Αρχική » ΕΟΡΤΕΣ » Γράμμα στον αη Βασίλη

Γράμμα στον αη Βασίλη

 

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!! ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ!!!!! ΛΕΤΕ Ν’ ΑΡΓΗΣΑ;;;;;
ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΟΥ ΑΗ- ΒΑΣΙΛΗ,
ΤΟ 2016 ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΜΙΑ ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ!!!!!
ΘΕΛΩ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙΣ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙΑ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΩ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ!!!!!
KΑΙ ΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΣΚΟΥΠΑ ΝΑ ΡΟΥΦΗΞΕΙ ΑΠ’ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΝ ΑΣΧΗΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ!!!!!
ΦΕΤΟΣ ΧΑΡΙΣΕ ΜΑΣ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΛΠΙΔΑ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ!!!!!


ΣΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΚΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΜΗΝ ΚΡΥΨΕΙΣ ΦΕΤΟΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ: ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙΣ, ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΜΙΚΡΕΣ ΣΤΙΓΜΟΥΛΕΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ!!!!!
ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΟΥΛΕΣ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ!!!!!
ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΓΙΕ, ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΓΡΑΜΜΑ!!!!!

ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΕ ΚΑΛΟ ΤΕΛΟΣ!!!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΟΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ….
ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΣ!!!!!

Lena Giannakoudi

One thought on “Γράμμα στον αη Βασίλη

  1. ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΆ Στρατη! Ότι ζητήσετε από τον Αη. Βασίλη εύχομαι να το χαρείτε μέσα στο 2016 !!!
    γιατί το 2015 …. προκόψαμε διεθνώς ….

Δακτυλικά αποτυπώματα...

