Αρχική » ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ -ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ » Θέλησα μια μέρα να ψάξω τον εαυτό μου.

Θέλησα μια μέρα να ψάξω τον εαυτό μου.

ceb3cf85cebdceb1ceb9cebaceb1-cebaceb1ceb8cf81ceb5cf86cf84ceb7cf822

Θέλησα μια μέρα να ψάξω τον εαυτό μου.
Ρώτησα τους γύρω μου και εκείνοι μου είπαν το πώς με έβλεπαν.

Στράφηκα στους φίλους, αλλά εκείνοι μου είπαν το πώς με περίμεναν.

Το συζήτησα με τους γονεις μου … αλλά εκείνοι μου είπαν το πώς με ονειρεύτηκαν.

Γύρισα τότε κι εγώ στο ταίρι μου …αλλά εκείνο μου είπε το πώς με ήθελε.

Κοίταξα το Θεό μου, αλλά εκείνος μου είπε το πώς θα έπρεπε να ήμουν!

Ζήτησα από την κοινωνία μου και εκείνη μου είπε το πώς να μην είμαι.

Ρωτώντας και ψάχνοντας, βρήκα ένα καθρέφτη.
Βύθισα θυμωμένη το βλέμμα μου μέσα του.

Ποια είμαι τελικα?

Αναγνωρίζοντας εμένα στο είδωλο που καθρέφτιζε, μέσα του είδα και τους γύρω μου, και τους φίλους μου, τους γονείς μου, το ταίρι μου, το Θεό μου και την κοινωνία όλη!

3 thoughts on “Θέλησα μια μέρα να ψάξω τον εαυτό μου.

  1. Παράθεμα: Θέλησα μια μέρα να ψάξω τον εαυτό μου…(ΕΣΥ;) | Paganeli

  2. Παράθεμα: Θέλησα μια μέρα να ψάξω τον εαυτό μου…(ΕΣΥ;) | My Corfu

  3. Συνονθύλεμα αναμνήσεων, συνηθειών, επιλογών, αγαπημένων, προσπαθειών, πειραματισμών και ‘κατασκευής’… Αυτό είμαι εγώ!

Δακτυλικά αποτυπώματα...

