Αρχική » ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ » Μην αφήσεις την αποψινή βροχή να μπει μέσα μου

Μην αφήσεις την αποψινή βροχή να μπει μέσα μου

νυχτα

Μεγάλη Πέμπτη βράδυ
κι εγώ ξεμοναχιασμένη στο βεραντάκι μου
γεύομαι τη μοναξιά των άστρων που πορεύονται

Ταχτοποιώ μνήμες ευάλωτες !
Aρχίζω τους λογαριασμούς:
τόσα τα δούναι … τόσα τα λαβείν,
Δε φτάνουν τα δάχτυλα να τα μετρήσεις

Γυρω μοσχοβολούν λεμονανθοί .
κι εγώ επιμένω σε ιστορίες με όνειρα ανεπίδοτα

Ακούω τους ήχους του εκκρεμούς..

Μην αφήσεις την αποψινή βροχή
να μπει μέσα μου
Άφησε τη να αργοπεθαίνει κάτω από τα πόδια των ανθρώπων
Κλείδωσε την πόρτα φεύγοντας ..
είναι επικίνδυνοι οι καιροί
και ο δρόμος της επιστροφής
δεν βρίσκεται στο χάρτη …

Δακτυλικά αποτυπώματα...

