Αρχική » ΕΛΛΑΔΑ » Ψηφίζω

Ψηφίζω

Θεωρώντας το Δήμο ως πρωταρχικό κύταρρο πολιτικής δημοκρατίας, κοινωνικής προσφοράς και οικονομικής προόδου ,

αυριο δεν απεχω απο τις εκλογες..

 

ΨΗΦΙΖΩ για να τιμησω την ΜΝΗΜΗ των συμπολιτων μας που ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΑΝ

εξαιτιας της πολιτικης των κυβερνησεων ΓΑΠ & Βαγγελη Σαμαρα!

 

adeio stpmaxi

 

Πλάκα -πλάκα με οτι και να ψηφίσουμε ας ψηφίσουμε ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ !

ας δώσουμε  την ευκαιρία σε νέα σχήματα και καινοτόμες ιδέες να διοικήσουν το δήμο μας γιατί μόνο έτσι υπέρχει πιθανότητα να βγουμε από τις σημερινές δυσκολίες.

Ας δώσουμε  την ευκαιρία να διοικήσουν  νέοι άνθρωποι με άποψη και όραμα  για την πόλη σας. Εντιμοι, εργατικοί και με αγάπη για τον τόπο  που γεννήθηκαν.

Ψηφίζω  λοιπόν αυτόν που με δεδομένη την οικονομική κρίση θεωρεί αναγκαία την υλοποίηση μέτρων που θα συμβάλουν στην ανακούφιση των συμπολιτων σας αλλά και τη δημιουργία κλίματος  μιας κάποιας τοπικής οικονομικής ανάπτυξης . Ψηφίζω   κάποιον που θα διαμορφώσει έναν τρόπο δράσης με στόχο να κανει τον καθένα μας -τον κάθε συμπολίτη συμμέτοχο στις αποφάσεις και ενεργό πολίτη .

 

Ψηφίζω  τον υποψήφιο που στο προγραμμα του δίνει εμφαση στην αναβάθμιση των υπηρεσιών του Δήμου στα σχολεία, βελτίωση του τρόπου λειτουργείας ων ΚΑΠΗ, ανβάθμιση των τοπικών μέσων συγκοινωνίας, εμφαση στην καλύτερη λειτουργεία  των παιδικών σταθμών του δήμου σας, στους τοπικούς καταναλωτικούς συνεταιρισμούς, στην υποστήριξη των νέων επιχειρηματιών  και την αξιοποίηση των δημοτικών χώρων .

Σε γενικές γραμμές δεν ψηφίζω ό,τι να ‘ναι. Ψηφίζω ό,τι θέλω.
Δεν ψηφίζω ό,τι θέλω γιατί έτσι μου κάπνισε. Τεκμηριώνω την επιλογή μου.

Δεν ψηφίζω ό,τι μου πουν οι φίλοι, γνωστοί, συγγενείς, φίλοι, γκόμενοι, γκόμενες οι πρώην και οι επόμενες.

Δεν ψηφίζω μόνο για μένα (λαμόγιο-ξελαμόγιο ο υποψήφιος, πάντως μου βόλεψε το παιδί στον δήμο). Ψηφίζω για όλους μας!

Ψηφίζω τον πιο ικανό, όχι τον πιο φωτογενή. Ο κούκλος, χαρά μου, να σε πάει για καφέ. Εσένα. Εμένα άσε με, να χαρείς. Γιατί εγώ δε σου φταίω τίποτα. Η επιλογή μου δεν είναι ‘άχου το μωρέ είναι ομορφαντρας!
Κάνω μια βόλτα στον δήμο μου να “θυμηθώ” την γειτονιά μου. Πως την …κόβω; Καλή, κακή, όμορφη, ψιλοχάλια ; Βρώμικη; Ελεεινή; Παρατημένη; Μες το σκουπιδαριό και το σκατό του ντόμπερμαν; Με διαλυμένα πεζοδρόμια και σπασμένα πλακάκια; Να αντιστοιχούν 5 κατάγματα ανά συνταξιούχο που προσπαθεί να περάσει απέναντι; Με την παιδική χαρά να αποτελεί κίνδυνο – θάνατο για το παιδί μου; Με τα έξοδα αδιαφανή και ύποπτα; Με το σχολείο ρημαγμένο; Με το δρόμο μου μπάτε σκύλοι αλέστε από ασφάλεια; Με τον δήμαρχο να γκρινιάζει για τα φράγκα, αλλά να ‘χει κάνει και κάτι εκδηλωσάρες – υπερπαραγωγή με χρηματοδότηση από το πουθενά; Κάνω μια βόλτα στον δήμο μου. Στη γειτονιά μου. Στο τετράγωνό μου. Και μετά μπαίνω στο παραβάν.
Εκεί μέσα θυμάμαι ότι δεν ψηφίζω στην Φινλανδία αλλά εδώ. Κι ότι μετεκλογικά επίσης δεν θα ζήσω στην Φινλανδία, αλλά εδώ!

Τους περισσότερους υποψήφιους τους ξέραμε κι από χτες. Κι επειδή δεν αλλάζει ο άνθρωπος  – το πιθανότερο είναι πως όπως τους αφήσαμε, έτσι τους βρήκαμε. Το κόβω χλωμό να έχουν υποστεί μια μετάλλαξη και να έχουν γίνει καλύτεροι άνθρωποι – και άρα δημοτικοί άρχοντες.

Δεν ψηφίζουμε τον εκπρόσωπο του κόμματος. Προτιμάμε όποιον θεωρούμε πιο κατάλληλο για την γειτονιά μας.

Καλό βόλι, λοιπόν και  όχι εναντίον μας!

 

Δακτυλικά αποτυπώματα...

