Αρχική » ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗ » Μπορεί να έγειρε η μέρα στη ζωή μου

Μπορεί να έγειρε η μέρα στη ζωή μου

Μπορεί να έγειρε η μέρα στη ζωή μου, να πήρε να σουρουπώνει, αλλά εγώ πάντα στολίζω τα όνειρα μου με τα χρώματα της αυγής και του δειλινού. Αυτά τα ζεστά πορτοκαλιά.

Μπορεί να έχασα την πανσέληνο αλλά μεταξύ μας δεν τα πήγαινα και ποτέ καλά μαζί της.. (από παιδί  σαν χάζευα τα ολόγιωμα φεγγάρια -μου άρεσε να τα κοιτώ-  με συνεπέρνανε αλλά  πάντα με γέμιζαν νευράκια …Όλο και κάτι μου πήγαινε στραβά σαν γέμιζε το φεγγάρι, σαν να σεληνιαζόμουν )  .

Μπορεί να μην αναβρύζει πια ο έρωτας στο κορμί μου, να μη σχηματίζονται ξωπίσω του χείμαρροι που σπάνε φράγματα στο πέρασμά τους αλλά καλύτερα έτσι! Γλυτώνω και τη λάσπη που κουβαλούν αυτοί μαζί τους!

Εξάλλου βρίσκω πιο σαγηνευτικά τα ρυάκια που σιγοτραγουδούν γλυκά στο πέρασμά τους ανάμεσα στα αγριολούλουδα γλύφοντας τις ξερολιθιές.

Μπορεί να συννέφιασε στης ψυχής μου τον ορίζοντα αλλά εγώ δεν τη φοβάμαι τη βροχή! Οι στάλες της δροσίζουν το πρόσωπό μου… Παίζω με τις φιγούρες που σχηματίζουν τα σύννεφα στον ορίζοντα και φτιάχνω παραμύθια.

Εκεί μέσα στα παραμύθια βλέπω ένα μαύρο κύκνο που πάει αγέρωχος  να πεθάνει τραγουδώντας!

Βλέπω  ένα τσούρμο άγρια τσακάλια να κυνηγάνε μια αγριόπαπια στη ποταμιά…

Βλέπω έναν πλανόδιο μουσικό με πορτοκαλί μπερέ να παίζει τσιγκάνικα τραγούδια και να τραγουδά μπαλάντες του  Bob Dylan και της Joan Baez. Μερακλώνομαι και σιγοτραγουδώ με μπάσα φωνή και χαμηλά τα πρίμα…πότε το I  am a rock και πότε το Diamonds and Rust.

Όχι δεν τη φοβάμαι πια τη βροχή! Συμφιλιωθήκαμε πια οι δυο μας… Ούτε και σκιάζομαι που πήρε και σουρουπώνει! Τα μαύρα σκοτάδια τρέμω ακόμα  μόνο και τα σκουλίκια.

Και ούτε λυπάμαι που ξεχάστηκα καταμεσίς του δρόμου παίζοντας ζάρια με τη χίμαιρα και έχασα τόσα και τόσα τρένα! Γιατί  έζησα αφενός , τα τρένα δε δεν  σταματούν ποτέ να περνούν και να στέκονται στους μεγάλους σταθμούς αφεταίρου!  mb-©

10 thoughts on “Μπορεί να έγειρε η μέρα στη ζωή μου

  1. Ισως σκοπιμα να χρησιμοποιηθηκε η συγκεκριμενη εκφραση Ηφ/ακο μου, ίσως και τυχαία μου βγηκε ετσι 😀 Ο καθέ αναγνωστης μου μπορει λοιπον να την ερμηνευσει όπως θέλει .. Διαλεγει και παίρνει την ερμηνεια που του ταιριάζει στην προσωπικότητα την ιδιοσυγκραασια του και τη νοημοσυνη του χιχιιχ
    Καλησπερα ταχτικε μου και μονιμε αναγνωστη .
    Σχολιαζε οσο τα σχολια ειναι ανοιχτα.. Υπαρχει εντονη σκεψη να κλειδωθουν …και εδω και στη Χειμωνιατικη Λιακαδα.

  2. Ο οποιοσδήποτε τη στιγμη που γράφει μέσα από την έκφραση του αποτυπώνει και τη διάθεση που τον διακατέχει εκείνη τη στιγμή. Αυτή είναι που υποβόσκει και πίσω από το κείμενο. Βεβαια τα κείμενα δεν δημοσιεύονται πάντα με το μελάνι νωπό επάνω τους! Η ποικιλία πάντα απαραίτητη στην επικοινωνία μας. Οσο για την συγγραφέα του κειμένου γράφει και έτσι γιατί δεν τη φοβάται τη βροχή! Άλλωστε είπαμε , μπορεί να μην αναβρύζει πια ο έρωτας στο κορμί της, να μη σχηματίζονται ξωπίσω της χείμαρροι που σπάνε φράγματα στο πέρασμά τους αλλά καλύτερα έτσι! Γλυτώνει και τη λάσπη που κουβαλούν αυτοί μαζί τους! Ούτε λυπάται που ξεχάστηκε καταμεσίς του δρόμου παίζοντας ζάρια με τη χίμαιρα και έχασε τόσα και τόσα τρένα! Γιατί έζησε αφενός , τα τρένα δε δεν σταματούν ποτέ να περνούν και να στέκονται στους μεγάλους σταθμούς αφεταίρου!

  3. Μου άρεσε ! «Ζόρικο» κείμενο για γραμμένο από γυναίκα, «ταμπουκαλέ» / ατίθασο στυλ.. Βούτηξες από τα μαλλιά την ζωή και το περιγράφεις ωραιότατα.
    ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ !!!
    (τα συνεχώς ρομαντικά, τρυφερά, «απαλό σαπούνι palmolive» κουράζουν, όπως και τα συνεχώς με υποβόσκουσα ένταση σαν το παραπάνω. Όσο καλά και να είναι (και είναι !!!).
    Η ποικιλία απαραίτητη. Και την προσφέρεις !! .
    Βρε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ !!!

  4. Κάτι που δεν ξέρω αν το ξέρεις. Η φωτο που χρησιμοποιείς είναι ΠΙΝΑΚΑΣ, όχι φωτογραφία. Από ζωγράφο που ζωγραφίζει σαν φωτογραφία. Δεν θυμάμαι το όνομα του, είχα πέσει πάνω του σερφάροντας και είχα κάνει ανάρτηση, 1-2 χρόνια πριν. Καλά έκανες και το έβαλες. Ταιριάζει και με το κείμενο σου.

Δακτυλικά αποτυπώματα...

