Αρχική » ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗ » Μυστικό κοχύλι…

Μυστικό κοχύλι…

Θα μετρήσω  για σένα όλα τα αστέρια του ουρανού απόψε ..

Θα τα γοητεύσω, μ’ ένα αλήτικο φιλί και δυο λόγια μαγικά..

για να έρθουν στην καρδιά σου.

Θα φτιάξω παραμύθια από βροχή.. κι ύστερα σε δρόμους νυχτερινούς

θα περιφέρω  απερίσκεπτα  την ομορφιά μου..

Θα σταθώ στου φεγγαριού την άκρη με χέρια απλωμένα και

θα φωνάξω με όλο μου το είναι:  χαίρε ερώτα αμέτρητε

και ζωή μου μετρημένη..!!!!!!!!

Μοναξιά μου αφιλότιμη κι αδέσποτη σαν σφαίρα.

Ευτυχία μου ιδανική, θυσία μου ασύλληπτη στο βωμό του «πρέπει»..

Ζήσε καρδιά μου  με την απερίσκεπτη ομορφιά,

στους ουρανούς, στις θάλασσες, στη γη!

Ζήσε και χαμογέλά μ’ ένα τραγούδι..

σε μια σιωπή,

μ’ ένα δάκρυ κι ένα σημάδι

χαραγμένο πάνω σ’ ένα μυστικό κοχύλι…της ζωής μας…

(Μαίρη Τσίλη)

 

3 thoughts on “Μυστικό κοχύλι…

Δακτυλικά αποτυπώματα...

