Αρχική » ΕΛΛΑΔΑ » Γιατί μας αποκαλούν Μπανανιστάν;

Γιατί μας αποκαλούν Μπανανιστάν;

BABANALAND

 

Γιατροί σου λέει μετά! Επιστήμονες άνθρωποι που έχουν δώσει ΟΡΚΟ ΣΤΟΝ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ!

Μέρα  εργάσιμη κατά τα άλλα! Το ραντεβού είχε κλειστεί με την ευγενική μεσολάβηση ενός φίλου μου , συναδέλφου του στο ίδιο μεγάλο ιδιωτικό Νοσοκομείο από τα πιό παλιά και γνωστά της Αθήνας . Έφτασα στο νοσοκομείο με τη τσίμπλα στο μάτι ψάχνοντας επεγνοσμένα να παρκάρω σε κάποια γωνιά! Απηυδησμένη είπα να μην κάψω τα 10 ευρώ σε βενζίνη, έτσι το άφησα στο κοντινότερο πάρκινγκ.

Εισέβαλα βιαστική στο γραφείο της γραμματέως του.

Φάση πρώτη :

– Καλημέρα σας! Λέγομαι Τάδε! και έχω ένα ραντεβού με τον κ. Καθηγητή στις 9. Αργησα 5 λεπτά αλλά να, ξέρετε … η κίνηση …

– Δεν πειράζει .. . ! Ο κ. Καθηγητής δεν έχει έρθει ακόμα! ( μου απάντησε ατάραχη ρουφώντας ηχηρά την φραπεδιά της!) Καθίστε στον προθάλαμο, παρακαλώ, και θα σας φωνάξω εγώ..

Ανάσανα ανακουφισμένη. Μ αρέσει να είμαι συνεπής στα ραντεβού μου… Περίμενα … περίμενα .. περίμενα …

Φάση Δεύτερη : Κατά τις 10,30 σκάει μύτη ένας κύριος με κουτί γλυκάκια στο χέρι και ένα χαμόγελο ως τα αυτιά

– Εμένα περιμένετε? ρωτάει ανέμελα!

– ( ΄Οoχι το τρόλλευ!)

Εσάς κ. Καθηγητά … Είμαι η Τάδε … που σας είχε μιλήσει ο κύριος..Χ και μου έχετε δώσει ένα ραντεβού για τις 9!

– Αργησα ε? ( -Σώωωπα!)

Έχω τη γιορτή μου σήμερα! (- Κι είχα μια φαγούρα! )

Φάση Τρίτη : ( αφού διάβασε το πόρισμα των εξετάσεων μου ) Κυρία μου πάσχετε από … ” ——“

(Μα αυτό το ξέρω γιατρέ μου! Αν δεν είχα αυτό το πρόβλημα δεν θα ήμουν εδώ βρε βλάκα! )

και πρέπει να γίνει ένα μικρό χειρουργείο σύντομα!

… αφού μου ανέφερε τι ακριβώς θα γίνει κατά την επέμβαση φτάσαμε στο δια ταύτα!

– Πόσο θα μου κοστίσει αυτή η επέμβαση κ. Καθηγητά ?

– Τι ασφάλεια έχετε?

– Ταμείο Τάδε συν μια ιδιωτική ασφάλιση η οποία βάσει συμβολαίου μου καλύπτει τα έξοδα για νοσήλεια ( μέχρι ένα ποσόν) εκτός από παρακλινικές εξετάσεις !

– Ωραία! πάρτε ένα τηλέφωνο την γραμματέα μου την Δευτέρα κατά τις 12,30 να σας πει για την αμοιβή μου και το υπόλοιπο κόστος της επέμβασης!

Ντοινγκ! Αναυδη η Λιακάδα!

Φάση Τέταρτη : Οff the record (Συνομιλία με τον φίλο μου)

– Τον είδες τον Καθηγηταρά? Τι σου είπε? Πως σου φάνηκε?

-Τον είδα… μου είπε.. κτλ κτλ .. Όμως… όσον αφορά την αμοιβή του, δεν ήξερε πόσα θέλει? Θα σε ρωτήσει πρωτα τι ποσό δηλώνω στην εφορία και μετά θα υπολογίσει το πόσα πρέπει να μου πάρει?

– Μα δεν μπορούσε να σου πει! Την ώρα εκείνη ήταν πια κλειστό το λογιστήριο!

-Τι λες μωρέ Τι σχέση έχει το λογιστήριο με την αμοιβή του?

– Έχει! Που να ξέρει πόσο ακριβώς χρεώνει η κλινική το μονόκλινο ‘η το δίκλινο ‘η το τρίκλινο? !

Η αμοιβή του είναι ανάλογη με τη θέση δηλ το δωμάτιο που θα ζητήσεις!

Επίλογος: Αει στα Διάλα!

Κι εγώ νόμιζα πως η αμοιβή του είναι ανάλογη με τις ιατρικές του γνώσεις, το skill του και την ιατρική φροντίδα που θα μου προσφέρει!

Γιατί μας αποκαλούν Μπανανιστάν;;;

2 thoughts on “Γιατί μας αποκαλούν Μπανανιστάν;

Δακτυλικά αποτυπώματα...

