Αρχική » GOSSIP » Βραχάκι μου τελικά θα πέσω!

Βραχάκι μου τελικά θα πέσω!

Έπιασε κι ένα μουσώνας… να σηκώνει κάτι κύματα βουνά. Κύματα αμετροέπιας και ασυναρτησίας. Έπιασε κι ένας Τζώρτζογλου κι ένας Τσαλίκης  και μια Κωνσταντίνα Μιχαήλ και μια Βάνα Μπάρμπα και η Ναταλία Γερμανού απόκοντα  μέχρι εφτά μποφώρ! Θα μου πείτε  που τους θυμήθηκα, τώρα εγώ,  όλους αυτούς? Τι να σου πω κι εγώ.. Έκανα το λάθος και έπιασα στα χέρια μου ένα χαζοπεριοδικό εδώ που λιάζομαι στο βραχάκι μου σε παραλία μυστική και απόμερη. Οχι βέβαια για να ενημερωθώ αλλά τι να κάνω η γυναίκα, που ξέχασα το βιβλίο μου στο σπίτι.

  … Βήματα  ακούω & χτυπήματα…                                                                                                                             Tzortzoglou2_h_633_451

Είδα που λέτε το Στράτο να μας υπενθυμίζει πως έχει μείνει ένα εξάμηνο τώρα  χωρίς σεξ !  ( σιγά το πράμα! άλλοι μπορούν και καλύτερα!) Ο Τομ Κρουζ  κάθεται στο σπιτάκι του και απολαμβάνει την ησυχία του -σου λέει, ενω  το  Στράτο, τις προάλλες που πήγε στη Ρόδο, κάθε τρια λεπτά τον σταματούσαν στο δρόμο για να τον φωτογραφίσουν ντε τον ανθρωπο με τα κινητά τους! Έπειτα από αυτό πως να μη θεωρεί οτι ο γιός του αν τελικά ακολουθήσει το επαγγελμα το δικκό του (και της μάνας του της Μ Γεωργιάδου), θα πρέπει να παλέψει με …γίγαντες;;

-Tι λες  βραχάκι μου, να πέσω?

… Βήματα που  πνίγονται στα κύματα.. .                                                                                                                        mixail5

Έτσι που λες Τούλα μου …Τρελλός μουσώνας τσάκισε αποβραδίς τα ρέλια. Κι έριξε και την ηθοποιο(?) Κωνσταντίνα Μιχαήλ σε κάτι βραχάκια ( κι όπως κι ο Βέγγος έλεγε: ένα υπόγειο , ας κατέβω…, αυτή ανεφώνησε … ένα τοιχάκι ας φωτογραφηθώ! )  και με την κοιλιά ρουφηγμένη στα όρια της ανακοπής, δήλωσε ότι δεν περίμενε στα 40  φευγα της να την θεωρούν σέξυ! Πείτε μου ότι έχει γίνει sex symbol  και η Μιχαήλ κι εγώ θα σκίσω το gottex μου & θα έχω και την κοινή γνώμη των εδώ λουομένων με το μέρος μου… Αλλά γιατί να βγάζουμε τους ανθρώπους από τις ιλουζιόνες τους?

– Σιγά, παιδάκι μου, μην κάνεις θόρυβο! Η Κωνσταντίνα μας, κοιμάται …

                                                   …Μπεμπέ Λιλή,  είναι  ο παπούς εκεί;

2013-08-30_130713

Ισως πάλι, να είναι κι αυτή σε αυτήν τη μεταξύ ύπνου και ξύπνιου κατάσταση που σε απομακρύνει από την πραγματικότητα.

Η γεροντομπεμπέκα τηλεπερσόνα Ναταλία Γερμανού   -αν κι εχουν περάσι χρόνια-  αδυνατεί   να καταλάβει ακόμα, οτι  μια γυναίκα άνω των 45 που ντύνεται ( και φέρεται) σαν 20αρα δεν μοιάζει με 20αρα αλλά με 45ααρα που θάθελε να  είναι  20αρα!

Δεν λέω,  έχει απίθανο κορμί  αλλά  κατά τα άλλα οι παιδοψυχολόγοι το λένε παλιμπαιδισμό αυτό  που την έχει χτυπήσει .

Μην κοιτάτε τα χαμόγελα στη φωτογραφία … Έντονες φήμες λένε πως μετά  τιε προσφσατες ρυθμίσεις και κληρώσεις του υπουργείου παιδείας και τα σχετικά αποτελέσματα ( λυσσάξανε πια)  η Ναταλίτσα μας είναι ψυχικά καταβεβλημένη γιατί το αγόρι της έγινε δεκτό στο… νηπιαγωγείο στην Κρήτη..

-Tι λες  βραχάκι μου, να πέσω?

…Επ αυτοφόρω …                                                                                                                                                                  2013-08-30_130742

… σαν τη Βάνα τη Μπάρμπα που παρά την πόζα της η οποία ελλοχεύει σοβαρό κίνδυνο μετατώπισης σπονδύλου, αποδυκνεύει ότι τα κιλά που χασαμε είναι σαν τους δολοφόνους.Γυρίζουν πάντα στον τόπο του  εγκλήματος.

-Tι λες  βραχάκι μου, να πέσω?

                                                                    … Ονειρο θερινή νυκτός  ….

2013-08-30_130723

Γιώργος Τσαλίκης. Είναι προφανές πως  όταν ο υποτιθέμενος τραγουδιστής συνεδίασε το παρτό αυτό σορτσάκι με αυτή τη μακώ μπλούζα, την τσαντα και τα γυαλιά, το προηγούμενο βράδυ είχε δει στον ύπνο του τον  Πουκ  ( από το γνωστόο έργο του Σαίξπηρ).

…..Βραχάκι μου, τελικά θα πέσω!!!!!!!!!!

3 thoughts on “Βραχάκι μου τελικά θα πέσω!

  1. Βρε άντε που θα πέσεις (απ’ το βραχάκι) για δαύτους
    Το πολύ-πολύ να πέσεις κατά λάθος απ’ τα χαχανητά .

  2. Μισό λεπτό! Ερχομαι να το συζητήσουμε το θέμα!
    Πώς μπορεί ο άνθρωπος να γίνει καραγκιόζης; (Συγνώμη Καραγκιόζη μου!)
    Γεγονός είναι πως γέλασα…

    jeux

    juegos

Δακτυλικά αποτυπώματα...

