Αρχική » ΚΑΤΟΧΙΚΑ » Δεν έχεις κατάθλιψη, Ελλάδα έχεις!!!!!!

Δεν έχεις κατάθλιψη, Ελλάδα έχεις!!!!!!

καρνεαδου

 

Παράτησε σύξυλα, τη δουλειά του ,  έστιψε το πορτοφόλι του είχε δεν είχε και

Γυναίκα  αύριο το πρωί πετάω για  Ρόδο, ανακοίνωσε στο σπίτι  του.

-Ετσι ξαφνικά?

– Έτσι ξαφνικά!  Εχω δικαστήριο πάλι…ελα τι το ρωτάς αφού ξέρεις, την ιστορία.Ειναι για κκείνο το ρημάδι το μπλοκ επιταγών που ΄μου κλέψανε μαζί με την τσάντα , χτυπώντας με πισώπλατα μια Παρασκευή  βράδυ πριν 8 χρόνια φεύγοντας  από το γραφείο. Αυτό  ντε που εσύ ευτυχώς πρόλαβες και δήλωσες στην τράπεζα ως κλεμμένο.

Πάλι ; Aναρωτήθηκε εκείνη  αναστατωμένη  μετρώντας από μέσα της το πως θα βγει ο μήνας  . Αλλο έξοδο και τούτο σκέφτηκε . Και αν πάρει πάλι αναβολή?  ( ξεστόμισε ανήσυχη)

–  Πάλι. Θα δούμε.. Ελπίζω πως όχι . Είναι η όγδοη φορά .Θα πάω. Βασικός μαρτυρας κατηγόριας είμαι, δεν μπορώ να μην εμφανιστώ . Την περασμένη το ρισκάρισα δεν εμφανίστηκα  γιατί σκέφτηκα πως πάλι θα αναβληθεί  κι εγώ άδικα θα υποστώ την ταλαιπώρια και το έξοδο  και το έφαγα το πρόστιμο 600 ευρω στο κεφάλι. Θα πάω αύριο και ότι και να γίνει  θα ζητήσω τουλάχιστον να μου σβύσουν το πρόστιμο .

…και πήγε.. Ξύπνησε στις 3,30  το ξημέρωμα σαν ίλωτας,  σήκωσε και τη γυναίκα του και βουρ μέσα στην άγρια νύχτα να τον «πετάξει »   σαν ταρίφας  στο αεροδρόμιο για να προλαβει το «γαλατάδικο» στις 5.

Οταν έφτασε στο νησί έριξε κι ενα πρωινό  γρήγορο περπάτημα  για να φτάσει στα δικαστήρια εγκαιρα-  μες στη βροχή-  έτσι για να  σφίγγουν οι τετρακέφαλοι  !

Οταν πια ήρθε η σειρά να εκδικαστεί η υπόθεση του ε τι ‘αλλο! Η δίκη ανεβλήθη!  Η κατηγορούμενη είχε πάλι στομαχικούς ιλίγγους, εντερικές διαταραχές  κι όλα τα συμπαραμαρτούμενα με αποδεικτικό απαλλαγής της παρουσίας στο το δικαστήριο. Βεβαίωση ασθένειας που την είχε εκδώσει  ε ποιός άλλος , ο ίδιος γιατρός δημόσιου παρακαλώ νοσοκομείου που της είχε εκδώσει και τις  προηγούμενες 7 φορές!  ( Εσεις όταν έχετε τέτοιο σοβαρό(!)  πρόβλημα στο νοσοκομείο   δεν πάτε? Εμεις στην οικογένεια μας είμεθα βλάκες και πέμε στην παθολόγο της γειτονειάς μας!)

Εξεράγει ο άνθρωπος ! Διαμαρτυρήθηκε, στην ¨.. έδρα».

Τι θα γινει ?

-Πόσες φορές παρόλο που έχω ήδη καταθέσει στο Ειρηνοδικείο των Αθηνών, θα πρέπει να κουβαληθώ στη Ρόδο? 

-Ποιός θα με αποζημιώσει εμένα για τα διαφυγόντα κέρδη που κλειδαμπαρώνω το γραφείο μου και με τρέχετε κάθε φορά?

– Ποιός θα πληρώσει  όλα αυτά τα εισήτήρια, τις διαμονές , τις παραστάσεις του δικηγόρου μου που κουβαλιέται κι αυτός εκτός εδρας και με χρεώνει? 

-Απροπό , και αυτό ατο πρόστιμο που το σεβαστό  κατά τα άλλα δικαστήριο σας μου επέβαλλε την προηγούμενη φορά που δεν παρέστην! Μηπως να το επανεξεσετε  το  θέμα αυτό επι τη ευκαιρία και να μου το » σβύσετε» ? 

Δεν γίνεται κάθε  φορά η κ. αυτή  που είναι και  ντόπια να αρρωσταίνει , κι  εγώ να κουβαλιέμαι απο Αθήνα άδικα ..

 

Ο Εισαγγελέας ρίχνει μια λιγόλεπτη βλοσυρή ματιά στο φάκελλο με την υπόθεση, σηκώνει το βλέμμα μέσα απο το πρεσβυωπικό γυαλί του και  του απαντάει σοβαρός :

-Την επόμενη φορά μην μπείτε στον κόπο να κατεβείτε ως εδω! Στείλτε μας ενα χαρτί πως είστε  άρρωστος ! Δεν μπορεί  κάποιο παθολόγο  γνωστό σας θα έχετε!

 

Τα τρια τέταρτα της έδρας , η μισή  αίθουσα, παριστάμενοι για άλλες υποθέσεις δικηγόροι , άλλοι  σταυρωκοπήθηκαν  άλλοι έμειναν άφωνοι , και ο περι ου ο λόγος πολίτης παρ ολίγον να πάθει εγκεφαλικό!

 

Δικαιοσύνη ώρα μηδεν!

Εισαγγελέας πολίτης 2-0.

 

Σημειωτέον  πως ο συγκεκριμένος πολίτης είχε πατέρα που  όταν ζούσε ήταν διακεκριμένος και γνωστός  σαν άμεμπτος δικαστικός .

Αν ζούσε ο κυρ Πέτρος θα τον έστηνε στο σκαμνί για παράβαση καθήκοντος, τώρα θα τρίζουν απλά τα κόκκαλα του , είπε στη γυναίκα του σαν της τα διηγήθηκε από το τηλέφωνο , συμπληρώνοντας  ,

– Τέτοια μας κάνουν και μετά απορεί κανείς  γιατί η μισή Ελλάδα έχει κατάθλιψη!

 

Αυτή μου τα μετέφερε  συμπληρώνοντας :  Κακώς λένε  πως η δικαιοσύνη είναι τυφλή!  Ειναι και  κουφή  και προφανώς  πια και πουλημένη !

… για ευνόητους λόγους θυμωμένη μου πέταξε  και για  επίλογο , ένα γράψε  εκ μέρους μου ,  βρε Λιακάδα ! Εξηγησε  τους πως οτι

-Ελληνάκο μου ,  Δεν έχεις κατάθλιψη, Ελλάδα έχεις!!!!!!

 

 

 

 

 

Δακτυλικά αποτυπώματα...

