Αρχική » ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗ » Aγαπητέ Αη Βασίλη…

Aγαπητέ Αη Βασίλη…

Aγαπητέ Αη  Βασίλη,

Τον απολογισμό μου κάνοντας, ωσάν παιδάκι βιαστικά  κάθισα,  και σου ΄γραψα αυτό εδώ το γράμμα

Σε ευχαριστώ,

  • Για όσα άσχημα παίρνει μαζί της η χρονιά που φεύγει.
  • Για τους ανθρώπους που υπάρχουν στη  ζωή μου και με κανουν  να πετώ  ότι σκίαζε τη Λιακάδα και να βρω το κουράγιο να είμαι ο αληθινός μου εαυτός ).
  • Για τα ταξίδια,  τις εμπειρίες, τα όνειρα κλπ που απλόχερα μου έφερεη περυσινή χρονιά.
  • Για τις φιλίες που κάνουν τη ζωή μου ανεκτή ως πολύ όμορφη…
  • Για τη ζωή που έχω μπροστά μου ….!!!
  • Για τους ανθρώπους που με νοιάζονται , και που στάθηκαν δίπλα μου ο καθένας με τον δικό του τρόπο στις αγωνίες μου και τις δυσκολίες της αυτής χρονιάς  …

Σε παρακαλώ τη χρονιά που έρχεται να  φέρεις :

  • Υγεία για όλους. Για  όλα τα παιδιά ( μικρά ή και μεγάλα !), τους γονείς τους και όλους τους υπόλοιπους, μετά!
  • ΕΙΡΗΝΗ  και λιγότερη προσφυγιά. ( κρίμα δε είναι να χάνονται παιδάκια στο Αιγαίο για να θησαυρίζουν μερικοί?)
  • Περισσότερη ψυχραιμία και υπομονή σε όλους μας (pleaaaaase! μην ξεχάσεις κι έμενα .. ποτέ δεν είχα αρκετή) …και δύναμη να αντέξουμε ότι μας φέρει η Νέα Χρονιά . ..ακόμα και τα   «δύσκολα»
  • ΕΙΡΗΝΗ¨
  • Ορεξη για δημιουργικές ενασχολήσεις….
  • Last but not  least, Άγιε μου, έχω την ίδια ευχή- επιθυμία που είπα και στο πνεύμα των Χριστουγέννων και  διατυπώνω ψιθυριστά στ αυτί σου (με  ακούς το ξέρω … όλα τα βλέπεις και τα ακούς εσύ …) Αφουγκράσου με για μια ακόμα φορά ..

…. και για να πειστείς πως τα αξίζω, όλα αυτά

υπόσχομαι:

  • Να αγαπώ τους γύρω μου  και να  τους προσέχω περισσότερο σαν μου μιλάνε
  • Να μην αφήνομαι να πέφτω… κι όταν πέφτω να σκουπίζω τα ματωμένα μου γόνατα και με αισιοδοξία να προχωράω μπροστά … ( να χαμογελώ πιο συχνά και να είμαι γενικά πιο δυνατή και αισιόδοξη )
  • Να οδηγώ πιο προσεχτικά …  Να μη βρίζω τόσο πολύ, όταν οδηγώ (δώσε και στους άλλους λίγη συναίσθηση όμως…)
  • Να μην αφήνω τις ανησυχίες μου , ούτε την ανυπομονησία μου να με κυριεύει.
  • Να προσέχω να μη στενοχωρώ άδικα με απρόβλεπτες αντιδράσεις ανθρώπους που με νοιάζονται
  • Να μη χάνω τις ελπίδες μου τόσο εύκολα με τους ανθρώπους
  • Να   βρίσκω πάντα τη δύναμη να παραμερίζω τον εγωισμό μου και να λέω δυνατά συγνώμη, σ αγαπώ, μ αρέσει, δεν μ αρέσει ή ότι νιώθω καθαρά και ανεπιτήδευτα … με λόγια απλά  …αλλά και με τις πράξεις μου
  • Να συνεχίσω να παλεύω για όσα και όσους πιστεύω  ότι αξίζουν (νόμιζες πως θα γλύτωνες? χεχε)

🙂

Δακτυλικά αποτυπώματα...

