Αρχική » FAIRY TALES » Είναι το γέλιο σου …

Είναι το γέλιο σου …

Το γέλιο σου  είναι  αγχολυτικό. Μειώνει τα επίπεδα των ορμονών άγχους, επινεφρίνης και κορτιζόλης μου!  Το γέλιο σου δυναμώνει το ανοσοποιητικό  μου σύστημα και βοηθά στη διατήρηση της καλής υγείας  .  Το γέλιο σου είναι αντιγηραντικό. Αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος στο πρόσωπο μου  και τρέφει το δέρμα  μου κάνοντάς το να λάμπει.
Το γέλιο  σου  είναι μεταδοτικό   . Το γέλιο σου  αυξάνει τα επίπεδα της ενδορφίνης- το φυσικό αναλγητικό του σώματος, στο αίμα μου! Το γέλιο  σου βοηθά στον έλεγχο της  αρτηριακής  μου πίεσης, μειώνοντας την έκκριση των στρεσσογόνων ορμονών μου και αυξάνωντας την έκκριση των οιστρογόνων μου.

Το γέλιο σου με κάνει πιο δημιουργική και βελτιώνει την αίσθηση του χιούμορ μου, επίσης. Είδα εγω τα γελάκια  που ξέσπασαν  πονηρά ενα στο βλέμμα κι ένα στα χείλη σου την ώρα που μου έγραφες τη σημείωση!  Τι, επειδή είχα τα δάχτυλα του χεριού μου μπροστά   νόμιζες δεν έκανα ματάκι μέσα από τη.. χαραμάδα , ανάμεσα στον μέσο και τον παράμεσο;;

Το γέλιο σου με  βοηθά να αποκτήσω περισσότερη αυτοπεποίθηση και βελτιώνει την αυτοέκφρασή μου. Το γέλιο σου, ναι,   ζεσταίνει την ψυχή μου ! Σε είδα που κοίταζες μέσα απο τον κεντρικό καθρέφτη ξεμακραίνοντας!

Μου χαμογελούσες !

Κι είναι  το γέλιο σου που  γεμίζει τη ζωή μου μουσική!

mb-©

3 thoughts on “Είναι το γέλιο σου …

Δακτυλικά αποτυπώματα...

