Αρχική » ΘΕΩΡΙΕΣ ΖΩΗΣ » Αν μια μέρα με δεις “γριά”

Αν μια μέρα με δεις “γριά”

2(2)

«Αν μια μέρα με δεις “γριά”… αν λερώνομαι όταν τρώω και δεν μπορώ να ντυθώ γρήγορα έχε,  παιδί μου,  υπομονή. Μην με κοιτάς με βλέμμα θολό ή βουρκωμένο. Θυμήσου πόσο καιρό μου πήρε για να σου μάθω να ντύνεσαι σωστά αλλά και γρήγορα για να προλάβεις να είσαι στην ώρα σου στον προορισμό σου.

Εάν όταν μιλάω μαζί σου επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια, μην με διακόπτεις, άκουσε με, σε παρακαλώ. Θυμήσου τα μικράτα σου  που κούρνιαζες κοντά μου κάθε βράδυ και εγώ σου διάβαζα το ίδιο παραμύθι μέχρι να σε πάρει ο ύπνος.

Όταν δεν θέλω να πλυθώ μην με μαλλώνεις και μην με κάνεις να αισθάνομαι ντροπή… Θυμήσου όταν έτρεχα από πίσω σου και έβρισκες δικαιολογίες όταν δεν ήθελες να μπεις κάτω απ το ντους και να πλυθείς.

Όταν βλέπεις την άγνοιά μου στις νέες τεχνολογίες, δώσε μου χρόνο μη με κοιτάς ειρωνικά και μη γελάς μαζί μου  γιατί σκιάζομαι. Εγώ  στάθηκα δίπλα σου  με άπειρη  υπομονή  και σου έμαθα  την  αλφάβητο.

Όταν κάποιες φόρες δεν μπορώ να θυμηθώπρόσωπα και πράγματα ή χάνω τον συνειρμό των λέξεων και μπερδεύω τις φράσεις μου, ή επναναλαμβάνομαι αδιάλειπτα δώσε μου χρόνο για να θυμηθώ και εάν δεν τα καταφέρνω μην θυμώνεις… Το πιο σπουδαίο πράγμα δεν είναι εκείνο που λέω αλλά η ανάγκη που έχω να είμαι μαζί σου και κοντά σου και να μ’ ακούς… (δεν το κατάλαβες ακόμα;)

Όταν τα πόδια μου είναι κουρασμένα και δεν μου επιτρέπουν να βαδίσω μην μου συμπεριφέρεσαι σαν να είμαι ένα “βαρίδι σου”,  έλα κοντά μου και δώσε μου το χέρι σου να κρατηθώ, όπως έκανα εγώ όταν έκανες τα πρώτα σου βήματα ( λένε ότι μ αυτά μοιάζουν και του  ανθρώπου τα τελευταία)

Όταν αρρωσταίνω μη διαμαρτύρεσαι που σου χαλάω την εξόδου με τις παρέες σου. Θυμήσου πόσες νύχτες πέρασα στο προσκεφάλι σου ώσπου να σ’   αναστήσω   και δός μου  το περιθώριο ήσυχα  κοντά σας πο’ ανάθρεψα να πεθάνω.

Όταν λέω πως θα ήθελα να “πεθάνω”… μη θυμώνεις, μια μέρα θα καταλάβεις τι είναι αυτό που με σπρώχνει να το πω. Προσπάθησε να καταλάβεις πως στην ηλικία μου δεν ζεις, απλά επιβιώνεις. Μια μέρα θα ανακαλύψεις ότι παρόλα τα λάθη μου πάντοτε ήθελα το καλύτερο για σένα.

Βοήθησέ με να περπατήσω, βοήθησέ με να τελειώσω τις ημέρες μου με αγάπη και υπομονή.
Σε αγαπώ παιδί μου…»

2 thoughts on “Αν μια μέρα με δεις “γριά”

Δακτυλικά αποτυπώματα...

