Αρχική » ΔΙΑΦΟΡΑ » Το «Βρώμικο ψωμί»

Το «Βρώμικο ψωμί»

nionios

 

Ο τ. βασιλιάς μας ο Κωνσταντίνος Γκλυξβουργκ γνωστός ανα το πανελλήνιο και ως  Κοκός και  ο  … αριστερός Σαββόπουλος στις Σπέτσες παρέα με εφοπλιστές και επιχειρηματίες !!!!!!!!!

Αυτά συμβαίνουν όταν η τσέπη του καλλιτέχνη είναι μόνο στα δεξια του παντελονιου  κι ας φοράει  ο καλλιτέχνης κόκκινες τιράντες! Είναι προφανώς για να μην του πέφτουν τα εσώβρακα!

 Λυπάμαι που μου έρχεται να σπάσω όλους τους δίσκους του απο βινύλιο που έχω ακόμα στη δισκοθηκη μου … γιατί εγώ τους έχω πληρώσει τότε που ακόμα ίσχυε το σημαία απο νάυλον πανί!

2 thoughts on “Το «Βρώμικο ψωμί»

  1. Καλησπέρα…

    Εγώ προσωπικά ποτέ δεν τον έχω ακούσει να λέει ειδικά ότι είναι «με κόκκινες τιράντες»….

    Ίσα ίσα τον έχω ακούσει να λέει πολλές φορές ότι «είμαι αυτός που είμαι και θέλω να κρίνομαι μέσα από την δουλειά μου»….

    Πράγμα που το βρίσκω σωστό….εξάλλου είδαμε και τους αριστερούς τάχαμου που είναι και στρατευμένοι και ενταγμένοι κτλ πόσο δεξιές είναι οι τσέπες τους….αυτός τουλάχιστον : «δεν είναι πασόκα , δεν είναι ούτε κουκουέ…είναι ότι είναι κι ότι τραγουδεί για σε»…

    Πολλοί τραγουδοποιοί είναι καθήκια στην προσωπική τους ζωή….αλλά είναι εξαιρετικοί τραγουδοποιοί…κι αυτό πρέπει να κρίνουμε….τι να σου πω π,χ, για τον Άκη Πάνου; που τον ήξερα από πρώτο χέρι στην Ξάνθη ; Σκότωσε τον φίλο της κόρης του γιατί έτσι γούσταρε και τον κάνανε ήρωα που πέθανε φυλακή…..κι εγώ σου λέω ότι όποιος τον ήξερε προσωπικά, δεν θα τον πλησίαζε σε απόσταση χιλιομέτρου…..

Δακτυλικά αποτυπώματα...

