Αρχική » ΔΙΑΚΟΠΕΣ » Θέλω να περπατήσω με γυμνά πόδια στην άμμο.

Θέλω να περπατήσω με γυμνά πόδια στην άμμο.

Αυτό το καλοκαίρι θέλω να συναντήσω όσους φίλους έχω χάσει.
Θέλω να τραγουδήσω τα τραγούδια που έλεγα παιδί.
Θέλω να ακούσω το νερό να  γλύφει σαν φυσάει και να σμιλεύει απαλά   το βράχο .
Θέλω να περπατήσω με γυμνά πόδια στην άμμο και ας καίει.
Θέλω να δω τον ήλιο να ανατέλλει  αλλά και να δύει.
Θέλω το μαιστράλι να  μπλέχεται  στα μαλλιά μου.
Θέλω η θάλασσα να με  κρατά  αιχμάλωτη  στο γαλάζιο της.
Θέλω οι γλάροι να τρώνε από  το χέρι μου στο πλοίο.
Θέλω να  μου χαρίσεις  ολόκληρο το Αιγαίο  αλλά και τον  Όλυμπο!
Θέλω τα κύματα να νανουρίζουν ,  τα όνειρά μου.
Θέλω η γεύση από τα  κεράσια να ξεχειλίζει στις άκριες  των χειλιών μου.
Θέλω να προλάβω να φάω το παγωτό χωνάκι πριν λιώσει
στα χέρια μου.
Θέλω να ακούγεται το γέλιο ως τα πέρατα του ουρανού.

Αυτό το καλοκαίρι έχω πολλά να κάνω..

… και θα φέρω , υπόσχομαι,   ολόκληρη αμμουδια μαζί μου  για να έχουμε να παίζουμε  σαν κοπάσουν οι ζέστες  ΄-)

Η Λιακάδα θα κλείσει  για κάποιες μέρες – προσωρινά –   αλλά δεν θα σταματήσει να σκορπάει τις Ηλιαχτίδες της .
Από καρδιάς,  εύχομαι :  ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ σε όλους και όλες εδώ.
Να περάσετε καλά όπου και αν ειστε, όπου και αν πάτε, σας (μας) θέλω όλους πίσω υγιείς…και ατόφιους.
Σας αγαπώ  εσας που  μ’ αφήνετε  καθημερινά,  ειλικρινά και μόνιμα το στίγμα  σας αλλά και σας που έρχεστε αθόρυβα και  διακριτικά.  (εξαιρούνται κάποιοι   με   άρβυλα ερχομοί  που ξεπρoβάλουν   θορυβωδώς μεσα απο το  statcounter    και κρυφοδιαβάζουν  εδω μέσα !)
Θα σας σκέφτομαι ( όχι βέβαια και το ίδιο  όλους έτσι για να εξηγούμεθα κιόλα!)
Ποιό πολύ θα σκέφτομαι  αυτούς  που μένουν πίσω και δουλευουν! Δίκαια  πράγματα ..
Στο επανειδείν λοιπόν Παλιόπαιδα…
Υ.Γ   Ότι θα απέχω και εντελώς δεν παίρνω όρκο… !!!  Αν καταφέρω και κλέψω σύνδεση από το γείτονα μπορεί  και να σας κάνω, τσα!
12 thoughts on “Θέλω να περπατήσω με γυμνά πόδια στην άμμο.

    • Ελα Αννάκι μου, δεν θέλω συγκινήσεις .. Δεν φεύγω για πάντα… Λίγα μπανάκια να κάνω κι εγω σαν κορίτσι ;)p αλλωστε χρόνια τώρα μιλάμε οι δυο μας.. δεν έχεις μάθει ακόμα πως οι Λιακάδες πάνε κι έρχονται στις παραλίες ή τα βουνά τα Καλοκαίρια?
      Κι εγω σε αγαπω Αννιω μου και το ξερεις .. Κι επειδη με προκάλεσες έτσι ασύστολα θα το ομολογήσω εδω μέσα , και μη με παραξηγήσει καμμια φίλη, είσαι το μόνο άτομο που με τη διακριτικότητα που διακρινιε τη φιλια σου δεν με εχει στενοχωρήσει ποτε και σε τίποτα!

    • GiP ευχαριστώ! Καλέ μη χαιρόσαστε δεν θα φυγω οριστικα! Ετσι σας απειλω ! Μπορεί και για να δω τις αντιδράσεις σας Αν βρω συνδεση τη βάψατε! Μπορει και να σας γραφω καθημερινά! Μπορεί και να διαβάζω τα δικά σας μοναχα , να τα απολαμβάνω και και να σωπαίνω ..! Μπορεί να τρωω καρπουζι και να πετώ τα κουκούτσια μακριά κατω απο το μπαλκόνι! Εσεις καλού κακού να με περιμένετε .. Να περνατε από δω! Ποτέ δεν ξέρετε!

  1. να περάσεις υπέροχα και φέρε μαζί σου όμορφες αναμνήσεις κι εικόνες – εμείς εδώ όπως λες ακόμη δουλεύοντας…

  2. Kαλημέρα bLUEPRINTS
    ευχαριστω ! Κι εσεις που μενετε πισω και υπομένετε τον καύσωνα καλη δύναμη να έχετε! Και να περνάτε καλα!Nα χαίρεσαι την όμορφη παρέα σου και τις sin -μουσικές σας! Και μη μου πεις ε καλά περνάμε Μπορείτε και καλύτερα το ξέρεις! 🙂

  3. Πολύ όμορφο το κείμενό σας. Η σελίδα Γυμνά Πόδια [http://gymnapodia.wordpress.com] ανθολογεί «ξυπόλητα» κείμενα και εικόνες και (καθώς δεν δημοσιεύετε κάποιο σας μέιλ) θα χαρώ να επικοινωνήσετε για να μου δώσετε την άδεια να το αναδημοσιεύσω. Ευχαριστώ θερμά, gymnapodia@yahoo.gr.

Δακτυλικά αποτυπώματα...

