Αρχική » ΙΣΤΟΡΙΕΣ » Το σκίτσο που μιλάει από μόνο του…

Το σκίτσο που μιλάει από μόνο του…

αρνακι

Μεγάλη Βδομάδα κι εγώ την… έκανα νωρίς! Οσο ποιο νωρίς μπορούσα θα μου πείτε ίσως! Δεν άντεχα . Κάθε μέρα που ξυπνούσα ονειρευόμουν την .. Άνοιξη!Αδιάκοπα… Ολημερίς … ήθελα να κάνομε Ανάσταση βρε παιδί μου!

Αφού λοιπόν αυτή δεν γινόταν

62614_290783924388445_175474673_n

ετοίμασα κι εγώ το βαλιτσάκι μου και βγήκα να την ππρουπαντήσω!

Αν με ζητήσει κανείς, είμαι σε … σύσκεψη !

2012-05-28_124652

Φτασμένη προ ολίγου κάπου ανάμεσα στο Πι και στο Ρο, χαλάρωνω εδώ και ρεμβάζω. Ελαφρώς κουρασμένη από το ταξίδι , κούρνιασα σε μια πολυθρόνα σε γνωστό » δικό μας» καφέ της παραλίας και όσπου να έρθει το … κέρασμα σκιτσάρω ( κατά το ποστάρω) τις σκέψεις που κατακλύζουν τούτη την ήρεμη στιγμούλα μου , το μυαλό

b-DPP_0019

Dscn5540

poros ibiskos

Το μάτι μου αφηρημένο πέφτει πάνω στο μαυροπίνακα. Αυτό ήταν ! Μου έκανε κλίκ ..

2012-03-19_155131

Χωρίς δεύτερη σκέψη το αποφάσισα. Δεν πάω σπίτι. Θα το σκάσω, προσωρινά . Θα πάρω αλλά μπρατσέτα τον νεαρό γκριζομάλλη κύριο που στις φλέβες μας κυλάει το ίδιο αίμα θα τον απαγάγω κυριολεκτικά από τις υποχρεώσεις του και θα πάμε του κάνω το τραπέζι. Μπορεί η μάνα να περιμένει στο σπίτι αλλά κι εγώ έχω καιρό να ξεμοναχιάσω τον …μικρό. Φέτος θα κάνουμε και οι δυο Ανάσταση χωρίς τα παιδιά μας! Μάλλον θα έχουμε πολλά να πούμε, πολλά να θυμηθούμε, πολλά να συζητήσουμε και αρχίζω, τώρα!

Δακτυλικά αποτυπώματα...

