Αρχική » ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗ » Είσαι (και θα είσαι) πάντα εδώ..

Είσαι (και θα είσαι) πάντα εδώ..

Μπορεί να μην είσαι δίπλα μου όπως θα το ΄θελα …

Σκορπιος γεμίζεις γύρω την ατμόσφαιρα παντού πια τώρα … Σαν μια σκιά …σα σκόνη στον αέρα που άφησες πίσω σου..Πυξίδα και αχτίδα στις σκέψεις και τους τρόπους μου.. φως στο δρόμο μου… φεγγάρι που με συντροφεύει τις μοναχικές νύχτες… μαζί με τους στοχασμούς μου αλλά και φύλακας άγγελος μου.
Μπορεί οχι συνέχεια… αλλά είσαι πάντα εκεί!
Ησουν εκει γύρω κι απόψε το ξημέρωμα στην μικρή απόδραση στ όνειρο – φυγή από τη καθημερινότητά μου..
Απο τη στιγμή που ξύπνησα ως και που ρίξαμε το κάποιο παραγάδι έτσι για πλάκα βασιζόμενη στα όσα εδώ και χρόνια μου είχες δείξει.

Χαμογέλασα αχνά στη θυμηση του πρώτου ψαρέματος που με το ζόρι με είχες πάρει μαζί. Μετά ακολούθησαν πολλές φορές. Είχα γίνει αναπόσπαστο μέλος του σκηνικού.
-Πιο νωχελικες και χαλαρές κινήσεις κόρη μου ( είπες σαν με είδες πως βιαστικά δόλωνα το γαύρο στα αγκίστρια)
Τέτοιες 8ύμησες κατέκλυσαν το νου κι όλο για σένα μίλαγα. Συνεπαρμένη τους έλεγα για τις μικρασιατικές σου καταβολές, τις συνταγές τις θαλασσινές και το μοναδικό μας καυγαδάκι που δεν μ έπαιρνες μαζί στο πυροφάνι.. ( καημό το είχα ..και πείσμα ατέρμονο όσπου κατάφερα να σε πείσω).
Σιγά σιγά η κοινή μας αγάπη για τη 8άλασσα και το μαιστράλι μας έφερε ακόμα πιο κοντά. Αυτή πιστευω ήταν που μαςέφερε και μας έδεσε τόσο πατέρα με κόρη.
Μέσα στο ξύλινο βαρκάκι, το Υδρέικο μικρό μας τρεχαντήρι στο σκαρί, με ατίθασα πανιά αρμενίζαμε τα Τσελεβίνια.

– Κράτα σταθερό τιμόνι “καπετάνισσα” μου έλεγες πάντα. Σταθερή πορεία αλλά να ελίσσεσαι στο κύμα να μη σε πάρει από κάτω ( φώναζες σαν είχε φουσκοθαλασσιά).

Μοιραστήκαμε οι δυο μας ώρες ατέλειωτες πλέοντας σε νερά ρηχά ανάμεσα στις ξέρες της Πλάκας ή στα ανοιχτά ή εκει στο ντόκο ξεμπερδεύοντας τα δίχτυα ..

Κι όταν η μάνα γκρίνιαζε πως χάνω ώρες από το διάβασμα της απάνταγες -κλείνοντας μου συνομωτικά το μάτι- ότι η φύση είναι το καλύτερο σχολείο!
¨Οταν μας έπαιρνε το απόβραδο με ξεναγούσες. Παιδί ακόμα και με έμα8ες να ξεχωρίζω τον Αυγερινό και την Πούλια, τον Ωρίωνα, τον Σείριο και τη Νεφέλη.
Και σαν φυλλοροούσαν πεφταστέρια μαζί κάναμε ευχές και όνειρα.

Μη σταματήσεις στη ζωή σου να ονειρεύεσαι, και να παλεύεις ακόμα κι αν ξέρεις πως θα το πληρώσεις ακριβά το όνειρο, μου επέμενες. Κι εγώ σε πίστεψα χωρίς ασυζητητί απλά γιατί με λάτρευες και κα8ημερινά το αποδείκνυες.

Ακόμα μου έλεγες, πως η 8αλασσα είναι σαν τη γυναίκα. Κρύβει μέσα της μεγάλη δύναμη. Μυστικά. Σε αφήνει να την εξερευνήσεις μονάχα σαν τη σέβεσαι και την αγαπάς. Ξεσάλωσα στην αγκαλιά μιας αρσενικιάς θάλασσας πλατιάς πατέρα μου προχτές. Αφέ8ηκα να πάρει τις όποιες πίκρες και προβληματισμούς μου. Οτι ή8ελα από τη ζωή και δεν τα είχα την ώρα εκείνη , το έπνιγα με βουτιές! Και σαν απόκανα και σε βραχάκι απάνεμο στά8ηκα να ξαποστάσω κοιτώντας τον ήλιο να γέρνει και να βυθίζεται μέσα της, σε ένιωσα δίπλα μου σαν αεράκι…

Ο νους ξεχείλησε από την υπόσχεση που σου έδωσα πριν φύγεις;
να θυμάμαι πάντα οτι:
Η ευτυχία και η χαρά δεν κρύβεται σε θυσαυρούς,
αλλά σε πράγματα που μας φαίνονται κα8ημερινά κι ασήμαντα..
στην ομορφιά της φύσης
σε ενα ηλιοβασίλεμα..
σε μια γλυκειά κουβέντα…
σε ένα λουλούδι που θα σου χαρίσουν..
σε μια μυρωδιά…
Ευτυχία είναι ένα σου βλέμμα φωτεινό…
σε ένα χαμόγελο ζεστό..
σε μια φευγαλέα κίνηση …

Παρασκευή το μεσημέρι τα 8υμήθηκα όλα σου λέω, οσα συζητάγαμε !

“Μάθε να ζεις σαν ¨Ανθρωπος ” κι όχι σαν μηχανή ήταν το σλόγκαν μας
και με έμα8ες νομίζω τελικά όντως έτσι να ζώ και ας πονάει …

Μόνο που οφείλω να σου ομολογήσω πως η πρώτη ευχή που έκανα προχτές στο πεφταστέρι δεν ήταν να ήσουν εδω.. Άλλωστ ξέρω πως έτσι κι αλλοιώς δεν γίνεται γιατί έτσι είναι ο φυσιολογικός κύκλος της ζωής … !

Υπάρχει , όμως κάτι που 8α σου άρεσε φαντάζομαι γιατί με κάνει να νιώθω αλλόκοτα. Δεν θα τ αφήσω όμως να πάρει φως εδω … Εκει που είναι να το πω, θα το σιγοψιθυρίσω και είμαι σίγουρη πως θα το ακούσει.
ΜΒ©

Δακτυλικά αποτυπώματα...

