Αρχική » ΕΛΛΑΔΑ » Φιλιά στο …χάος

Φιλιά στο …χάος

Κατηφορίζοντας στο κέντρο της πόλης των Αθηνών  :

Bιτρίνα στην πόλη μας. Ο   Oίκος Dior στη Βουκουρεστίου!

Ποιό κάτω , στο σταθμό μετρό, στάση Πανεπιστήμιο: United Colors of Benetton  και …..

Φιλιά στο χάος!!!!!!!!!!

Γωνία Ερμού και Νίκης. Συχνότερα βγαίνουν τα ΜΑΤ παρά εμείς ( έστω για χάζι  στις βιτρίνες) αν  όχι για ψώνια.

Πλανώδιοι μουσικοί στην Ερμού. Οχι εσύ που  δεν άφηνες παράσταση για παράσταση στο Ηρώδειο κυρά μου! Ξέχασε τα αυτά …

Κοραή. Μαύρο κοράκι πάνω σε άσπρο αρχαικό φουρούσι .

Ανηφορίζοντας την Κοραή !  Unfollow .  Με μεγάλο δισταγμό :    » Οκ , φωτογράφησε με  αλλά να μη φαίνεται  to  πρόσωπο μου σε παρακαλώ » ! Τόση Δημοκρατία είχαμε  να δούμε από την εποχή της Χούντας των Συταγματαρχών!

Πανεπιστημίου (διάβαση).Το πέρασμα απέναντι . .

Ακαδημία Αθηνών. Όψη Πανεπιστημίου!

Βαλκανικοί ρυθμοί και  αποχρώσεις  Jazz !


Ακαδημίας. Αστικό λεωφορείο…

Ανορθόγραφοι λωτοί κι άλλα  εποχικά … φρούτα . Όλα στο ξεπούλημα.       Ότι πάρεις πέντε ευρώ …

Διαβάτης στη Κάνιγγος. Ατενίζοντας το αύριο με αισιοδοξία(;)

Περιμένοντας το λεωφορείο (οδός Ακαδημίας) . Ο καθένας  στον κόσμο του.

Τρία πουλάκια κάθονται! ( Έξω απο τη Νομική)

Το … πεζοδρόμιο της Ρήγα Φεραίου

Μισοφαγωμένος γιαρμάς. Εκτός εποχής.

Ο Κωστής Παλαμάς  πικραμένος ( μαζί μας – εδω και 102 χρόνια )  και πονοκεφαλιασμένος.

Έχετε στρέψει ποτέ το βλέμμα σας προς αυτό το άγαλμα περνώντας από την Ακαδημίας; Ναι, είναι ο Κωστής  Παλαμάς, και όχι μόνο, δεν έχει πονοκέφαλο όπως  με περισσή αναίδεια σημείωσε κάποιος με σπρέυ πέρισυ, στη βάση του γλυπτού αλλά αν ζούσε σήμερα θα εγήρετο και θα μας  τα έψελνε  για ακόμα μια φορά!
 Οι κηφήνες, οι βάτραχοι κι οι ακρίδες.
 Τρανοί, πολιτικοί, γραμματισμένοι,
  στις αφρόντιστες μέσα εφημερίδες,
  ένα πλήθος ανίδεοι και στριμμένοι.
Ζαγάρια και τσακάλια και κοκόροι,
  σηκωτοί κάθε τόσο στο ποδάρι,
  μόρτηδες, λούστροι, αργοί, λιμοκοντόροι.
 Στον αφέντη χαρά που τούς λανσάρει!
  Και ποια είναι τα σωστά, ποια τα μεγάλα
  που την ορμή τούς δίνουν και τη χάρη;
 Προδότες οι Τρικούπηδες. Κρεμάλα!
  Κι οι Ψυχάρηδες; Γιούχα! Πλερωμένοι.
  Νά η Ελλάδα! Αρσακιώτισσα δασκάλα,
  με λογιότατους παραγιομισμένη.
   
  Κι ο Ρωμιός; Αφερίμ! Μυαλό; Κουκούτσι.
  Από τον καφενέ στην Πόλη μπαίνει,
  του ναργελέ κρατώντας το μαρκούτσι.
17 thoughts on “Φιλιά στο …χάος

    • Να πεις κουγάριο να αντέξουμε το χάος.. Σε λίγο τούτος ο τόπος δεν θα μας θυμίζει σε τίποτα την πατρίδα μας ..Ολοι περπατουν γυρω σαν χαμένοι ατενίζοντας το ..κενό ..Δεν μπορούμε να προγραμματίσουμε τίποτα στη ζωή μας.. τίποτα δεν λειτουργει ..Τουλάχιστον όχι όπως θα έπρεπε!
      Φιλά Αννίτσκα μου

    • Σε ευχαριστώ για τον καλό σου λόγο Μηθυμναίε μου. Δεν αναολούμε αχρόνια εκεινα αλλα τους ρυθμους και τη χροιά τους νομίζω ..Μια φυσιολογική ζωή ..Γιατί τούτο δω που ζούμε είναι μια τρέλλα μια παρανοια…

  1. Πολύ μου άρεσε η βόλτα που μας πήγες. Οι ήχοι ,οι εικόνες , οι μουσικές ακόμα ηχούν στα αυτιά μου .
    Όσο για τον Παλαμά νομίζω ότι έχει δίκιο …δεν αλλάζει ο Έλληνας…
    Καλό απόγευμα Λιακάδα μου .Σε φιλώ.

  2. Μελιτα μου, προσωπικά δεν μου άρεσε καθόλου η βόλτα που πήγα.. Για αυτό και την εκανα ανάρτηση θέλοντας να το τονίσω ..Ποιές μουσικές..? Βαλκανικοί ρυθμοί και αποχρώσεις Jazz -μένες! Αν ειναι ετσι οι μουσικες κάλλιω να λειπουν! Το ιδιο και το θέαμα στη Ρηγα Φεραίου με το πρεζονια καταμεσις του πεζοδρομιου .. , τον μηχανακια πανω στον πεζοδρομο, τον πεζό να περπατάει αφηρημένος στη μεση του δρομου ( να τον πατησει καποις να τον πληρωνει και για …¨»λογικο» ! Εχω την αισθηση οτι έχουμε μουρλαθει με ολη την κατασταση που αντιμετωπιζουμε και κυκλοφορουμε σαν ..zobbies… Xαος η ζωή μας! Καλα εγραψε ο νεαρος πανω στη αφισα της BENNETTON , φιλια στο χάος!

    • Το περίμενα ότι θα μου απαντούσες έτσι 🙂 .
      Θα σου εξηγήσω το σκεπτικό μου…δεν αντιλέγω ότι όντως υπήρχαν και αυτά (και γι αυτό σχολίασα και για τον Παλαμά ) αλλά υπήρχαν και άλλα..Για παράδειγμα όσες φορές έχω ανέβει στην Αθήνα οι περισσότεροι πλανόδιοι μουσικοί είναι πολύ καλύτεροι από κάποιους που έχουν βγάλει δίσκο, έξω από την Νομική εσύ είδες τρία πουλάκια να κάθονται εγώ είδα ένα ερωτευμένο ζευγάρι , και νέους που προετοιμάζονται για το μέλλον τους (άσχετα από το τι θα γίνει ή τι θα γίνουν),στη λαϊκή είδα τα χρώματα και τα αρώματα από τα διάφορα φρούτα κοκ.
      Ναι υπάρχει η άσχημη πλευρά της ζωής αλλά υπάρχει και η όμορφη εκεί ακριβώς που δεν το περιμένεις. Να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

      • Εγω με τις συγκεκριμενες εικονες αποτυπωσα το χαος της ζωης μας ..(παρόλο που ειμαι απο τη φυση μου πολυ γελαστο και αισιοδοξο ατομο) . Τωρα αν εσυ βλεπεις κατι το αισιοδοξο σε αυτες τις εικονες, δεν μπορω να σε πεισω να κανεις διαφορετικα ..Ειναι θεμα οπτικης γωνιας και ερμηνειας των πραγματων …
        Οσο για τη νεολαια μας επειδη λογω του δικου μου παιδιου ερχομαι σε πολυ επαφη με αυτην πιστεψε με καθε αλλο παρα αισιοδοξουν για τη ζωη τους και το μελλον τους σε αυτο τον τοπο οπως εχει διαμορφωθει η κατασταση (οσο και τα ιδια να ειναι φυση αισιδοξα ατομα)Απλα σηκωνονται και φευγουν στο εξωτερικο οσα εχουν τη δυνατοτητα ..Οσα δεν την εχουν μενουν και ..¨»κλαινε» για τα κλεμενα ονειρα τους..
        Και βεβαια υπαρχει και η ομορφη πλευρα της ζωης .. αλλα οχι σε αυτες τις εικονες και τα βιωματα..
        Ας ελπισουμε οτι στο μελλον καπως θα ..»φωτισει» …
        Καλο σου βραδυ , ευχομαι, Μελιτα .

  3. Έχεις δίκιο Λιακάδα μου, όλα είναι θέμα οπτικής γωνίας και απόρροια του τρόπου που επιλέγουμε να βλέπουμε και να διαχειριζόμαστε την ζωή και τις καταστάσεις της.
    Τα είδα κι εγώ όλα τα άσχημα που δείχνουν οι εικόνες αυτές και καθημερινά βιώνω όλα τα άσχημα που αντικατοπτρίζει η εποχή μας. Σαν άνθρωπος όμως επιλέγω να εστιάζω στα θετικά χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει πως παραβλέπω κάθε τι μη θετικό. Απλά πιστεύω πως πρέπει να κρατήσουμε την ελπίδα και την πεποίθηση πως το μέλλον θα είναι καλύτερο και για εμάς και για την χώρα μας.
    Σε ευχαριστώ πολύ γι αυτό τον εποικοδομητικό διάλογο που είχαμε.
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

  4. Αυτο ακριβως το νοημα ειχε η αναρτηση μου .. Στην προσπαθεια μας να εστιαζουμε στα θετικα της ζωης μας ( που ειναι και το φυσιολογικο) να μην ξεχαστουμε και παραβλεψουμε τα αρνητικα που οσο πανε και φουντωνουν γυρω μας.. και μετατρεπουν την ζωουλα μας σε ενα χαος ..
    Χαιρομαι για τον εποικοδομητικο μας διαλογο ..
    Να εισαι καλα!

  5. Δεν είχα σκεφτεί ότι μπορεί να έχει πονοκέφαλο.. χαχα τι να πεις..
    Το ποίημα όμως πολύ καλό..

  6. Εμένα αυτό που με θλίβει, με εξοργίζει και με προβληματίζει είναι η απόλυτη έλλειψη σεβασμού που δείχνει ο νεοέλληνας στα μνημεία και στον δημόσιο χώρο. Είναι τραγικό να βλέπεις αγάλματα γνωστών προσωπικοτήτων γεμάτα βρισιές, σύμβολα κ.λ.π. Αυτή είναι η παιδεία μας; Να την χαιρόμαστε! Χαιρετισμούς από την μακρινή Μελβούρνη 🙂

  7. τραγικη οντως η έλλειψη σεβασμου προς τα μνημεια μας.. Λες και ειναι δικα τους!Θα θαθελα να ήξερα τα συγκεκριμενα ατομα που γραφουν με σπρευ πανω σε αυτα αλλα ακομα και στους τοιχους ( διαφορα tags) , ετσι γραφουν και στους τοιχους του σπιτιου τους?Αλλα εκτος απο την ελλιψη παιδειας νομιζω φταιει και η ατιμωρησια.που επικρατει γυρω μας σημερα!
    Καλη σου μερα στη Μελβουρνη εκει μακρυα που βρισκεσαι Αγριμιω μου ..! Πες μου εκει αν επιαναν οι Αυτραλοι εναν πολιτη να κανει κατι αντιστιχο πως τον αντιμετωπιζουν? Ετσι για να παρουμε μια γευση απο τον υπολοιπο κοσμο δηλαδη .. Γιατι εμενα οι Γερμανοι μου εριξαν ενα προστιματακι επειδη πεταξα τα σκουπιδια μου ( οχι ανακυκλωσιμα ειδη) σε καδο ανακύκλωσης! Τα ανεσυραν βρηκαν απο μια αποδειξη που υπηρχε αναμεσα τους το ονομα και τη διευθυνση μου, και ενα ωραιο πρωι μου εφεραν πισω τη σακουλιτσα μαζι με το μπιλιετακι! Ιδου κυρια μου τα σκουπιδια σας , ιδου και το προστιματακι σας για να συμμορφωθειτε!
    Οι δε Εγγλεζοι ακομα και στο μετρο σου εχουν πινακιδα πως απαγορευεται να χτυπησεις το alarm κινδυνου και απο κατω επιγραφη που ανακοινωνει το προστιμο των 20 λιρων αν το τολμησεις , και το εφαρμοζουν βεβαια!

    • Λιακάδα, σου απαντώ με μια καθυστέρηση λόγω φόρτου εργασίας. Η αλήθεια είναι πως κι εδώ υπάρχει έλλειψη σεβασμού προς τους δημόσιους χώρους – πολλά σημεία της πόλης είναι γεμάτα γκράφιτι, κυρίως τοίχοι, βιτρίνες μαγαζιών, περιοχές κοντά στα τραίνα. Αλλά δεν χτυπάει τόσο στο μάτι γιατί δεν τα βλέπεις σε ιστορικά κτήρια ή βιβλιοθήκες όπως στην Ελλάδα, επί παραδείγματι.

      Σαφώς και τα πρόστιμα εδώ είναι τσουχτερά, όπως και στην Γερμανία, αυτό δεν σημαίνει ότι η αστυνομία τους βρίσκει όλους ή ότι υπάρχουν κάμερες παντού. Υπάρχουν σε στρατηγικά σημεία. Τα γκράφιτι όμως είναι γεγονός, και βρίσκονται σε όλες τις γειτονιές της Μελβούρνης. Κάποιοι δήμοι είναι αρκετά οργανωμένοι, ώστε το επόμενο πρωί τρέχει κάποιο συνεργείο να τα εξαφανίσει από προσώπου γης, αλλά είναι τόσα πολλά που αυτό είναι αδύνατο.

      Έλλειψη παιδείας υπάρχει παντού. 😉

  8. Καλη σου μέρα Αγριμάκι! Καλημέρα από τη μακρινή πατρίδα! Σε ευχαριστώ που παρά τον φόρτο εργασίας απάντησες και μάλιστα αναλυτικά 🙂 Το νου μας λοιπόν στα παιδιά. Από την παιδεία τους ξεκινούν όλα! Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη ημέρα! Ηλιόλουστη!

Δακτυλικά αποτυπώματα...

