίζω θέμα IQ …..

    Συμβαίνει όμως ενίοτε οι «πονηριές» σας να πιάνουν γιατί ο ενδιαφερόμενος είναι «τυφλωμένος» από ορμές που τον εμποδίζουν να δεί μπροστά του…εκεί περνάει η μπογιά σας…..όταν ανακατώνονται τα ορμονικά …τότε το έχουμε χαμένο το παιχνίδι οι καημένοι του χαζού φύλου….

    την καλησπέρα μου

    • Χρηχα,΄ε οχι και Ποντιες! Αρβανίτισες ίσως … Και ανέκδοτα γραφουμε και ιστοριούλες-ακόμα και ποίηση γράφουμε- κι από όλα αμα έχουμε τη διάθεση την έμπνευση και την ωρα!
      Δεν νομίζω οτι οι αντρες τις συγκεκριμενες εκφρασεις τις χρησιμοποιείτε με την ιδια έννοια! Βλεπεις οι γυναικες συχνα αλλα λέμε κι άλλα εννοούμε! Δεν είναι θέμα Ιq .. αλλα θέμα φύλου θα έλεγα! Οσο για τη ..»μπογιά» και τις πονηριές μας οπως τις λες, επέτρεψε μου να εχω την άποψη οτι αν ειναι να περάσουν σε κάποιον περνούν όχι μονο οταν ανακατώνονται τα ορμονικά με τη λογική του.. Αλλοιώς δεν περνουν καθόλου! Οπότε υπάρχει και άλλη μέθοδος … χιχιχι αυτή της Λυσσιστράτης για αν στο πω με γυναικεια..έκφραση!
      Οσο γι αυτους τους καημένους του χαζού φύλου προσωπική μου παλι άποψη ειναι πως αν καποιον τον έχω για χαζο ε δεν ασχολουμε καν να μιλλω μαζίτου! Οποτε προς τιι η μεθοδος και οι επικίνδυνες ή μη εκφράσεις?
      Την καληνυχτα μου!

  5. χαχαχαχαχαχαχα….τί γέλιο έκανα!!! Στα περισσότερα έβλεπα τον εαυτό μου στις απαντήσεις που δίνω!!!
    Καταπληκτική ανάρτηση!!! Ο δρόμος της Ginger με οδήγησε σωστά!!!
    Καλησπέρα!!!

  6. Η γνώμη μου με απλά λογακια…..ειναι ότι έβλεπα τον εαυτό μου..χι..χι.. στις περισσότερες εκφρασεις ….μπράβο στην φιλεναδα Τζιντερ….που μας γνώρισε……ελπίζω να τα λεμε….

  7. Καλως τη Ρούλα Σμαραγδένια! Γυναίκες παιδί μου!Τι περιμένεις? Φίλη της Τζίντζερ δεν είσαι ? πως να μην άκουγες τον εαυτό σου στις εκφράσεις που διάβαζες?
    Ελα μου ντε! Τόσο καιρο εμεις γιατί δεν διαβάζομε η μια την άλλη? Η Τζιντζερ φταίει ! Για όλα! χιχιχι
    Θα τα λέμε! Και δεν θα της μιλαμε… έτσι να..σκάσει! χοοχοο
    Φιλια

  8. @Ανωνυμος , της11/7/2012 @20:32
    Απορώ πως η wp σε αφησε να σχολιάσεις ανώνυμα! Τάισες τίποτα το σκυλί που φυλάει το κατώφλι μου? Περίεργα πράγματα!

  9. Λιακάδα μου τα έχω διαπράξει τα περισσότερα εκ των αδικημάτων… μη σου πω και άλλα τόσα!
    Το ομολογώ ευθέως.. όχι «άκουσα».. «γνωρίζω»… !
    Δροσερή καλημέρα!

  10. @ Γιαγια Αντιγόνη, Οχι μόνο αυτά αλλά και αάλλα τόσα? χμμ τότε κατηγορείσαι για σοβαρά εγκλήματα! Το μονο σου ελαφρυντικό είναι που ομολογείς ευθέως!
    Επειδή όμως κι εγώ σαν γυναίκα ( κι αυτό είναι μέσα στη φύση μας και δεν αποβάλεται) έχω διαπράξει και .. αμετανόητα σκοπεύω να διαπράξω ξανα τα περισσοτερα των αδικημάτων αυτών, δεν σε διώχνω.. Αντίθετα σε καλωςορίζω εδω μέσα! Ευπρόσδεκτη η δροσερή σου καλημέρα! 🙂

Δακτυλικά αποτυπώματα...

