Αρχική » ΔΙΑΦΟΡΑ » Ωδή στη μικρή καταφρονεμένη μου ροδιά …

Ωδή στη μικρή καταφρονεμένη μου ροδιά …

ΡΟΔΙΑ imgp7393-thumb-large

Σε αγόρασα πριν δέκα χρόνια, σε φύτεψα σε μια γωνιά του κήπου
να βλέπεις το βοριά και να μιλάς με τα παιδιά που καθημερινά σε προσπερνούν
και τ άνθη σου μαδούν!
Κάθε χρόνο σε σκάλιζα, σου έβαζα κοπριά, σου μίλαγα να μεγαλώσεις,
κάθε χρόνο χαιρόμουνα πλήθος τα κατακόκκινα λουλούδια σου,
όμως σε λίγες μέρες τα έριχνες κάτω όλα …

Συνέχισα να σε περιποιούμαι κι ας πόναγα,
Πείσμωσα, σε κλάδεψα,σε κουτσούρεψα,
σε φρόντισα, ρώτησα τους πιο καλους «γιατρους» των κήπων για εσένα,
Τίποτε, εσύ εκε’ι στείρα.. χωρίς καρπούς.

Τότε σε έβρισα και  τέλος σε καταφρόνησα.
Φέτος που πέρασα να χαιρετίσω τα δέντρα όλα,
(ερχόταν το φθινόπωρο και ο σκληρός χειμώνας),
πέρασα κι απ’ τη γωνιά σου, έτσι καταχρηστικά.
Ήσουν εκεί και έλαμπες!
Κατάφορτη! Με τα γλυκά σου ρόδια!

καλαθι ροδια imgp7401-thumb-large

Σε τρύγησα! Με χαρά, εμάζεψα ένα – ένα τους κόκκινους καρπούς σου.
Όχι, δεν τά ‘βαλα σε καλάθι (για να τα φωτογραφήσω),
σε κλούβα πλαστική, αγροτική τα έβαλα!

Είσαι δέντρο παραγωγικό πια και αυτό σου πρέπει!

Επιστροφή στην «πεζή» πραγματικότητα. Τι κάνει κανείς όταν βρίσκεται με πάνω από 30 μεγάλα ρόδια, αρκετά από τα οποία έχουν μικρά σκισίματα, που δεν επιτρέπουν τη μακρόχρονη διατήρησή τους;

Επέλεξα να κάνω πετιμέζι ροδιού!

 

Επίσης οι λάτρεις της γεύσης του  δείτε κι εδω! Μαρμελάδα ρόδι!  

11 thoughts on “Ωδή στη μικρή καταφρονεμένη μου ροδιά …

  1. Καλημέρα!
    μπορείς να τα κάνεις λικέρ!
    Επίσης μήπως ξέρεις, αγόρασα πρόσφατα από λαϊκή ρόδια και μέσα τα σπόρια ήταν σαν σκασμένα.. σαν να τα είχε τρυπήσει κάτι.. ξέρεις τι είναι αυτό;

  2. Ενός έτους ροδούλα ήταν πέρυσι η δικιά μου στην γλάστρα και μου έβγαλε 7 ροδοκόκκινα ροδόπουλα.. Ούτε ένα δεν μου πήγε η ψυχή να δοκιμάσω…Τα ήθελα εκεί, να τα καμαρώνω ζωντανά λες και θα τα κρατούσα για πάντα εν ζωή επειδή
    τ’ αγαπούσα…..
    Όταν ζάρωσαν πια ,τα βαλα στο ψυγείο ,να διατηρηθούν έστω κι έτσι. Και μόνο για να διαρκέσει η χαρά της δημιουργίας …..γιατί αυτήν την ένιωσα κι ας μην γεύτηκα ούτε ένα ρόδι.
    Κοριτσάκι νάσαι καλά που ξέρεις να γράφεις τόσο ωραία αλλά και….να διαβάζεις !!!!
    Φιλιά

  3. Να ‘ξερες τι χαρά μου έδωσες! Κι ας μου την ..είπες πλαγ’ιως και εντέχνως! Εχεις δίκιο έχω καιρο να περάσω από τα μέρη σου.. Είμαι αδικαιολόγητη..Θα προσπαθήσω να επανορθώσω Λυγερίτσα μου :)***
    Δεν πειραζει αν η φλόυδα τους ζαρώσει μες στο ψυγείο … Εγώ τα διατηρώ έτσι εκει μέσα μέχρι την Πρωτοχρονια που διακοσμώ με ροδι τη βασιλόπιτα!
    Σε διπλο φιλώ και να ξέρεις οτι σ αγαπώ πολύ!

Δακτυλικά αποτυπώματα...

