Mάνα

Η πιο δυσκολη δουλεια στο κοσμο:

-κασκαντερ

-ανθρακωρυχος

-αστροναυτης

μητερα

σκεφτόμουν πρωί-πρωί όταν ξαφνικά ντινγκκκκκκκ εισερχομενο μυνημα στο Skype μου.

τραγουδακι  αφιερωμένο από το ..καμάρι μου
ONLY A MOTHER
https://www.youtube.com/watch?v=hUaJonO_zLQ

 

κι απο κάτω μοναχά δυο σειρές :

»  ΜΑΝΑ,

Μανούλα  μου σε  ευχαριστώ για όλα. Να είσαι πάντα καλά! Ο Θεος δεν μπορουσε να βρισκεται παντου,γι αυτο σε δημιουργησε και σε κρατά κοντά μου.

Y.Γ.    ΜΑΝΑ την αποκαλω εγώ τη γυναικα που με εφερε στη ζωη. Ουτε μαμα, ουτε μητερα. ΜΑΝΑ! Γιατι δε βρισκω αλλη λεξη που να ειναι πιο δυνατη

και καρτούλα :
mam

» Χρόνια πολλά και καλά μανούλα;-))) Ευχαριστώ για την υπομονή την αντοχή και την αγάπη σου!!!»

 

Βουρκωμένη αδυνατώ να  σας μεταφέρω στη λευκή σελίδα της οθόνης μου με λέξεις τα συναισθήματα που με κατέκλυσαν.

Σας παραπέμπω αυθρορμητως λοιπόν σε κάτι σχετικό-
ένα παλιότερα δημοσιευμένο κείμενο μου με τίτλο «Τα ..¨ταπεράκια » της μαμάς
σας αφήνω εδω «ανεκδοτάκι» κοροιδευτικό που ισύει από την εποχή των Σουμερίων ως σήμερις για τις μαμάδες

» -Ω Νινσουν, μητερα μου, παω να σφαξω το Δαιμονα Χουβαβα.
-Ω Γιλγαμες, παιδι μου, ζακετα να παρεις. (Σουμερια μανα,
2900 πΧ)

άλλο ενα που άκουσα χτες και μ άρεσε πολύ

Κατέβα παιδακι μου απο κει.Θα πέσεις και θα κτυπήσεις  (μητέρα ακροβάτισσας του Αζερμπαιτζάν )

και χαρούμενη σας φιλώ κατάφατσα.

Να είσαστε καλά , να αγαπάτε τη μάνα σας και να της το δείχνεται όσο την έχετε … Οσοι τη χάσατε να τη θυμάστε με αγάπη και να μη κλαίτε.

……Και μην ακούσω ή δω αυτες  τις  σαχλες διαφημισεις για τη μερα της ελληνιδας ή της όποιας Μάνας , να μη βγουν ολοι αυτοι που δεν διευκολυνουν την μητερα και την μητροτητα στην καθημερινοτητα της να την εξυμνησουν σημερα,(ειρωνια το λεω εγώ αυτό) ή για το οτι μετα το τελος της γιροβιζιον η … μητερα του αυστρϊακού στριφογυρναγε το μουστακι της και ο πατερας της τραβουσε τα βυζια του..,
για θα τα πάρω στο κρανίο! :/

Η αφρικανη μητερα ας πουμε έχει λυσει ολα της τα προβληματα.

Γελοίοι!!

BnSTOMPIQAAxI9w

Καλημερα 🙂 🙂 🙂

Χρονια Πολλα σε ολες τις μανουλες!

One thought on “Mάνα

  1. 🙂 Τι να κάνω? Χαμογελώ! Τι όμορφη ανάρτηση και συνάμα αστεία! Λες οι γιοι μου να μου στέλνουν και έμενα τέτοια μηνύματα? Βέβαια μέχρι τότε θα εχω γίνει χούφταλο και πολύ πιθανόν το αλτσχαίμερ να μου έχει στείλει πιο πρώτα εκείνο μήνυμα……(άργησα βλέπεις να γίνω μανούλα..μετά τα 37…αχ βαχ) Να μας χαίρονται!

Δακτυλικά αποτυπώματα...

