Αρχική » ΑΠΟΨΕΙΣ-ΣΚΕΨΕΙΣ » Αγαπημένη μου σιλικόνη

Αγαπημένη μου σιλικόνη

ΣΙΛΙΚΟΝΕ ΒΑΛΛΕΥ

Αποφάσισα να ανοίξω μια κουβέντα μαζί σου, σήμερα, παρόλο που γνωριζόμαστε χρόνια. Η αφορμή ήταν κάτι χερούλια, σε ένα ταψί, από …σιλικόνη, αλλά θα επανέλθω αργότερα. Και που δεν σε χρησιμοποιούν πλέον, αγαπημένη μου. Θυμάσαι;

Εικοσιπέντε ήμουν, σχεδόν παιδούλα. Εσύ είχες κλείσει, όχι και τόσο αισίως, περίπου έναν αιώνα ζωής. Εγώ θυμάμαι την πρώτη μας επαφή. Ολοστρόγγυλη, γυαλιστερή, μαλακή στα χέρια μου. Μου έδειξε πολλά μεγέθη ο γιατρός. Φυσικά διάλεξα το μεγαλύτερο. Ευτυχώς δεν τον  άκουσα τελικά και δεν υπέκυψα στη γοητεία σου .

Ενιωσα πως θα με  βάραινες στην αρχή -εδώ που τα λέμε σαν Δούρειο Ιππο αν σε εβαζα μέσα μου . Αλλες βεβαια υπέκυψαν στη γοητεία σου και σε έβαλαν σε μετάξια, δαντέλες, πανάκριβα σουτιέν, σε πρόσεχαν  σαν μονάκριβο απόκτημα που ήσουν. Σε δάνεισαν  σε άπειρα, εκατομύρια αγγίγματα -εδώ κολλάει ο Ίππος- και εσυ σε ανταλλαγμα πιθανά πρόσφερες άφθονη απόλαυσησε αυτους που σε αγγιζαν. Εν ολίγοις, τα έβγαλες τα λεφτά σου εις τη νιοστή. Σε χάρισαν, όμως, και σε «δικά» τους  αγγίγματα, που διάλεξα αυτές. Και ήσουν ανυπέρβλητη. Μοναδική. Μα τις  πούλησες. Ή αυτές  εσένα; Η μια μπάλα πέτρωσε. Όταν λέω πέτρωσε, μπετόν, μετά απο 15 χρόνια συνύπαρξης. Δεν σε δέχτηκε ο οργανισμός  τους , ο ανεγκέφαλος. Σε κράτησαν  κανα δυό χρόνια ως στήλη άλατος, με διάφορα τερτίπια, αλλά έπρεπε να σε αποχωριστουν  κάποια στιγμή. Εντολή γιατρού πάλι.

balloon-boobs

Σε έψαξα λίγο, είχες ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Πριν από σένα, θα ήξερες βέβαια τι υλικά χρησιμοποιούσαν για να προσδοθεί περισσότερη θηλυκότητα σε μια γυναίκα. Γιατί για τη γυναίκα ανακαλύφθηκες. Άσχετα αν έγινες ιέρεια χιλιάδων ανθρώπων στον πλανήτη, που ειχαν την ατυχία να γεννηθούν σε λάθος κορμί. Παραφίνη, λοιπόν. Έχω δει, πρόλαβα, δυο-τρείς φίλες που ειχε εισαχθεί αυτό το υλικό στο στήθος, ενέσιμο, με τραγικά αποτελέσματα.

Κι ύστερα , ήρθες εσύσαν  αποκάλυψη. Πάλι ενέσιμη εισχωρούσες, με τα όποια πολλά προβλήματα. Στην Ιαπωνία, λοιπόν, στα λιμάνια, άρχισες να εξαφανίζεσαι από τους ηλεκτρικούς μετασχηματιστές και να μπαίνεις σε στήθη τοπικών ιερόδουλων. Πάντα ενέσιμη. Καταστροφική. Αλλά σε βελτίωσαν οι άνθρωποι για να κάνουν εκατομμύρια γυναίκες, και μη, ευτυχισμένες.

Σε αποχωρίστηκαν  πριν καμμιά δεκαριά χρόνια. Εγώ προσωπικά σε  αντικατέστησα -επέλεξα αντι για σένα  κάτι πιο σαγρέ ( σε υφασμα) , πιο μαλακό, σχεδόν ηδονικό . Το «φόρεσα» και  το  περιέφερα τροφαντή και περήφανη. . Στις παραλίες, ειδικά στις πιο απομονωμένες, σε άφηνα στα χάδια του ήλιου να λιώνεις. Μαζί σου κι εγώ.

Και ξαφνικά εσενα φιλενάδα σε βλέπω σε ταψί; Σε χερούλι ταψιού; Τι ντεκαντάνς! Τροποποιημένη, θα πει κανείς.

Σε συνήθησα να βουλώνεις τρύπες και πορτοπαράθυρα. Να γίνεσαι ωτοασπίδα. Τιράντα σε μπλουζάκια. Oh mon dieu ! Σε ειδα σε χείλη σε σχήμα ροφού. Σε μάγουλα που δεν ήταν βερύκοκο αλλά έγιναν καρπούζια. Σε κώλους με προδιαγραφές Βραζιλίας, αλλά και με μια εσάνς από ελληνική πλατεία. Σε γάμπες. Σε κόλα για extensions! Για να μαλακώνεις τα μαλλιά, επίσης. Πόση εκμετάλλευση!

Αλλά αυτά τα χερούλια με σόκαραν. Εκεί λύγισα. Πού κατάντησες αγαπημένη μου! Σε φούρνους να ψήνεις παϊδάκια και πατάτες, ως χειρολαβή.

Θα κρατήσω την πρώτη μας επαφή, την πρώτη στιγμή που ονειρευτηκα πως ξετύλιξα τον ιατρικό επίδεσμο και πετάχτηκες θρασύτατη μετά απο δεκαπέντε μέρες καταπιεσμένη. Με δυο ρώγες κατακόκκινες απ’ την πίεση και τη λαχτάρα να τις γευτούν. Κι ας με πρόδωσες την πρώτη φορά. Έτσι είμαι εγώ! Συγχωρώ…

 

Δακτυλικά αποτυπώματα...

