Αρχική » ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ » – ♪♫ Κοκκινολαίμηδες και βαρυχειμωνιά ♪♫

– ♪♫ Κοκκινολαίμηδες και βαρυχειμωνιά ♪♫

Συχνά, θυμάμαι, οι μεγάλοι, όταν ήμουν παιδί, μιλούσαν για το μέλλον μου. Αυτό γινόταν συνήθως στο τραπέζι. Αλλά εγώ ούτε τους πρόσεχα, ακούγοντας ένα πουλί έξω στο δέντρο. Ίσως γι΄ αυτό το μέλλον μου αργούσε  τόσο πολύ  και  ήταν  αναρίθμητα τα πουλιά και τα δέντρα..

Τους χάζευα τους κοκκινολαίμηδες με τις ώρες  εκεί που ερχόταν και καθόταν στα κλαδιά της αμυγδαλιάς που σκέπαζε το παραθύρι μου. Ως που κατέληξαν να είναι το αγαπημένο μου πουλί.Μεταξύ μας εδώ που τα λέμε  και τώρα που μεγάλωσα το ίδιο κάνω! Οχι θα άλλαζα! Οταν κουράζεται το βλέμμα μου ή θολώνει το μυαλό μου ρίχνω το βλέμμα έξω απο το παράθυρο και τα χαζεύω!  Δυο κοκκινολαίμηδες  ήρθαν και κάθισαν  στο κλαδί  και τιτιβίζουν από το πρωί ( σε πείσμα του ΔΝΤ και κόντρα σε όλες τις αντιξοότητες και τα καθημερινά  προβλήματα ) από την ώρα που χτύπησε το τηλέφωνο μου  και εγώ απάντησα – μα τόσο αυθόρμητα-  έλα πουλάκι μου!

Τα πρώτα από αυτά τα άλλα πουλάκια, του κήπου,  έκαναν εδώ και λίγες μέρες την εμφάνισή τους  και πάλι φέτος προαναγγέλλοντας με λιγότερο «αποκαρδιωτικό» τρόπο την γνωστή και πρόωρη ευχή «Καλό χειμώνα»! Ενός χειμώνα που  γνωστοποίησε την παρουσία του με ενα σύννεφο βροχής και λίγο χαλάζι ,  γριππούλες και πυρετό σε απρόσεχτα … παιδιά..

Ετσι, αν θεωρήσουμε ότι    «τα χελιδόνια μας έφεραν την άνοιξη»,  τούτα δω που συγγενεύουν με τα κοτσύφια (  μόνο που θες πες τα ποιο τολμηρά , πες τα ποιό αγαπησιάρικα  σε αφήνουν να τα πλησιάσεις αρκετά, τόσο που καμιά φορά μπορεί να  πάρουν και σποράκια από την παλάμη σου ή και να κουρνιάσουν εκεί )  μας  δηλώνουν  τον ερχομό του χειμώνα με έναν εξίσου ευχάριστο τρόπο. Ο Νοέμβριος είναι ο μήνας που έρχονται και εγκαθίστανται  στους  κήπους  όπου θα περάσουν τα κρύα του Χειμώνα.

« Τουρτούριζες μες στη βροχή είχες σφαλίσει τα γαλάζια μάτια σου
κι άπλωνες το χέρι στη σκοτεινιά ν’ αναγνωρίσεις το δικό μου
Τι ωραία να λες: κοιμήσου τώρα δεν θα με ξαναχάσεις…δεν θα σε ξαναχάσω…

Βαθαίνει η αγκαλιά σαν αγαπιέσαι…το φθινόπωρο»

Αυτή τη στιγμή έξω ξέσπασε  για δυο λεπτά ένα σύννεφο με μπόλικο νερό αλλά και χαλάζι .. και τώρα ο ουρανός έχει μια μα βιά απόχρωση .. Φαίνεται ετοιμάζει  πολύ νερό μαζί με χαλάζι ο τρελλονοτιάς .. Ακατάστατα καιρικά φαινόμενα!

Καλά να μας μπει , εύχομαι, λοιπόν ο  Χειμώνας

γιατί  βλέπουμε παντού  πως η νοτιοανατολική  και η κεντρική  Ευρώπη γνώρισε ήδη το άγριο πρόσωπο του χιονιά.

η πλατεία του Αγίου Μάρκου στο κέντρο της Βενετίας καλυμένη με νερό χτες

Συναγερμός έχει σημάνει στη Νέα Υόρκη για τον κυκλώνα Σάντυ , ο οποίος αναμένται να «χτυπήσει» με ισχυρούς ανέμους και πλημμύρες. Κλειστά σχολεία και δημόσιοι χώροι, αναστολή κυκλοφορίας μέσων μεταφοράς, υποχρεωτική εκκένωση παράκτιων περιοχών, την ώρα που εκδηλώνονται ήδη τα πρώτα φαινόμενα.

10 thoughts on “– ♪♫ Κοκκινολαίμηδες και βαρυχειμωνιά ♪♫

    • Φανούλα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα αλλά κυρίως για το πανέμορφο κελάιδισμα του εδώ μέσα! Έδωσε στο μπλογκάκι μου μια απρόσμενη μουσική νότα! Αει να δούμε πότε θα σου κολλήσουμε κι εσένα το μικροβιο του blogging!

  1. Φανούλα μου το..εντόπισες το πουλάκι! Το βιντεακι σου θα εγκριθει και θα παιξει μόλις ολοκληρωθεί το παιχνίδι! Μισή Kinder εκπληξη λοιπον η Φανούλα! 😀

  2. Ακου τσώνι! Δάκρυσα από το γέλιο! Ετσι τα λέτε εσεις τα πουλάκια αυτα?
    Στα δικά μας τα μέρη φιλενάδα, τα πουλάκια δεν τα αναφέρουμε γενικώς! ! Τσώνια λέμε τα … φασολάκια! λολ
    Εγώ από πελαργούς δεν είδα! Μια φορά ήρθε στη ζωή μου, κι αυτήν με είχαν κοιμήσει την ώρα που έφτασε!

  3. Πάντα μου άρεσε αυτό το μικρό πουλάκι αλλά και ο μύθος που τον συνόδευε, σύμφωνα με τον οποίο, ήταν ερωτευμένος με την κυρίνα (την τσίχλα) αλλά εκείνη δεν τον ήθελε.Και για να την εντυπωσιάσει δανείστηκε από το χελιδόνι το κόκκινο γιλέκο του και το φόρεσε. Δεν το επέστρεψε όμως ποτέ. Και αυτό εξηγεί γιατί, όταν την άνοιξη έρχεται το Χελιδόνι, ο Κοκκινολαίμης εξαφανίζεται .
    Πολύ όμορφη η ανάρτηση σου.Σου στέλνω την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου.

  4. Eίσαι γατόνι λέμε! το πουλάκι λίγη υπομονή και αργότερα το βραδάκι θα κελαηδήσει εδώ μέσα! Το..κουρντίζει τώρα η Φανούλα! :Dp

Δακτυλικά αποτυπώματα...

