Αρχική » ΔΙΑΚΟΠΕΣ » Europe according to USA, Greece according to Germany και …ΣΑΓΙΟΝΑΡΑ!!!

Europe according to USA, Greece according to Germany και …ΣΑΓΙΟΝΑΡΑ!!!

..επειδή η ζωή μας είναι μικρή  για να πίνουμε μόνο ξύδια ας πάει να #5τκο$7 μπίπ    η Τρόικα .. έτσι κι αλλοιώς μια ζωή εδώ θα είναι και αυτοί και η πολιτική τους!

Μακέλεψαν τη ζωή μας, μας  έκλεψαν τους κόπους μας, μας εγκλώβισαν   τα όνειρα..  διώχνουν στα ξένα τα παιδιά μας… Μόνο την αγάπη δεν μπορρούν να πάρουν από την ψυχή μας, τη σκέψη μας και  το dna μας!

Άρα ουτε τη δίψα μας  για ζωή  και ε ναι ούτε και το χαμόγελό μας!

Μπορείς να κόψεις από τον ερωτευμένο τον έρωτα? Μόνο αν τον σκοτώσεις! Εδω είμαστε και ας έρθουν! Τους έχω kinder εκπληξη!

Προσωπικά  νιώθω πως δεν έχω και  πολλά να χάσω πια … από αυτά που τους ενδιαφέρουν δηλαδή…

Το καλοκαίρι πάντα το έβλεπα σαν ώριμο φρούτο , τρελλαίνομαι για τη θάλασσα και την αλμύρα της. Μια αγάπη δυνατή και παθιασμένη. Ο γιατρός έχει συστήσει μπάνια το Καλοκαιράκι , πρέπει να γεμίσω τις μπαταρίες μου για το Χειμώνα, το στεφάνι μου γκρινιάζει πως έχει και αυτό ανάγκη από διακοπές! Βαράτε με και ας κλαίω  δηλαδή!

Δέν έχω ουτε το σκοπό ούτε τα μέσα να κάνω διακοπές πολυτελείας αλλά υπόσχομαι πως τις βουτιές μου εγω θα τις κάνω σε λατρεμένες παραλίες και οχι σε βουρκο! Αυτοί ας έχουν τα ευρά τους και  ας πηγαίνουν στη Μαρμπέγια! Προσωπικά όταν πήγα μου θύμισε Λούτσα!

Οπότε το έριξα και εγώ στην τρελλή και πάω να πνίξω τον πόνο μου στη θάλλασα! Μην χαίρεστε  δεν αυτοκτονώ! Είμαι αρκετά δειλή για να τολμήσω κάτι τέτοιο!  Τον γάτο μου τον φώλιασε πρόπερυσι ο γείτονας …φεύγω σήμερα  …πέρνω μαζί μου ότι αγαπώ  στη σκέψη …   Το ψαράκι μου το αφήνω σε καλά χέρια ελπίζω… Παρακαλώ να μου το προσέχουν γιατί είναι ευαίσθητο και το έχω  καλομαθημένο!

………………….         ΣΑΓΙΟΝΑΡΑ      ……………………


5 thoughts on “Europe according to USA, Greece according to Germany και …ΣΑΓΙΟΝΑΡΑ!!!

  1. Οι φωτό πολύ καλές, γέλασα με την Ευρώπη σε Αμερικανική και Ευρωπαϊκή έκδοση. Η πρώτη φωτό με τον αστερία και τις σαγιονάρες εκπληκτικά χρώματα.
    Αισθητική απόλαυση η ανάρτηση σου.
    Να περνάς καλά !!

    • Ναι ειναι οντως πετυχημενες!
      χρωματα της θαλασσας.. των διακοπων!
      Ευχαριστω για τις ευχες .. ελπιζω κι εσεις να εχετε ακλες διακοπες και να επιστεψουμε ολοι σωοι και υγιεις και με γεματες μπαταριες για το χειμωνα!

  2. Καλησπέρα αγαπητή…

    Να περάσετε καλά, να απολάυσετε τα μπανάκια σας και να μαζέψετε μπόλικο φως για να έχετε να μας φωτίζετε το χειμώνα σαν χειμωνιάτικη λιακάδα που είστε….

    Κάντε και κάνα μπανάκι και για μας που δεν προβλέπονται διακοπούλες…..

    Και να χαμογελάτε….

Δακτυλικά αποτυπώματα...

