Αρχική » ΙΣΤΟΡΙΕΣ » Το αστακί το μαύρισμα!

Το αστακί το μαύρισμα!

6371
Δεν ξέρω αν είναι ρατσιστικό ή όχι απλά από μικρή θεωρούσα τους μαυρισμένους ανθρώπους πιο όμορφους από τους ξασπρουλιάρηδες όπως έλεγα με μια διάθεση αστεiσμού! Κι αυτό επειδή δε χρειαζόταν να ακούν τις μανάδες τους από μικρά παιδιά να ουρλιάζουν σαν δαιμονισμένες για να βάλουν αντηλιακό 50+, καπέλο, γυαλιά, μπλούζα, στολή δύτη για να κάτσουν πέντε λεπτά μετρημένα στη θάλασσα για να μην καούν, επειδή εκείνα μπορούσαν να κάθονται στον ήλιο ξέγνοιαστα και να χαίρονται καλοκαίρι και να παίζουν ρακέτες ή να ασχολούνται με τα κουβαδάκια τους και τα αρχιτεκτονήματα στην άμμο χωρίς να σκέφτονται το μελάνωμα, τον καρκίνο του δέρματος, την τεράστια ελιά στη μέση, το ξεφλούδισμα ή την …»αγελαδίτσα»  , άντε το bepanthol  μετά για τα εγκαύματα!

Eτσι ενώ όλοι οι φυσιολογικοί άνθρωποι θυμούνται κάθε τους καλοκαίρι με το πού πήγαν διακοπές ή μαζί με ποιούς το πέρασαν, εγώ θυμάμαι τα δικά μου ανάλογα ποιό μέρος του σώματος έκαψα περισσότερο: πλάτη, πρόσωπο, στήθος, πόδια, χέρια, κοιλιά, εγκεφαλικά κύτταρα ή ολικό ψήσιμο μια και καλή να ξεμπερδεύω!

Αντικειμενικά μιλώντας, δεν έχει περάσει καλοκαίρι που να μην έχω καεί εκτός φαντάζομαι από εκείνο που με είχαν στη θερμοκοιτίδα που λογικά θα κάηκα κι εκεί αλλά εν πάση περιπτώσει.
Προφανώς για μαύρισμα ούτε λόγος με μόνη εξαίρεση μια φορά στη Μύκονο που είχα πάρει μια απόχρωση του πορτοκαλί αρκετά φιλική προς το περιβάλλον κυρίως στα δάχτυλα των ποδιών γιατί κυκλοφορούσα όλη μέρα με σαγιονάρα 4-1 και τα ίχνη μελανίνης που έχει ο οργανισμός μου απέδωσαν τελικά καρπούς!

Για μια περίοδο θυμάμαι έτρωγα άπειρα καρότα όχι επειδή μου άρεσαν αλλά επειδή είχα ακούσει πως βοηθούν στο μαύρισμα. Φυσικά κανένα αποτέλεσμα εκτός από ένα αστακί χρώματος μαυρισμα και μια μικρή υπερβιταμίνωση οπότε και τα σταμάτησα.
Απ’ την άλλη, την επιλογή του σολάριουμ την έχω αποκλείσει γιατί έχω κλειστοφοβία …

Οπότε αφού είδα και απόειδα, το πήρα απόφαση πως μαύρισμα δε θα δω που να χτυπιέμαι πάνω στις ξαπλώστρες εκτός κι αν με περνάω από φίλτρα στο photoshop!

Ετσι σας γράφω κάτω απο την πυκνή σκιά της ομπρέλας που  προφυλάσει και απο τις κηλίδες στο ευαίσθητο δερματάκι μου…

Κλείνω και πάω για βουτιές! Η πρώτη για σας που με διαβάζετε!

5 thoughts on “Το αστακί το μαύρισμα!

  1. E,βεβαια εσυ κατω απο την ομπρελα και μεις εδω κατω απο το λαστιχο ..
    Μας λειπεις αλλα δεν πειραζει αφου περνας καλα 🙂
    Η πρωτη βουτια για μενα ετσι;;

    • Εγινε! Η πρώτη αυριανή για σένα, γλυκειά μου ! Σημερινές τέλος τέτοια ώρα…
      Κι εμένα μου έχετε λείψει .. Λίγη αποτοξίνωση όμως δεν βλάφτει ε?

  2. Εγώ πάλι , μαυρίζω ακόμα και κάτω από το … φεγγάρι .
    Δεν θυμάμαι ποτέ στη ζωή μου , να έβαλα αντιηλιακό , να κάηκα , να κοκκίνησα , ή να … μην μαύρισα με το παραμικρό .
    Καλές βουτιές .

Δακτυλικά αποτυπώματα...

