Αρχική » ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗ » ένα γράμμα

ένα γράμμα

Όταν σηκωθήκαμε να φύγουμε, πριν καν απομακρυνθείς δυο βήματα, το πρώτο που συγκράτησα εκτός από το στήσιμο του κορμιού σου απέναντι μου και το νεύρο στις κινήσεις σου (που έδειχνε άτομο υπερκινητικό αλλά συνάμα και ονειροπόλο) ήταν το άρωμα κορμιού σου. Το συνέλαβε η μύτη μου στον αέρα σαν έγειρες απαιτητικά τα χείλη του και μου έκλεψες ένα φιλί. Το πρώτο.

Mιλώ για τη φυσική μυρωδιά του κορμιού σου. Μου θύμιζε το «Farehneit» που πλημμύριζε τις αισθήσεις μου σε έναν νεανικό μου , ανατολίτη έρωτα. Μια πρωτόγνωρη σύνθεση από νότες ίριδας και κέδρου…

Άρωμα διακριτικό μα και ερεθιστικό συνάμα (για τη γυναικεία μου μύτη) λόγω του ολίγον τι «brute» που εξέπεμπε.

Τα αρώματα -γύρισα και μου είπα- εκφράζουν την ψυχοσύνθεση του ατόμου… Μιλούν αυθόρμητα και αυτόβουλα κάθε φορά για ότι ζούμε, για το τι θέλουμε να βιώσουμε, ανάλογα με το άτομο που έχουμε απέναντι μας.Ο εγκέφαλος διεγείρεται και το σώμα πλημμυρίζει από ορμόνες. Ορμόνες που διεγείρουν την έκκριση οσμών με τη μορφή του «φυσικού αρώματος» που τόση ώρα περιγράφω πάρα πάνω. Ερμηνεύουν με ένα ξέχωρο τρόπο την ομορφιά, τον αισθησιασμό, την ευεξία, τη , τη χαρά αλλά και το μυστήριο.

roden

Κι ύστερα πριν καν γίνουν ανάμνηση, γεννούν εικόνες και προκαλούν συναίσθημα. Εικόνες που άλλοτε ξεσηκώνουν τις αισθήσεις,άλλοτε κατευνάζουν, άλλες φορές πάλι επιτίθενται, τολμούν, προκαλούν ή και φωνάζουν ψιθυριστά… »

(του έγραψε, σφράγισε το γράμμα της με ένα κατακόκκινο φιλί

kisssaki

και το ταχυδρόμησε στον άνθρωπο που εισέβαλε σα  σίφουνας στην ως πρόσφατα άχαρη ζωή της)

MB © (Από την ανέκδοτη Συλλογή Μικρές Ιθάκες)

 

Δακτυλικά αποτυπώματα...

