Αρχική » ΕΡΩΤΑΣ » Γυρεύω

Γυρεύω

Γυρεύω τα χείλη σου

 

Γυρεύω τα χείλη σου , για να γλυκάνω το είναι μου .

γυρεύω το σώμα σου , για να νοιώσω γυναίκα .

lips

Γυρεύω την ψυχή σου , να τροχοδρομήσω την ζωή μου .

Γυρεύω την ματιά σου , να δώσει χτύπο στην καρδιά μου ..

Γυρεύω την ανάσα σου , για ν’ανασάνουν τα πνευμόνια μου .

Αγάπη μου …μοναδική ….αναντικατάστατη !!!..

Παρασύρομαι μαζί σου σε Απρίληδες και Μάηδες .

Σε μυρωμένουν κήπους .

Σε μυστηριώδη μονοπάτια απάτητα .

καταφυγιο

Καβαλάω απάλαφρα σύννεφα  και ανεβαίνω μαζί σου, στους επτά ουρανούς .

Κατεβαίνω στον βυθό της μεγάλης θάλασσας και κλείνομαι μαζί σου ,

σε φιλντισένιο όστρακο .

Γίνομαι Χιονάτη και χώνομαι στα παραμύθια .

Γίνομαι Αηδόνι και τραγουδώ μόνο για σένα .

Υφαίνω την αγάπη μου και σε ενδύω .

Για να ζεσταίνεσαι , τις κρύες νύχτες της μοναξιάς ,

να δροσίζεσαι , τις καυτές μέρες της ερημιάς .

Αγάπη μου , δεν βρίσκω επίθετο να δώσω σ’αυτό που νοιώθω .

Γιατί η καρδιά μου , ποτέ δεν ξαναχτύπησε έτσι …!

( Ειρήνη Βαρβαρέσσου
από την ποιητική  συλλογή » Διαδρομές ζωής » 2011)

Δακτυλικά αποτυπώματα...

