Αρχική » ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗ » Όσο μεγαλώνω εγώ μικραίνουν τα όνειρά μου…

Όσο μεγαλώνω εγώ μικραίνουν τα όνειρά μου…

«Κύριε, σπατάλησα πολύ απ΄τη ζωή μου μοχθώντας ν΄αποκτήσω

δόξα

χρήμα

κι έρωτες.

Ουδέποτε τα βρήκα. Τότε, κατάλαβα πως είχα κάνει λάθος όνειρα. Θα ήθελα να είχα ένα μικρό σπιτάκι. Με μια καμαρούλα τόση δα, και να ζούσα εκεί όλη την υπόλοιπη ζωή μου.

Ένα τόσο δα «σπιτάκι» , και την Αγάπη Του.
.
.
Κύριε, συγχώρεσέ με. Δεν ήξερα πως όσο μεγαλώνω εγώ, μικραίνουν τα όνειρά μου.

Κ’ανε Θεε μου να γίνουν αληθινά… Μην ξανακάνω λάθος όνειρα!»

mb-©

4 thoughts on “Όσο μεγαλώνω εγώ μικραίνουν τα όνειρά μου…

Δακτυλικά αποτυπώματα...

