Αρχική » ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗ » Ένα κομμάτι τ’ ουρανού σου θέλω.

Ένα κομμάτι τ’ ουρανού σου θέλω.

a ver

Ένα κομμάτι τ’ ουρανού σου θέλω.
Θα μου το δώσεις;

Να το γεμίσω με ένα αστέρι.
Όχι με πολλά.
Απ’ όλα, λέω να διαλέξω το πιο φωτεινό -για να σου μοιάζει.

Να στο φωτίσω με μία ηλιαχτίδα.
Όχι με πολλές.
Απ’όλες, λέω να διαλέξω την πιό φωτεινή – να φωτίζει τα σκοτάδια σου.

Να το στολίσω με ένα χαμόγελο .
Όχι με πολλά.
Απ όλα λέω να διαλέξω το πιο ζεστό- να σου ζεσταίνει την καρδιά.

Θα με αφήσεις να διασχίσω τον ουρανό σου;
Απ’ άκρη σ’άκρη..
Να τον καταπιώ, να τον κάνω δικό μου…
Να σε νιώθω μέσα μου.

Θα μ’ αφήσεις να σ’αγαπώ; Όπως θέλω εγώ;

; ; ; ; ; ;

Άραγε πόσα σ’αγαπώ να κρύβουν έξι ερωτηματικά;
Εξωφρενικό δεν είναι να γλιστρούν μέσα μου με ταχύτητα φωτός;;;

 

 

(Απόσπασμα από τις  «Μικρες Ιθακες» ~ Ανέκδοτο  )

One thought on “Ένα κομμάτι τ’ ουρανού σου θέλω.

Δακτυλικά αποτυπώματα...

