Αρχική » ΚΑΙΡΟΣ » Μου αρέσει που …

Μου αρέσει που …

biscuit-chrismas

… που πλησιάζουν τα Χριστούγεννα ! Που … ακόμα και ο καιρός θυμίζει πως έρχονται  οι γιορτές. Μου αρέσει που εδώ που καθομαι και γράφω ακούω απέξω τους κοκκινολαίμηδες να τιτιβίζουν και που όταν μαγειρεύω θολώνει το τζάμι στην κουζίνα και ο  γάτης μου ο τιγράκος τρίβεται επάνω του και  γουργουρίζει για να του  ανοίξω!

Θέλω να αρχίσω να φοράω πιο ζεστά ρούχα και χουχουλιάρικα κασκόλ και να απολαμβάνω τον καφέ μου μέσα στην ζεστούλα κάποιας από τις αγαπημένες μου καφετέριες -όχι άλλο τραπεζάκια έξω ! Αν δεν με πάρει να πάμε σε αυτό το παραλιακό καφενεδάκι που μου έδειξες προχτές να  χαζέψουμε αγκαλιά το  κύμα , θα τον  πάρω εγώ από το χέρι και θα  τον παρασύρω με το ζόρι σε ένα γραφικό καφενεδάκι πάνω σε ένα λόφο , που να  βλέπει τη πόλη μας πιάτο !

felt slippers

Θέλω να κρυώσει ακόμη περισσότερο ο καιρός για να ανάβω κάθε   βράδι το τζάκι, να τριγυρνώ στο χαλί φορώντας χουχουλιάρικα πλεχτά καλτσάκια από felt σαν τα παρα πάνω !  Ενώ αγαπώ όσο τίποτα τα ταξίδια,  όσο πλησιάζουν τα Χριστουγέννα  θέλω να είμαι στη γωνιά μου και πουθενά αλλού.

Μου αρέσει που άναψε  μόνο το χριστουγεννιάτικο δέντρο στο κέντρο της πόλης μας  και που φέτος δεν γέμισαν ακόμα  οι δρόμοι λαμπιόνια -υπερπαραγωγή! Σκέφτομαι να ακολουθήσω κι εγώ την ίδια τακτική . Τα λίγα λαμπάκια που βρήκα πάνω στο πατάρι  λέω να τα μετρέψω σε φαναράκια μιας άλλης εποχής ( έτσι θα αποφύγω και το ..»κιτσαριό» ) και να τα κρεμάσω στη πέργκολα. Το ..project είναι μισοέτοιμο δηλαδή . Στο ..κρέμασμα σκάλωσε!

christmas_14

Λέω για το δήμαρχο , αλλά ούτε εγώ στόλισα στο σπίτι ακόμη δέντρο. Δεν έχω αποφασίσει αν θα στολίσω δέντρο ή νησιώτικο  καραβάκι.

Το μόνο που ξέρω είναι που σήμερα το μεσημέρι την ώρα που εσείς κοιμόσαστε παρακαλώ  στην κουζίνα μου γινόταν  Οργασμός Εργασιών !

Πρώτα έβγαλα   τα παλαιά μου σύνεργα, σπρέυ χρυσόσκονης -σύρμα -κόλλες -ψαλίδια κι  έφτιαξα μια σύνθεση …. από κλαδιά κουκουνάρια, αποξηραμένα πορτοκάλια,  βαλανίδια και ξύλο κανέλλας  που  θα στολίζει την πόρτα μου από αύριο.

XMAS WHRETH

Μετά κρέμασα ψηλά που λέι και η κοράκλα μου το βιβλίο συνταγών και ..

συνταγες

τώρα που είπα βιβλίο,  δεν ξέρω τι δώρο να ζητήσω φέτος από τον Άγιο Βασίλη. Ίσως κάποιο βιβλίο – δεν θα έλεγα όχι στο » Χιλιάδες Χρώματα στα Μάτια της «- του Βασίλη Μόσχη. Οπως δεν θα έλεγα όχι και σε κανα κιλό μελομακάρονα  (από τον Κωνσταντινίδη κατά προτίμηση, Άγιε μου, που τα κάνει πεντανόστιμα!) Τι με θωρρείς έτσι!

μηλοπιτα γιορτης

Εγώ έφτιαξα ήδη  τη Χριστουγεννιάτικη εορταστική μηλόπιτα  με το χεράκι μου! Και πέτυχε! Παρόλο που ήταν αργά, πολύ αργά και βιαστικά  θα έλεγα,  πέτυχε!  Χειροποίητο πράμα με την αξία του!  Για ποιό λόγο  έγινε έτσι ; Μα, ερώτηση είναι αυτή ντάρλινγκ; Oλα τα γλυκά της … γιορτής τα φτιάχνουμε μερικές φορές λίγες ημέρες πριν για … δοκιμή!

Γιατί γιορταστικά; Για τις 24! Αφίξεις … Χριστούγεννα  όλα μαζί! Ζηλεύεις είπες που … κάθομαι έλεγες;   Ολα η Giolandα κάνει εδώ μέσα…

Τελικά ναι, μου αρέσει πολύ που .. χειμωνιάζει για τα καλά!

11 thoughts on “Μου αρέσει που …

  1. Την παραπάνω μηλόπιτα έκανες; Είναι πανέμορφη!
    Εδώ έχουμε πολύ κρύο.. τζάκι δεν έχουμε… χεχεχε
    Καλημέρα!

    • Καλή σου μέρα Ηφ! Ενα πραγμα που χαίρομαι σε εσενα είναι η σταθερότητα των επισκέψεων σου! Α δεν θα το γλυτώσω το σχετικό ποστίδιον! Ολα τα χειροποίητα ..γλυκά είναι όμορφα! Μη μου ζητήσεις τη συνταγή.. Για το συγκεκριμένο γλυκό είναι μυστική! χιχιιχ Ασε που που να τρέχεις να βρεις μήλα τώρα εσύ!
      Εχεις αναγκη εσυ Ηφακο μου απο τζάκι? Εσύ εχεις άλλο(ν) που σε ζεσταίνει. 🙂

      • χαχαχα! Δεν στη ζητάω, όχι! Μην ανησυχείς! Στην Καστοριά που να βρω μήλα;;;;; Μόνο μήλα παράγει, άντε και φασόλια! χαχαχα! Δεν έχω όχι.. εδώ και πάρα πολύ καιρό..

  2. Τι έκανε λέει ? ?…
    Ε , κι εγώ … σε μιμούμαι .
    ———————————
    Ευχαριστώ για όλη αυτή την αισιοδοξία που «γέμισε» την Κυριακή μου .

    • Καλά κάνεις Αννίτσκα μου!
      E μην τα παραλέμε!Δεν είμαι όλες τις ώρες τόσο αισιόδοξη! ¨) Εσύ τουλάχιστον με ξέρεις και στα blue μου …

  3. Μου άρεσε τόσο πολύ αυτή η χουχουλιάρικη και ζεστή αίσθηση που μου έβγαλες μέσα από αυτό το κείμενο σου. Γεμάτη φώτα, χαρούμενη διάθεση , στολίσματα και γαργαλιστικές μυρωδιές!
    Σε φιλώ.
    PS.Πραγματικά υπέροχη τόσο η κατασκευή σου όσο και η μηλόπιτα (διόρθωση : η μηλόπιτα είναι όλα τα λεφτά) !

  4. Οκτω χρόνια blogger το γεγονός οτι από Χειμωνιάτικη Λιακάδα εχουν καταλήξει να με αποκαλούν Λιακαδίτσα δεν ειναι πιστεύω τυχαίο Μελιτα μου ..Οσο για τα φώτα, το διάκοσμο και τις γαργαλιστικές μυρωδιές ναι αντανακλούν τη διάθεση μας αυτή την εποχή! Ετσι δεν πρέπει?

Δακτυλικά αποτυπώματα...

