Αρχική » ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ » Christmas stollen …

Christmas stollen …

– Σήμερα  φίλα με να με ξεχάσεις.. Αύριο φεύγω και θα με χάσεις ..

– Ποιός θα σε χάσει, καλέ ?

– Ολοι και  όλες! ….και μην πετάς πλήζ ,  τα ρούχα σου όπου να ‘ναι!  ….δεν μου αρέσει η ακαταστασία στη ζωή μου!

– Γιατί τι είναι σήμερα  καλή μου?

-Δεν ξέρεις τι έγινε σαν σήμερα πριν 40++   … χρόνια ?

– Που θες να ξέρω; γέννησε η Άννα Μαρία τον διάδοχο Παύλο!

– Πιο διάδοχο βρε! Πιο διάδοχο !Αλλος , άλλη γεννήθηκε!

-Ας στο διάλο!

-Να πας!

–  Εχεις γενέθλια δηλαδή ? Σαν σήμερα γεννήθηκες?

– Οχι , εγώ δεν γεννήθηκα Kardia μου ! Φύτρωσα!

–  Κορίτσι μου,να σε φιλήσω μμμμ!  Τι  δώρο θέλεις να σου κάνω?

– Δεν θέλω δώρο…!

– Γιατί?

-Ετσι ! Γιατί .. γιατί …, πάλι….!

– Ελα βρε, αφού θα σου πάρω που θα σου πάρω κάτι .. . λέγε τι θες

– Μα δε χρειάζεται .. !

-Δεν είναι κρίμα να σου πάρω κάτι και να μου το πετάξεις στο κεφάλι μετά? Έλα πες μου , λοιπόν!

– Τι να μου πάρεις? Θα σου έλεγα τι,  αλλά θα μου κλείσουν το blog  ως ακατάλληλο!

– Λέγε βρε!

– Αγάπη μου εμένα κι ένα τριαντάφυλλο να μου φέρεις δώρο μπορεί να με συγκινήσει! Δεν θέλω δώρο! Δεν θέλω βρε αγάπη, δεν θέλω σου λέω!

– Μα αφού θα πάρω  κάτι …Ε πες μου τι σ αρέσει!

– Μα δεν θέλω  δώρο σου λέω.. Μια ….Cannon Eos πάρε μου! !

– Και που να τη βρω την Cannon?

– Στο σουπερ μαρσέ!  ! Βρωμάει η αγορά από καταστήματα   Ηλεκτρονικών ειδών…

–  Αντε ενα σοβαρό κινητούλι .. ένα I phone πάρε μου ..

-Να σου πω , να σου πάρω καλύτερα το τριαντάφυλλο που μου είπες πριν?

– Παντελής  έλλειψη ευαισθησίας !  Πα-ντε- λής!

– Πoιος Παντελής?

-Ο Παντελής Βούλγαρης! Αει πήγαινε από δω! Χρόνια Πολλά ! Κάθε χρόνο τα ίδια  !

– Πολύ ωραίο κορίτσι μου το πουλοβεράκι Μπράβο! Με ‘γειά!

– Και  πανάκριβο συγνώμη ε Yves Saint Laurant ! Δεν μου πάει καθόλου αυτό το χρώμα !

-Εγώ σου λέω ότι άμα το βάλεις θα είσαι κούκλα!

– Δεν πάει παιδί μου με τα μάτια μου! Εξ άλλου δεν είναι και Yves Saint Laurant! Για να δω, η εττικέτα λέει, Ασλανης Τερψιθέα!

– Μα τώρα το δώρο σε ενδιαφέρει η χειρονομία των φίλων σου?

– Δεν έχω φίλους! Το καλύτερο φιλαράκι μου , μου έκανε δώρο σε μια κρίσιμη φάση της ζωής μου   ένα

…  τσόκαρο! Πως να πιστέψω μετά από αυτό σε ανθρώπινες σχέσεις!

– Ελα βρε κορίτσι μου, υπερβολές κι εσύ τώρα.. Περιμένεις από  ‘κει για να πιστέψεις στις ανθρώπινες σχέσεις!

– Δεν  τις θέλω τις φιλίες -μαιμούδες…Επίσης θέλω αυτοί που μ ‘ αγαπούν να  μ’ αγαπούν αδιαλείπτως, -καθημερινά  και να μου το αποδεικνύουν εμπράκτως.

4 thoughts on “Christmas stollen …

  1. χαχα εν μέσω κρίσης πανάκριβα κινητά;;; χαχαχαχα! Τριαντάφυλλο και πολύ είναι! 🙂
    Χρόνια πολλά και πάλι!

Δακτυλικά αποτυπώματα...

