Αρχική » ΕΛΛΑΔΑ » «Ο πιο δυνατός εχθρός μου είναι ο εαυτός μου.» (Τσίπρας)

«Ο πιο δυνατός εχθρός μου είναι ο εαυτός μου.» (Τσίπρας)

Tσίπρας εναντίον Τσίπρα.

Εγώ δεν έχω τιποτα εναντίον του!

Αυτός έχει!

Οχι εναντίον μου καλέ!

Εναντίον του!

Αλέξης Τσίπρας: – Σας καλώ να συμμετάσχετε στην απεργία εναντίον των μέτρων που ψήφισα, γιατί δεν μπόρεσα να βρω ισοδύναμο για την απεργία !

2015-11-11_175222

«Θα απεργήσει και ο Τσίπρας»!

» Χρειάζονται μεγάλες μεταρρυθμιστικές τομές» είπε .

Να κάποιες που έχει κάνει μέχρι τώρα …

2015-11-11_174617

-86,000 κατοίκους η Μυτιλήνη άλλους τόσους η Λέσβος, κοίτα να δεις πόσους ψηφοφόρους κέρδισε ή μαλλον έχασε δια παντός ο Τσίπρας σε μια μέρα μου λεει η κόρη μου .

-Μπα, ο Τσίπρας έχει σχέδιο, καθυστερεί την Μερκελ για να πιάσει ο Χειμώνας στη Ρωσία, αντιλέγω και ενοείται συνεχίζω : Ούτε εμένα βεβαια μου αρέσει ο Τσίπρας, αλλά η λύση δεν είναι να στηρίζετε Άδωνι, μπορείτε απλά να αυτοκτονήσετε.

Εδω ο Tσιπρας δεν ξερει οτι η ελλαδα  εχει ναρκοπεδια στον Εβρο κι εσεις μου λετε για τη Λεσβο και τη Μυτιληνη, επεμβαίνει η Κηλίδα και συμπληρώνει με στόμφο: Έχω την εντύπωση ότι ο Τσίπρας δεν μας χωνεύει. Μπορεί  να μην θεωρεί το ίδιο τη Λέσβο με τη Μυτιλήνη αλλά  γνωρίζει  «το Καρπενησι, το Λαγονησι και τα αλλα νησια της ελλαδος» και θεωρεί το ίδιο το δεξιά με το αριστερά και άμα διαπραγματεύεται τα κοκκινα δάνεια να δείτε που στο  τέλος θα μας πάρουν και τα σπίτια που δεν έχουν  δάνειο.. !

Συγκινήθηκε ο Τσίπρας τόσο πολύ από τις γριες της Λέσβου που σκέφτεται να τους κόψει την σύνταξη απο την άλλη χρησιμοποιεί τους πρόσφυγες για να προσπεράσει το πρόγραμμα.

Θα τον τελειώσουν οι Ευρωπαίοι ..

Να μου  το θυμάστε..

Δακτυλικά αποτυπώματα...

