Αρχική » ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗ » Αιωρούμαι

Αιωρούμαι

Φεύγει και αυτό το καλοκαίρι… Όσο και να επιμένει η τρελοζέστη  η φύση προετοιμάζεται για τον ερχομό του Φθινοπώρου… Το φως και τα  χρώματα συνομωτούν για αλλαγή του σκηνικού! Προετοιμάζομαι και εγώ σιγά-σιγά για την  επιστροφή στο μέγα της καθημερινότητας , πανικό!

Φέτος αγαπημένα μου φιλαράκια, μάλλον το παράκανα με τις διακοπές στο χωριό όπως μου λέει ο άντρας μου!

– Αυτά είναι τα καλά της … πρόωρης  «συνταξιοδότησης» απαντώ  δήθεν χαμογελώντας , πριν αρχίσει  να μου μουρμουράει !  Τα κακά τα αφήνουμε για αργότερα…

Απομεσήμερο Πέμπτης, κι  αραχτή στη πολυθρόνα κάτω απο τη κληματαριά , με το βιβλίο ανοιχτό στα πόδια ακουμπισμένο, μετράω σκέψεις… νοσταλγώ στιγμές…  Ο άντρας μου απο κεί , μάλλον  … ίσως κοιμάται… ή κάνει πως κοιμάται. .. Μάτια κλειστά προσπαθώντας να χαλαρώσει και να αφεθεί  ( έστω για λίγο)  στην αγκαλιά του Μορφέα . Το iphone κλειστό. .. Κλειστά τα πάντα….

– Χρειάζομαι ξεκούραση μου φωνάζει! Το καταλαβαίνεις?  Μη μουρμουράς και με ξυπνάς! Χαμήλωσε τη μουσική σου, σε παρακαλώ!

 

Αιωρούμαι και προσπαθώ να μη  σκέφτομαι το Φθινόπωρο που έρχεται …

Απέχω ολοκληρωτικά από την τηλεόραση , τις εφημερίδες και ό,τι με παγιδεύει!

Ψάχνω για χαμόγελα και ανοιχτές καρδιές ,  μόνο αυτά  μπορεί να λιώσουν τον πάγο του φόβου και του πανικού!
Είναι πολύ δύσκολο να μεγαλώνεις κανείς, χωρίς  στιγμές γεμάτες και όνειρα!
Να καταφέρεις βρε αδελφέ,να ονειρευτείς  έστω την επόμενη στιγμή σου! Να τη ντύσεις να τη στολίσεις να τη φροντίσεις να την προκαλέσεις όμορφα! Να τη δημιουργήσεις! Να τη χαιδέψεις για να σε πλησιάσει και να σου προσφέρει… Να μεγαλώσεις   ήρεμα …. και να δεχτείς πάνω αλλά και μέσα σου τα σημάδια του χρόνου χωρίς πόλεμο!
Αιωρούμαι και οι στιγμές μου αρωματίζονται από τη γεύση του σταφυλιού! Σκέψεις σαν ρόγες… σκόρπιες αλλά γλυκιές!
Εύχομαι καλό απόγευμα και σας στέλνω την αγάπη μου με το σπουργίτι που μόλις το ‘σκασε με μισό τσαμπί στο στόμα!
13 thoughts on “Αιωρούμαι

  1. Ψιτ… μικρή… Γράφεις καλά, το ξέρεις ; Στο είχα πει και στα … γαλάζια σου νήματα ( θαλασσι-νήματα) μια φορά. Μόνο η χοντρούλα η Δήμητρα («γαλανή» κι αυτή) θα τραγουδάει για «τα γαλάζια σου γράμματα» ; (μιλάω και εγώ για κιλά ! Που το να πέσω στα 100 είναι άπιαστο όνειρο ! Baby elephant ! ..)

    Δε με λές… στις πόσες αναρτήσεις την ημέρα το καις το λίτρο ; χαχαχα. Σιγά σιγά να σε προλαβαίνουμε !! Ολημερίς διαβάζουμε και άλλες ξεπηδάνε ! χαχαχα
    (χωρίς πλάκα : μπλογκ σου, μαγγιά σου, εσύ κρατάς το ρυθμό ! Αλλά άσε να σε πειράζω έχω κέφια !)

    Είδα πάλι την περιγραφή σου Τα Λέοντας και Τοξότης (και τα δυο φωτιά, ταιριάζουν μεταξύ τους) τα έχεις γράψει. Καλό ότι ταιριαζουν, δεν θα έχεις πολλές συγκρούσεις με το τι δείχνεις ότι είσαι (Λέων) και το τι θα ήθελες να είσαι (Τοξότης) . Την Σελήνη ψάχνω, τον εσωτερικό σου κόσμο.
    Οι επιρροές από Αιγόκερω υπάρχουν. Στο ότι κριτικάρεις (οι μεγαλύτεροι, οι καλύτεροι και οι περισσότεροι δικαστές είναι Αιγόκεροι), και στο ότι είσαι σαρκαστική και στο ότι δεν συγχωρείς αν σε πειράξουν.

    Σελήνη με μπερδεύει… Διακρίνω κάποια αυστηρότητα πίσω από τα «χαχαχα» . και κάποιο φανατισμό ; (Λέω εγώ ο αστρολόγος που το παίζει και ψυχολόγος..Αν πέφτω έξω, σχώρα με) Παρθένος δεν είσαι γιατί θα ήσουν πιό τακτική και πιό στο μαγείρεμα από ότι λκες.
    Η Παρθένος για να καταλάβεις είναι η ιδανική νύφη για τις πεθερές τους. Τώρα για τα αγοράκια τους (των πεθερών) άλλη ιστορία…
    Ίσως Καρκίνα… Είσαι και γλυκειά και έξω καρδιά (αν και αυτό είναι και Τοξοτίσιο)

    Αυτά… 1234567890 Ευρώ με την έκπτωση ! Αλλιώς 9876543210 φιλιά (Ένεκα η κρίση εισπράτουμε και σε είδος ! χαχαχα Είπαμε έχω κέφια σήμερα !)

    • Ψιτ , gip, μου αρεσε το ..μικρή! χαχα Επειδη εσυ εισαι δεινοσαυρος νομιζεις μπορεις να κοροιδευεις? Τεσπα!
      Ευχαριστω τον αστρολογο της παρεας για την εκπτωση στην τιμη..!
      εδω θα βρεις μια..τοξοτισια απαντηση στα περι ζωδιων ! Tελικα τι λενε τα κιταπια σου? Τοξοτακι ειμαι η Αιγοκαιρίνα? γιατι αλλου με βρισκω ετσι αλλου αλλοιως!
      Ευχαριστω για τα καλα σου λογια για το πως γραφω.. Προσπαθω! Οσο μπορω!Οταν εχω εμπνευση δηλαδη!Το ποσες αναρτησεις καιω τη μερα εξαρταται..απο την απόσταση , και τα ζορια τους προβληματισμους ή τα ευχαριστα που διανυω!

      • Απάντησα και εγώ εκεί που με έστειλες.

        Τοξότης και η γυναίκα μου, ξέρω από Τοξοτίνες… Από το 70 που την γνώρισα…

        Να είσαι καλά !

        • [άκου και ένα δεινόσαυρο που δεν μεγάλωσε ποτέ : Όσο νοιώθουμε και μαγγιά μας !!! ] 😀 Να εισαι καλα! Γελασα πολυ με την ατακα σου! Ακου δεινοσαυρος!

  2. Άντε με το καλό να ξαναγεμίσει η Αθήνα! Τόση μοναξιά την τραβήξαμε μόνοι μας ενώ άλλοι κάτω από κληματαριές χαίρονται την ανάγνωση.
    Καλή συνέχεια!

  3. Να ξαναγεμίσει αλλά μην πήξει Στρατή! Εχεις όρεξη να κάνεις μια ώρα Χολαργό Αμπελόκηπους? Μοναξιά γιατί ? Μια χαρά δεν είναι η Αθηνα άδεια? Ζηλεψες με την κληματαρια ε? χεχε Σας την έσκασα…! Απο το χωριό είναι , δεν είναι χτεσινη η φωτογραφία…Προσωπικά εχω επιστρέψει, μέρες τώρα… Τόσες που ως και το μαυρισμά μου άρχισε να ξεθωριάζει!
    Σου στέλνω την καλημερα μου και καλο μικρό Φθινόπωρο σου εύχομαι 🙂

Δακτυλικά αποτυπώματα...

