Αρχική » ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗ » Tο Puzzle της αγάπης

Tο Puzzle της αγάπης

Αγάπη, τι δύσκολο πράγμα! Υπάρχει αγάπη αλλά αληθινή αγάπη στις   πολύ δύσκολες , πραγματικά μέρες μα;;;

H αληθινή αγαπη σημαίνει πολλά και είναι ισως πολλά παραπάνω από όσα αναφέρονται παρακάτω..

Αληθινή αγάπη είναι να προχωρώ μπροστά στη ζωή έχοντας εσένα δίπλα μου και όχι μπροστά μου ή πίσω μου.

Αληθινή αγάπη είναι να θέλω πραγματικά να είμαι μαζί σου κι εσύ μαζί μου.

Αληθινή αγάπη είναι να είμαι μαζί σου όταν γελάς και όταν κλαίς.

Αληθινή αγάπη είναι να μοιράζομαι τις χαρές της ζωής και να αντιμετωπίζω τις δυσκολίες της μαζί σου.

Αληθινή αγάπη είναι να είμαι παρών σε κάθε στιγμή και να υποστηρίζω κάθε κίνησή σου.

Αληθινή αγάπη είναι να λέμε ειλικρινά τις σκέψεις μας ο ένας στον άλλο.

Αληθινή αγάπη είναι οπουδήποτε κι αν είμαστε στον κόσμο, οτιδήποτε κι αν μας συμβεί, να εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλο.

Αληθινή αγάπη είναι η ήττα του «εγώ» και η επικράτηση του «εμείς».

Αληθινή αγάπη είναι αυτή που ποτέ δεν μπορείς να την μετρήσεις.

Αληθινή αγάπη είναι να σε καταλαβαίνω όταν είσαι στενοχωρημένος.

Αληθινή αγάπη είναι να απολαμβάνω τον ελεύθερο χρόνο μαζί σου.

Αληθινή αγάπη είναι να σ’ έχω ΠΑΝΤΑ στη καρδιά μου.

Αληθινή αγάπη είναι να προσπαθώ πάντα να σε κάνω περήφανο με τη συμπεριφορά μου.

Αληθινή αγάπη είναι να είμαι πάντα καλός μαζί σου.

Αληθινή αγάπη είναι να σου κρατώ το χέρι με στοργή και σεβασμό όταν είσαι άρρωστος.

το puzzle της αγαπης Αληθινή αγάπη είναι να σε προστατεύω και να σε προσέχω σαν τα μάτια μου.

Αληθινή αγάπη είναι με ή χωρίς χρήματα να είμαι πάντα μαζί σου.

Αληθινή αγάπη για μένα είναι να δώσει ο ένας στον άλλον ότι μπορεί για να τον κάνει ευτυχισμένο.

14 thoughts on “Tο Puzzle της αγάπης

  1. Τούτο εδώ θα συνεχίσει να με ρωτάει: Are you Stratos Doukakis?
    Και του το λέω, κάθε φορά: ΝΑΙ ΡΕ, εγώ είμαι κι όλο μου ζητάει να το επιβεβαιώνω με το password μου. Κάνε κάτι Λιακαδίτσα!

    • Ακομα χαμογελώ με τον τρόπο που εξέφρασες την » αγανακτηση» σου,Στρατή μου για το τρόπο που σε αντιμετωπίζει η wp ή ίσως και για τα settings μου χιχιχι .Πάντα ευγενικός και μελιστάλακτος .Θα το δω απόψε κιόλα.. Το υπόσχομαι .. 🙂

      • το «ευγενικός και μελιστάλακτος», μάλλον θα το λες για το «ΝΑΙ ΡΕ» που απάντησα στη wp…
        Αν δεν σου ξαναγράψω πάει να πει πως όλα πήγαν καλά!

        • Ακριβως σε αυτό! Απο οτι φαίνεται μαλλον δεν σου εκανε ..»ανάκριση» αυτή τη φορά! 🙂 Mπες σε παρακαλω στον κόπο και επιβεβαιωσε το μου, γιατί δεν εισαι ο μόνος απο blogspot που του εφερνε δυσκολιες στο άφημα σχολίων …
          Ετσι για να ξερω κι εγω με σιγουρια οτι το προβλημα εχει λυθει ..

  2. Μάλλον εμενα μαλλωσα ( τρόπος του λέγειν) που ενώ ειχαι αλλάξει τις ρυθμισεις προφανώς δεν ειχα πατήσει ενα enter στο τέλος με αποτέλεσμα η wp προφανώς να μην τις εχει λάβει ! Και να σκεφτεις πως δεν μπορουσα καιρο τωρα να εξηγήσω πως αφου δείχνει οτι δεν ζητάει ταυτότητα , δεν τους αφήνει! Οσο ζω μαθαίνω! 🙂 Να ΄σαι καλά! Κι έλεγα ..μα γιατί δεν μου σχολιάζουν .. Τι εχουν όλοι της blogspot .. και το αποφεύγουν ..Για να δούμε τώρα…

Δακτυλικά αποτυπώματα...

