Αρχική » ΙΣΤΟΡΙΕΣ » Μαρτίνης: Δεν έχω ιδέα ποιος μου κατέθετε τις μίζες Αλήτες ΣΥΡΙΖαίοι!

Μαρτίνης: Δεν έχω ιδέα ποιος μου κατέθετε τις μίζες Αλήτες ΣΥΡΙΖαίοι!

Ρε τι αλήτες υπάρχουν!

Στον Παπασταύρου πήγαν και κατέθεσαν λεφτά στον λογαριασμό του.

Στον Μαρτίνη » άγνωστοι» έκαναν πάλι το ίδιο. Μη δουν έναν καλό άνθρωπο αμέσως να τον εκμεταλλευτούν, αμέσως. Αρκετά πια! Αφήστε ήσυχους τους ανθρώπους που πάτε και τους μπλέκεται!!!!!!!

Παιδιά αν θέλει κανείς να καταθέσει σε λογαριασμό μου στο εσωτερικό, στο εξωτερικό, σε offshore …. πείτε μου να σας δώσω το νούμερο του δικού μου! Κρίμα να σου κάνουν καλό και να μη το θυμάσαι! Εγώ τουλάχιστον μπορεί να πάσχω από μερικές χιλιάδες ευρώ αλλά από αμνησία ή αχαριστία δεν πάσχω ~

 

 

Δακτυλικά αποτυπώματα...

