Αρχική » ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ » Γυναίκα

Γυναίκα

gynaika

Γυναίκα, εγώ.. με θεωρούσα πάντα.
Εσύ κάπου μπερδευόσουν.
Υπήρχαν μέρες που με αντιμετώπιζες σαν παιδί, σαν φιλαράκι,
σαν εχθρό… ακόμα και σαν υποδεέστερο όν..
Σαν γυναίκα.. νομίζω, μόνο τις βραδιές που αναζητούσες την συντροφιά μου.
Πάνω στο δικό μου κορμί άφηνες χάδια, σημάδια, πληγές ..
Ότι σου έβγαινε αναλόγως την διάθεσή σου..
Ήμουν γυναίκα και στο φώναζα..
Όταν έκανες τα μάτια μου να αιμορραγούν, τι κοιτούσες ;
Όταν πέταγες με μίσος λέξεις στην ψυχή μου, τι έβλεπες ;
Μια πληγωμένη γυναίκα …
Και σαν γυναίκα είχα πολλές αρετές, εσύ δεν μπορούσες να δεις καθαρά..
Η δική μου ομορφιά ήταν ότι ένιωθα γυναίκα κάθε μέρα, κάθε ώρα, κάθε λεπτό.
Η δική σου ασχήμια ήταν ότι είχες χαθεί μέσα στον χρόνο ..
Εσύ δεν μπορούσες ποτέ να αποθεώσεις αυτό που εγώ ήμουν..            γιατι το είχα ήδη πολύ ψηλά…

(Νικη Ταγκαλου)

One thought on “Γυναίκα

Δακτυλικά αποτυπώματα...

