Αρχική » ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ » Τι σημασία έχει το πόσες μονάδες χρόνου βαραίνουν τη πλάτη μας;

Τι σημασία έχει το πόσες μονάδες χρόνου βαραίνουν τη πλάτη μας;

Ήμουν ένα παιδί μικρό μα έχω μεγαλώσει πια !

– 40…plus ή όσο …. τέλος πάντων!

Τι σημασία έχει το πόσες μονάδες χρόνου βαραίνουν τη πλάτη μας;

Εζησα και μεγάλωσα !

Δεν ανάσαινα απλά !

Από τη ζωή που έζησα θα ζήσω άλλη τόση!

( μετά φτάνει .. δεν θέλω πάνω από 100!)

Ζωή δεν είναι μόνο ότι έχεις πίσω σου, μα και ότι βάζεις στόχο και σε πάει μπροστά…

Να ξυπνάς, να υπάρχεις, να χαμογελάς στη ζωή!

Να να είσαι εκεί και να νοιάζεσαι για κάποιους ανθρώπους! Κι εγώ είμαι ..και νοιάζομαι !!

Θα αργήσω πολύ λοιπόν να σου την κάνω τη χάρη, κουφάλα νεκροθάφτη 😀

Τις ευχές σας φίλοι μου τις θέλω εδώ γραμμένες!!!
Μα να είναι ζωηρές και όχι μαραμένες !

Aλλοιώς δεν έχει μους μανταρίνι!

μόνο … σοκολατάκι κι αυτό … Έεεενα!

… Μη σας κακομάθω και μην μου παχύνετe και γίνεται μανάρια !

save

2 thoughts on “Τι σημασία έχει το πόσες μονάδες χρόνου βαραίνουν τη πλάτη μας;

  1. Γενέθλια; εεε;;;

    Να ζήσετε αγαπητή….να τα χιλιάσετε….να είστε πάντα καλά και ευτυχισμένη με όλους όσους σας αγαπούν και τους αγαπάτε….

    Κι εγώ σαράντα οκτώ έκελισα στις 15 -11…..κοντεύουν τα -ήντα…..τα φάγαμε τα -άντα (σχεδόν)…..αλλά δεν πειράζει….κάθε ηλικία έχει τα καλά και τα κακά της…σκοπός είναι να είμαστε μέσα στα καλά και έξω απ’τα κακά….και μέχρι ενός σημείου είναι επιλογή μας αυτό…είναι η στάση μας απέναντι στα προβλήματα της καθημερινόντητας και τις δυσκολίες της ……
    Σκοπός έιναι να μην το βάζεις κάτω και να βλέπεις κάθε πρόβλημα σαν ευκαιρία να το λύσεις κι όχι σαν άλλο ένα βάσανο που σε έβαλε στο σημάδι….(ξέρεις , εκείνο το «γιατί εμένα;»…που είναι ό,τι πιο χαζό μπορείς να σκευτείς , όταν ξέρεις ότι γιατί όλα είναι για εμάς και δεν έχει ασυλία σε κανέναν)

    Χρόνια πολλά σας …πάλι…πολλά και καλά…..

  2. Eυχαριστώ πολύ καλέ μου φίλε Χρηχα..Και για τις ευχές αλλά και για το εύστοχο σχόλιο σου! Να είσαστε όλοι καλά και να περάσετε τις γιορτές με Υγεία και μαζί με τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Εύχομαι Πρόοδο και επιτυχία .. Ξέρεις εσυ .. τι ενοοώ.

Δακτυλικά αποτυπώματα...

