Αρχική » ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗ » Μιλώντας σε μια φωτογραφία

Μιλώντας σε μια φωτογραφία

L

Άκουσε με…    Ξέρεις, οι άνθρωποι  είναι τα πιο παράξενα και περίεργα πλάσματα στον κόσμο. Εγωιστές και ψωροπερήφανοι. Τα πάθη μας, μας σέρνουν από τη μύτη . Έχουμε αδυναμίες,  τρωτά. Ο καθένας έχει την «Αχίλλειο του Πτέρνα» . Είμαστε  εγωιστές , όλοι. ..με τον τρόπο και με τις  πράξεις μας…με τα λόγια μας. Είναι φορές  που μας κάνουν οι συνθήκες . Άλλες πάλι γινόμαστε  εγωιστές για να προστατευτούμε. Σηκώνουμε τοίχη προστασίας  -όπως τα λέω εγώ. Φοράμε ένα προσωπείο και παίζουμε ένα ρόλο. Κανένας δεν χειροκροτεί. Σκάβουμε μόνοι μας  στη ψυχή μας και κρύβουμε πανικόβλητοι κάποια πράγμετα από αυτά που αισθανόμαστε. Η ψυχή  όμως είναι μια ξεχωριστή οντότητα. Δεν  σε ρωτ’αει.  Σε ανύποπτο χρόνο θα ξεχειλίσει, θα σε πνίξει, θα σε πετάξει στα Τάρταρα. Χαμηλά, πολύ χαμηλά και σκοτεινά. Μπορείς να σκοτώσεις ότι αγαπάς; Ναι. Σκοτώνοντας τον ίδιο σου τον εαυτό. Κι όλα αυτά για να μη φανούμε αδύναμοι και ευάλωτοι στα μάτια κάποιων. Όλα αυτά για ένα γαμώτο. Για ένα χαζοεγωισμό. Προτιμάμε να φανούμε σκληροί, άκαρδοι, να αποσιωπήσουμε τις πιο μύχιες σκέψεις μας.  Είναι που δεν μεγαλώσαμε ποτέ; Οι λόγοι  είναι πολλοί.

Έτσι, συνεχίσαμε να φωνάζουμε τάισε με, φρόντισε με, αγκάλιασε με, αγάπησε με. Δεν τα ξεστομίζουμε όμως. Δεν τολμάμε! Εφευρίσκουμε τρόπους και τα εκφράζουμε  έμμεσα … πλαγίως. Πάντα πλαγίως. Πάντα συγκαλυμμένα. Μην προσπαθείς να με αλλάξεις, σε παρακαλώ! 

                                                         

Αγάπησε με…για αυτό που είμαι και τότε θα με δεις να μεταμορφώνομαι σε ότι  ομορφότερο φαντάστηκες ποτέ σου. Μόνο η αγάπη  σου μπορεί. Τίποτα άλλο. Διαφορετικά το μόνο που θα καταφέρεις είναι να σε … μισήσω. Ναι θα σε μισήσω γιατί σε αυτή την περίπτωση δεν θα θες εμένα. Θες κάποια άλλη. Και εγώ δεν είμαι αυτή η άλλη. Είμαι εγώ!

Θυμώνω. Θυμώνω άσχημα και πολύ. Καλύπτω τον πόνο μου , την απογοήτευση ή  και  την πίκρα μου αν θες ( και  πικραίνομαι πιστεψε με όταν δεν μου χαρίζεις πράγματα που μπορείς απλά γιατί ίσως δεν τα έχεις σκεφτεί )  με ένα θυμό ανέκφραστο. Γίνομαι έτσι αθελά μου και στα κρυφά μια γυναίκα που δεν θες να ξέρεις. Ψάχνω το βλέμμα σου.


Κοίταξε με…   δεν με κοιτάς ..  και αυτό με εξοργίζει ακόμα πιο πολύ.

Κοίταξε με.

Όχι στα μάτια!

Ποιό κάτω.

‘Οχι  , όχι εκεί ..πιό κάτω στο στήθος !

«Αγγιξέ με !

Εκεί ..

Νιώσε με! Πιο βαθειά ..

Μέσα  απο το ρούχο

Άγγιξέ με !

Ποιό κάτω !

κάτω από το ρούχο!!!!!!

Σταμάτα.. Οχι, όχι εκει!

Την ψυχή μου εννοώ .. το μέσα μου

Γιατί πρέπει να σου τα εξηγώ όλα; Λέξεις, λέξεις, ατελείωτες λέξεις. Δεν θέλω να πω άλλα.


Αγκάλιασε με…  Δεν τολμώ να σου το πω. Δε θέλω να στο επαναλάβω.

Είναι που δεν μεγάλωσα. Έχω ρυτίδες. Έχω  όμως και μια παιδική αφέλεια , έναν έμφυτο αυθορμητισμό παραλληλο με την αισιοδοξία μου και το χαμόγελο . Οχι δεν είναι αδιαφορία ή βόλεμα. Δεν τα έχω όλα  λυμένα ή αλλού φορτωμένα. Ούτε ειμαι χαζό παιδί χαρά γεμάτο! Αισιόδοξη είμαι ( από τη φύση  μου).

Από την τελευταια φορά που με  κράτησες σφιχτά στην αγγαλιά σου ίσως  κάποια πράγματα να έχουν αλλάξει . Ϊσως,  και  όχι . Ίσως να φταίνε  αποκλειστικά οι συνθήκες..  Ίσως να φταίνε τα απρόοπτα που ξεφυτρώνουν   στη ζωή μας σα μανιτάρια. Όμως η αλήθεια είναι  ότι μου λείπουν τα   «αγγιγματά»  μας, τα σκουντηγματά μας.  Κι εγώ σε θέλω κοντά… ΑυτοκόΛλητα!

Η αφέλΕια δεν βγαίνει ποτέ  -λένε-  σε καλό. Αλλά έτσι είναι η  αφελής. Θα συνεχίσει να πιστεύει σε ένα όνειρο.  Σε,  ένα ίσως. Σε ένα, μπορεί. Σε κάτι τέλος πάντων. Σε σένα. Μου λείπει το βλέμμα σου. Τη φωνή σου δεν τη χορταίνω τα απόβραδα στα σκαστά! Μου λείπεις.

Κρύβω τη φωτογραφία στο συρτάρι. Παίρνω το τηλεκοντρόλ στο χέρι. Θα δω τηλεόραση και θα φάω  ξηροκάρπια.  

ΜΒ©  απο μια ανεκδοτη  παλαια μου  συλλογη –  Μικρες  Ιθακες

4 thoughts on “Μιλώντας σε μια φωτογραφία

Δακτυλικά αποτυπώματα...

