Αρχική » ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗ » βροχή έξω από το παράθυρό μου

βροχή έξω από το παράθυρό μου

βροχη

Βροχή έξω από το παράθυρό μου…

Βροχή μέσα…

Συναισθημάτων,χαράς,θλίψης,απελπισίας,ελπίδας,πόνου,γέλιου,απογοήτευσης.

Ένα μείγμα.

Σιωπή…

Οι λέξεις διστάζουν.

Δεν έχει νόημα.Τι να ειπωθεί που δεν έχει ήδη ειπωθεί…Τι θα άλλαζε;

Κοιτάζω την καταιγίδα. Μέσα μου μια άλλη καταιγίδα.Όσα νιώθω και κρατάω μέσα μου.

 

.

.

Πάγωσαν οι λέξεις μου πάνω στο γραφείο.Τις μαζεύω μια-μια,τις συναρμολογώ.

Οι σκέψεις μου δεν μαζεύονται.Κουβάρι.Δεν μπαίνουν στη σειρά. Ανακατεμένες.

 

10264304_290532551155016_1351497276235063820_n

Κι οι λέξεις μου εξακολουθούν να διστάζουν…

Κι η σκέψη μου εξακολουθεί να στριφογυρίζει και να μπλέκεται…

Κι εγω εξακολουθώ να μπερδεύομαι…

Κι οι σιωπές εξακολουθούν να με πληγώνουν…

 

Κι η βροχή εξακολουθεί να πέφτει…

One thought on “βροχή έξω από το παράθυρό μου

Δακτυλικά αποτυπώματα...

